alcohol en afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ken een aantal mensen met suikerziekte die als ze te hoog in de suiker zitten ( hyperglycemie ) in nood gevallen dan een sterke borrel pakken. Ze kunnen ook insuline bijspuiten, maar zo kan het ook.

Sterke drank helpt wel tegen meer dingen op huis tuin en keuken vlak. Alleen moet je je niet te pletter zuipen.

Waarom luister je niet gewoon heel goed naar je lichaam en zoek uit hoeveel alcohol je kunt hebben zonder verlies van spieren. Ieder mens is anders en ieder mens reageert anders op alcohol.
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Als je het niet heel erg vind geloof ik die hartchirurg op haar woord.

nee ik vind het niet heel erg.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Ik bedoel alleen ermee dat sommige mensen iets afraden ,maar het vervolgens zelf wel doen..

Ook artsen dus...(mensen)

Daar ben ik het compleet mee eens.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Er zijn ook doktoren die waardeloze medicatie voorschrijven, in ruil voor snoepreisjes.
          Wat is je punt?

Wie zal dat onderzoek gefinancierd hebben? Iemand die er baad bij heeft (bv verkoper), of een objectieve organisatie?
          Medicatie vind je niet in elk winkel, en alcohol word nooit door een arts voorgeschreven.

Medicatie is niet goed en alcohol ook niet. Ik heb gezegt dat 1 a 2 glazen rode wijn rode wijn per dag gezond is, Ik heb nooit gezegt dat alcohol goed is he?

Als je 1 glas per dag drinkt heeft je lever niks te verduren. er ziten oxidanten in die heel gunstig zijn voor je lichaam die vind je ook in een reep choclade.

DRINK MAAR DRINK MET MATE! Er is echt niks mis met een glaasje. in het weekend kap ik er heel wat meer door, en dat kan ik niet goed praten.

Comment

Het (alcohol) past in geen enkel serieus genomen voedingsschema.
            Wanneer je jezelf voorhoud een strak geregiseerd schema ook te volgen is er geen excuus. Vind je het wel best en ga je ook accoord met mindere resultaten op de korte en/of lange termijn, dan kan je doen wat je wilt, natuurlijk.

Dit, zoals zo veel vragen inzake alcoholgebruik/sugar cravings/binge-eating e.d. hangt samen met een vooraf gedefinieerd doel, motivatie en wilskracht. De basis: wat wil je bereiken en wanneer wil je dit bereiken. Stem hier je voedingsschema op af en probeer zo min mogelijk te cheaten (ergo, train jezelf mentaal om dit te herkennen en hier oplossingen voor te vinden).
            - MKLP

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X