Originally posted by Nikkje
View Post
Val ik niet TE langzaam af??
Collapse
X
-
Vergeet niet je lachspieren te trainen.
-
Originally posted by Nikkje View Post
En je junk't nooit??? Niks? Wijntje? Stukkie chocola? Ik doe het nu ook niet, de zwemband op mijn buik houd me nu nog tegen maar ooit...
*nog steeds zoekt naar knipoog-smiley*
Hier is 'tie:
Nee, geen wijntje, geen chocola, geen chips, geen koek, niets.
Hooguit soms wat popcorn als ik een film kijk, of wat mexicaantjes, meer niet en ik heb er ook geen behoefte aan. Speciaal voor jou, hier komt tie nog een keer:
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
ff aan de zijlijn, je schrijft; Woonplaats: Zuiden, wat bedoel je met zuiden? Limburg? Zuid-LB? Of bedoel je juist zuid-west nl?
Anyway, ik zou 1x per week wel een "cheat-maaltijd" nemen, dit kan ervoor zorgen dat je alles makkelijker volhoudt en het geeft sowieso je lichaam ook weer een extra boost om daarna weer alles makkelijker te "verwerken"
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHier is 'tie:
Hooguit soms wat popcorn als ik een film kijk, of wat mexicaantjes, meer niet en ik heb er ook geen behoefte aan. Speciaal voor jou, hier komt tie nog een keer:
En chocola... als je hele pure pakt en gewoon af en toe een stukje neemt... ook echt geen ramp. Maar dan wel van die 70-80% pure, liefst met rietsuiker
En dan eten rond je training, of als toetje ofzo.
Verder kun je als je aan het 'cutten' bent... een junkdag instellen en dan lekker los gaan. Als je dan de rest van de week maar goed strict eet.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View PostAf en toe een wijntje kan best hoor. Wel rood en droog bij voorkeur.
En chocola... als je hele pure pakt en gewoon af en toe een stukje neemt... ook echt geen ramp. Maar dan wel van die 70-80% pure, liefst met rietsuiker"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by sf01 View PostAf en toe een wijntje kan best hoor. Wel rood en droog bij voorkeur.
En chocola... als je hele pure pakt en gewoon af en toe een stukje neemt... ook echt geen ramp. Maar dan wel van die 70-80% pure, liefst met rietsuiker
En dan eten rond je training, of als toetje ofzo.
Verder kun je als je aan het 'cutten' bent... een junkdag instellen en dan lekker los gaan. Als je dan de rest van de week maar goed strict eet.
liefst ook geen rietsuiker. neem dan zoetstof of malitol als je iets liefst wil. rietsuiker of suiker maakt verder niks uit..
wordt steeds gekker hier.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View Postliefst ook geen rietsuiker. neem dan zoetstof of malitol als je iets liefst wil. rietsuiker of suiker maakt verder niks uit..
wordt steeds gekker hier.
Daarnaast als je een blokje van 10 gram goede pure choc neemt... zit daar minder dan 1 gram suiker in. Daar ga ik echt niet van wakker liggen hoor.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by WK81 View Postff aan de zijlijn, je schrijft; Woonplaats: Zuiden, wat bedoel je met zuiden? Limburg? Zuid-LB? Of bedoel je juist zuid-west nl?
Anyway, ik zou 1x per week wel een "cheat-maaltijd" nemen, dit kan ervoor zorgen dat je alles makkelijker volhoudt en het geeft sowieso je lichaam ook weer een extra boost om daarna weer alles makkelijker te "verwerken"
Comment
-
Originally posted by WK81 View Postff aan de zijlijn, je schrijft; Woonplaats: Zuiden, wat bedoel je met zuiden? Limburg? Zuid-LB? Of bedoel je juist zuid-west nl?
Anyway, ik zou 1x per week wel een "cheat-maaltijd" nemen, dit kan ervoor zorgen dat je alles makkelijker volhoudt en het geeft sowieso je lichaam ook weer een extra boost om daarna weer alles makkelijker te "verwerken"Originally posted by marnop View Postliefst ook geen rietsuiker. neem dan zoetstof of malitol als je iets liefst wil. rietsuiker of suiker maakt verder niks uit..
wordt steeds gekker hier.
Ik bedoel, ik merk wel dat ik nu na een maand er steeds minder behoefte aan heb, heb het dan ook niet meer gegeten. Maar zo af en toe moet het toch wel weer kunnen ooit, toch?
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHier is 'tie:
En wat zijn mexicaantjes???
Comment
-
Originally posted by Nikkje View PostIs dat echt zo slecht? 1x a week suiker? In bijv. pure chocola?
Ik bedoel, ik merk wel dat ik nu na een maand er steeds minder behoefte aan heb, heb het dan ook niet meer gegeten. Maar zo af en toe moet het toch wel weer kunnen ooit, toch?
Ach een heel klein beetje suiker kan ook best wel, als je de echte pure chocolade neemt van 80% of meer cacao is prima.
Cacao doet veel goeds voor mensen die krachttraining doen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment