afvallen & discipline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen & discipline

Ik hoor telkens van die verhalen in het fitnesscenter van mensen die willen afvallen maar dat het totaal niet opschiet..

Als ik vervolgens zie hoe erg dat deze mensen zich inspannen kan ik niet ontkennen dat de inspanning vaak minimaal is.

Vinden jullie niet ook dat deze mensen niet moeten zeuren eerst eens een goede discipline moeten tonen

Grtz
    Respect cannot be learned, purchased or acquired. It can only be earned!

daar ben ik het echt helemaal met je eens.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik vind eigenlijk dat ze beter van die crosstrainer af kunnen stappen en terug op de bank kunnen gaan zitten met een bak ben & jerry's.

Verder is het alleen maar gunstig voor de sportschool, een maand later hebben ze voor minimaal een half jaar weer een sponsor erbij.

kortom, ben 't met jou eens

Comment

Ja hoor.

En nu?

Comment

Je moet niet vergeten, dat veel mensen een heel slechte kennis van zaken hebben. Die pakken voeding met betrekking tot afvallen totaal verkeerd aan. Ze gaan bijvoorbeeld veel te weinig eten en daardoor is het jojo effect onvermijdelijk. Bij de een is dit natuurlijk sterker dan bij de ander.

Ik vind dat je niet zo snel moet oordelen en alle 'falers' als disiplineloze personen moet neerzetten.
          Failure is your friend

Comment

Afvallen is zoveel makkelijker dan aankomen he

jezus.

Comment

Met zeuren verbrand je ook calorieën, dus ik vind dat die mensen wel goed bezig zijn.

Comment

Bij ons in de gym zijn ze enorm gericht op conditie training. Daar viel ik in het begin ook voor, maar na een tijd merk je dat je dan toch niet genoeg vet verbrandt.

Ik snap niet waarom ze dit verkiezen boven cardio die meer in de vetverbrandings zone zit. Maar ik snap nu wel waarom velen het opgeven na enige tijd. Als je niet op voeding let zoals het hoort en je zit conditie te trainen dan ben je toch weer anders aan het trainen lijkt me. Is dat een trend in de meeste gyms?

ik zeg niet dat conditie trainen verkeerd is maar als mensen specifiek vet willen verbranden dan zijn daar toch andere methodes voor.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                  Je moet niet vergeten, dat veel mensen een heel slechte kennis van zaken hebben. Die pakken voeding met betrekking tot afvallen totaal verkeerd aan.

Helemaal waar. Mijn vriendin en haar moeder trainen zich kort bij mij en ze doen enorm hun best........maar vallen nauwelijks af. Als ik met hun een praatje Voeding hou, zie ik dat ze dat dus totaal verkeerd aanpakken. Mijn vriendin is er bijvoorbeeld ontzettend trots op dat ze regelmatig tot 's middags helemaal niets eet, haar moeder denkt enorme winst te halen uit het feit dat ze zeker een klont boter minder gebruikt bij het bakken van een speklapje.......
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Afvallen is zoveel makkelijker dan aankomen he

jezus.
                    Aankomen vind 'k een stuk makkelijker. Verschilt per lichaamstype en persoon.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by goldenboy View Post
                      Als ik vervolgens zie hoe erg dat deze mensen zich inspannen kan ik niet ontkennen dat de inspanning vaak minimaal is.
                      Grtz
                      zijn vaak lui die alleen maar ouwehoeren en weinig trainen (praatje maken op de loopband)...shut up and train!

wat mij dan irriteert is dat ze apparaten bezet houden...en mensen die wel gemotiveerd en gedreven zijn en serieus willen trainen daar op moeten wachten ...zucht
                      I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Originally posted by RedXIII View Post
                        zijn vaak lui die alleen maar ouwehoeren en weinig trainen (praatje maken op de loopband)...shut up and train!

wat mij dan irriteert is dat ze apparaten bezet houden...en mensen die wel gemotiveerd en gedreven zijn en serieus willen trainen daar op moeten wachten ...zucht
                        Ga hier volledig mee in , die apparaten, ben ik net klaar is er geen enkel cardio toestel vrij ...gadverdamme !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X