500 +kcal 500- kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 500 +kcal 500- kcal

Hallo allemaal,

Heb een vraagje, zou ik perfect spieren kunnen kweken als ik dus op trainingsdagen 500 kcal meer eet en op dagen dat ik niet train 500 kcal minder te eten om vet te verliezen ?

Zou ik dan op deze manier vet kunnen verliezen en spieren kunnen kweken ?

Ben 1.76m weeg 86 kg.

alvast mercikes.
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Originally posted by tuner1346 View Post
    Hallo allemaal,

Heb een vraagje, zou ik perfect spieren kunnen kweken als ik dus op trainingsdagen 500 kcal meer eet en op dagen dat ik niet train 500 kcal minder te eten om vet te verliezen ?

Zou ik dan op deze manier vet kunnen verliezen en spieren kunnen kweken ?

Ben 1.76m weeg 86 kg.

alvast mercikes.
    sticky's
    Lost all i got

Comment

dat kan niet aangezien je spieren niet herstellen op de trainingsdag zelf, je eet dus gewoon op onderhoud dan
      Calisthenics / Street workout

Comment

500 kalorieen meer of minder is standaard.
        Het is geheel persoonsgebonden.

Comment

meeste mensen houden een marge aan van 500 kcals. Niet van 1000kcals (wat je doet met +500 en -500)

Verder klopt je basisaanname niet. Want je verbruik ligt niet elke dag op hetzelfde.
          Is de onderhoud (over de week genomen) 2500. Dan verbruik je dat niet per dag.
          Op traindagen zit je dan misschien op 2800, en op rustdagen op 2300 (noem maar wat)

Wat je met zoiets als wat jij voorstel dus eigenlijk doet... is je behoefte per dag bepalen en daarop eten. Het voordeel hiervan is dat je minder overschot hebt wanneer je het niet nodig hebt, en tekort wanneer je het wel nodig hebt.
          Fear is the mind killer

Comment

Post je voedingschema eens. is makkelijker voor ons om jou te kunnen helpen. en volgens mij zit jij in de bulk.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Kan wel, maar dan zit je meer op een recompschema te kijken. Progressie zal trager gaan, maar geleidelijker. Is een keuze.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X