Ik blijf hangen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik blijf hangen!

Hi,

Ik heb 2 jaar ongeveer goed gefitnessed en voldoende(vind ik dan) spiermassa aangezet. Het enige wat ik altijd een beetje verwaarsloosd heb zijn mijn buikspieren. Die ik nu eens keer goed wil hebben.

Ik ben 170 cm en weeg ongeveer 68 kg. En ik heb voornamelijk buikvet, voor de rest eigenlijk niets.

Nu mijn probleem is dat ik dat buikvet eraf wil hebben. Dit probeer ik door elke dag situps te doen, en om de dag push ups en biceps curl erbij (dat is meer om mijn hartslag tussen de buik en pushups oefeningen omhoog te houden).

Nu ontbijt ik sochtends met een wheyshake en neem die ook na het trainen en caseine voor het slapen gaan. Met eten eet ik om de 2 uur een broodje met kip/rosbief en of kaas. Verder probeer ik zoveel mogelijk koolhydraten te mijden. s avonds eet ik meestal iets minder dan een normale avondmaaltijd.

kortom, ik probeer rond de 2000kcal en 100g eiwit per dag naar binnen te werken.

NU het probleem als ik mijn buikspieren span zie ik de bovenste 4 goed zitten, en de onderste twee beginnen te komen (eentje wat beter dan de ander is dat raar?). Maar als ik ze niet span ben ik eigenlijk nog een klein beetje dik.

Het kan niet meer zijn dan 2, max 3 kilo wat daar nog zit. Maar dat wil maar niet weg!

De vraag is hoe krijg ik dit weg, moet ik niet zeuren en doorbijten, of doe ik iets fout?

Groet

welke oefeningen doe je allemaal voor je buik?

Comment

Goeie vraag, Peter.

Comment

Hmm ik realizeer me dat ik niet weet hoe die heet, maar de oud hollandse huis tuin en keuken situp. Plat gestrekt op de vloerliggen, en omhoog komen en tijdens het omhoog komen mijn schouders en kin zoveel mogelijk naar het plafond te wijzen.

Ik heb af an toe wel het idee dat ik wat vals speel en mijn benen iets van het werk overnemen, maar mijn buikspieren ontwikkelen wel verder (heb ik het idee)

Comment

Peter jij kan beter geen adviezen geven ( proberen te geven ).
          Buikvet ligt aan je voeding. post je voedingsschema

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
            Peter jij kan beter geen adviezen geven ( proberen te geven ).
            Buikvet ligt aan je voeding. post je voedingsschema
            Nou lees dan maar beter

Originally posted by Lett View Post
            Hi,

Ik heb 2 jaar ongeveer goed gefitnessed en voldoende(vind ik dan) spiermassa aangezet. Het enige wat ik altijd een beetje verwaarsloosd heb zijn mijn buikspieren. Die ik nu eens keer goed wil hebben.

Ik ben 170 cm en weeg ongeveer 68 kg. En ik heb voornamelijk buikvet, voor de rest eigenlijk niets.

Nu mijn probleem is dat ik dat buikvet eraf wil hebben. Dit probeer ik door elke dag situps te doen, en om de dag push ups en biceps curl erbij (dat is meer om mijn hartslag tussen de buik en pushups oefeningen omhoog te houden).

Nu ontbijt ik sochtends met een wheyshake en neem die ook na het trainen en caseine voor het slapen gaan. Met eten eet ik om de 2 uur een broodje met kip/rosbief en of kaas. Verder probeer ik zoveel mogelijk koolhydraten te mijden. s avonds eet ik meestal iets minder dan een normale avondmaaltijd.

kortom, ik probeer rond de 2000kcal en 100g eiwit per dag naar binnen te werken.

NU het probleem als ik mijn buikspieren span zie ik de bovenste 4 goed zitten, en de onderste twee beginnen te komen (eentje wat beter dan de ander is dat raar?). Maar als ik ze niet span ben ik eigenlijk nog een klein beetje dik.

Het kan niet meer zijn dan 2, max 3 kilo wat daar nog zit. Maar dat wil maar niet weg!

De vraag is hoe krijg ik dit weg, moet ik niet zeuren en doorbijten, of doe ik iets fout?

Groet
            Dus dan vraag ik me af welke oefeningen dat die doet

Comment

Ok

Als ik opsta een whey shake 22,5g eiwit 2,5g carb en 1,4g vet

Dan 4 meergranen of volkoren broodjes met kip en soms smeerkaas omdat ik anders te weinig calorieen binnen krijg.

broodjes 24g eiwit, 110g carb 13.2 vet
              kip 19 eiwit, 5 vet
              evt smeerkaas 13 eiwit en 20vet

Dit verdeel ik over 4 momenten om de 2 uur.

En savonds eet ik in ieder geval 100-150 gr rundvlees groente en zo min mogelijk koolhydraten. Als nooit meer dan 100g pasta/aardappel.

En voor het slapen gaan een caseine shake van 22,5g eiwit met verwaarloosbare carbs en vetten.

Oh ik probeer zo rond de 2000 kcal en 100g eiwit in ieder geval uit te komen.

Comment

Peter:

Sit-ups on floor > Fitnessnet

Maar dan strek ik mijn benen ipv gebogen.

Comment

Ben je een vrouw?

Comment

Slik.. Nee

[edit]

Is dat je conclusie uit mijn verhaal ?

Comment

En niemand is deze fout opgevallen?

Is dat je conclusie uit mijn verhaal ?
                      Je eet wel zo fout als 1

Dus niet naar peter luisteren met zijn foute adviezen eng a eerst maar eens je eet patroon onder de loep nemen.

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
                        Ben je een vrouw?

Peter:

Sit-ups on floor > Fitnessnet

Maar dan strek ik mijn benen ipv gebogen.
                        Als je nog wat oefeningen wilt hebben:

Abs Exercise Videos With Pics & Detailed Instructions! | Muscle & Strength

Anders deze filmpje kun je makkelijk thuis doen:

YouTube - Ab Workout ( 6 pack abs ) [ ab exercises for ripped abs ]

Comment

Ok, no offence, maar omdat je zo weinig eet. Maar je bent ook niet zo lang, zal daar wel aan liggen, ben ik niet gewend.
                          Maar als je goeie buikspieren wilt, kan je beter pressen en deadliften. Isolaties zijn beter als je wat gevorderd bent.
                          Verder, als je wilt afvallen, moet je toch echt minder eten tot je gaat afvallen. Probeer 300kcal er af te halen, kijken hoe dat gaat voor een paar weken, en anders weer verlagen.

Maar mijn advies zou eigenlijk zijn 3000kcal te eten per dag en eerst wat meer spiermassa aan te zetten. Alhoewel ik wel weer fout kan zitten, en je op 1,70m met 68kg misschien al gespierd bent...

Comment

als hij nog eens 300 van die 2000 haalt raakt hij helemaal ondervoed. en hij eet ook te weinig eiwitten. Met 2000kcal kan je weg komen als je het op rust dagen eet. maar op de sportdagen moet hij dan zeker wel rond de 3000 eten.

Comment

Ik ben wel vrij gespiert, en als ik mijn buik aanspan ben ik volledig tevreden met het resultaat. Alleen door mijn buik vind ik mezelf een beetje dikkig overkomen wat ik een beetje zonde vind.

Dus het is niet erg om zo weinig 1700kcal te eten? Want daar is altijd waar ik een beetje met zit te stoeien hoeveel ik moet eten. En heeft Whey wel zin voor mij of kan ik beter kwak/caseine gebruiken? Ik hoef namelijk niet echt veel meer aan te komen, een klein beetje is leuk maar ik wil niet veel meer dan ik nu al heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X