Val ik niet TE langzaam af??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nikkje View Post
    *nog steeds zoekt naar knipoog-smiley*
    Je typt je tekst maar drukt niet op "Snel reageren". Inplaats hiervan druk je op "Meer opties". Rechts naast de tekstbox komen wat smiley's tevoorschijn. Druk nu op "Meer" (onder de smiley's) en je krijgt een enorme waslijst te zien in een apart venster. Selecteer de gewenste smiley.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

En je junk't nooit??? Niks? Wijntje? Stukkie chocola? Ik doe het nu ook niet, de zwemband op mijn buik houd me nu nog tegen maar ooit...

*nog steeds zoekt naar knipoog-smiley*

Hier is 'tie:

Nee, geen wijntje, geen chocola, geen chips, geen koek, niets.
        Hooguit soms wat popcorn als ik een film kijk, of wat mexicaantjes, meer niet en ik heb er ook geen behoefte aan. Speciaal voor jou, hier komt tie nog een keer:

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ff aan de zijlijn, je schrijft; Woonplaats: Zuiden, wat bedoel je met zuiden? Limburg? Zuid-LB? Of bedoel je juist zuid-west nl?

Anyway, ik zou 1x per week wel een "cheat-maaltijd" nemen, dit kan ervoor zorgen dat je alles makkelijker volhoudt en het geeft sowieso je lichaam ook weer een extra boost om daarna weer alles makkelijker te "verwerken"

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Hier is 'tie:

Hooguit soms wat popcorn als ik een film kijk, of wat mexicaantjes, meer niet en ik heb er ook geen behoefte aan. Speciaal voor jou, hier komt tie nog een keer:

Af en toe een wijntje kan best hoor. Wel rood en droog bij voorkeur.
            En chocola... als je hele pure pakt en gewoon af en toe een stukje neemt... ook echt geen ramp. Maar dan wel van die 70-80% pure, liefst met rietsuiker

En dan eten rond je training, of als toetje ofzo.

Verder kun je als je aan het 'cutten' bent... een junkdag instellen en dan lekker los gaan. Als je dan de rest van de week maar goed strict eet.
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
              En chocola... als je hele pure pakt en gewoon af en toe een stukje neemt... ook echt geen ramp. Maar dan wel van die 70-80% pure, liefst met rietsuiker
              haha, ik vind allebei echt niet lekker, dus is het ook niet moeilijk om er vanaf te blijven.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En dan eten rond je training, of als toetje ofzo.

Verder kun je als je aan het 'cutten' bent... een junkdag instellen en dan lekker los gaan. Als je dan de rest van de week maar goed strict eet.

liefst ook geen rietsuiker. neem dan zoetstof of malitol als je iets liefst wil. rietsuiker of suiker maakt verder niks uit..
                wordt steeds gekker hier.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  liefst ook geen rietsuiker. neem dan zoetstof of malitol als je iets liefst wil. rietsuiker of suiker maakt verder niks uit..
                  Rietsuiker is echt wel beter dan gewone suiker. Maakt misschien niks uit voor insuline piek en opname etc... maar gewoon minder bewerkt product.
                  Daarnaast als je een blokje van 10 gram goede pure choc neemt... zit daar minder dan 1 gram suiker in. Daar ga ik echt niet van wakker liggen hoor.
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by WK81 View Post
                    ff aan de zijlijn, je schrijft; Woonplaats: Zuiden, wat bedoel je met zuiden? Limburg? Zuid-LB? Of bedoel je juist zuid-west nl?

Anyway, ik zou 1x per week wel een "cheat-maaltijd" nemen, dit kan ervoor zorgen dat je alles makkelijker volhoudt en het geeft sowieso je lichaam ook weer een extra boost om daarna weer alles makkelijker te "verwerken"
                    Dan bedoel ik echt Zuidelijk, Zuid-Limburg dus.

Comment

Originally posted by WK81 View Post

Originally posted by marnop View Post
                      Is dat echt zo slecht? 1x a week suiker? In bijv. pure chocola?
                      Ik bedoel, ik merk wel dat ik nu na een maand er steeds minder behoefte aan heb, heb het dan ook niet meer gegeten. Maar zo af en toe moet het toch wel weer kunnen ooit, toch?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Hier is 'tie:

Uit jouw bericht gekopieerd en geplakt Maar ik vind em nergens tussen de lijst van de smiley's... Ik kijk er toch niet overheen?

En wat zijn mexicaantjes???

Comment

gewoon een ; en een ) aan elkaar ->
                          Fear is the mind killer

Comment

gewoon een ; en een ) aan elkaar ->
                            oh erg, ben ik dan echt ZO blonT....

jah, ik zie 't al... echt zo blonT dus

Comment

Dan bedoel ik echt Zuidelijk, Zuid-Limburg dus.
                              Sjiek man, buren Waar sport je?

Comment

Is dat echt zo slecht? 1x a week suiker? In bijv. pure chocola?
                                Ik bedoel, ik merk wel dat ik nu na een maand er steeds minder behoefte aan heb, heb het dan ook niet meer gegeten. Maar zo af en toe moet het toch wel weer kunnen ooit, toch?

Ach een heel klein beetje suiker kan ook best wel, als je de echte pure chocolade neemt van 80% of meer cacao is prima.
                                Cacao doet veel goeds voor mensen die krachttraining doen.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X