Advies nodig voor voedingsschema afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies nodig voor voedingsschema afvallen

Ik wil voor mezelf een goed voedingsschema maken aangezien ik nu 2 jaar op mezelf woon en toch merk dat ik niet helemaal gezond/goed eet en ook een kilo of 6 ben aangekomen. Ik fitness nu momenteel ook 3x per week en doe dit al 5 maanden. Ik merk dat ik groter word maar het vet zie ik niet verdwijnen.

In die 3x per week doe ik een uur tot 1.5 uur krachttraining met een opgesteld schema van de instructeur daar en daarna loop ik 20min hard.

Ik heb via voedingsbehoefte een voedingsschema opgesteld maar ik krijg het idee dat er iets niet klopt.. Als ik het schema moet geloven moet ik nu wat omlaag in m'n eiwitten en omhoog in de vetten. Als iemand aanraders heeft om te wijzigen of eraan toe te voegen zou ik dit zeer op prijs stellen aangezien ik totaal geen voedingsexpert ben.

Ik heb de sticky's gelezen en mijn basis opgesteld via de website dus mijn excuses alvast als ik er zeer domme fouten erin heb staan, maar daarom kom ik ook hier voor advies! De voedingswaarde heb ik van watziterin.nl vandaan gehaald.

Het schema

Ik zou je vetten iets omhoog halen, 30g is net te weinig. maak er 50g vetten van.

Bovendien staat er 0 eiwitten in volkorenbrood. Maar per 100g zit er 11g eiwit in volkorenbrood. Dus dat klopt niet..

Voor de rest ziet het er goed uit qua producten. Ik denk alleen dat 2050 Kcal wat weining is. Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
    Failure is your friend

Comment

Ik zal het volkorenbrood gedeelte even wijzigen en proberen wat meer vet erin te verwerken dan. Ik ben 1.89m en heb mezelf vanmiddag gewogen (wat niet echt het meest ideale deel van de dag is..) en kwam uit op 87.5.

Dat ik te weinig calorieën erin verwerkt heb kwam ik ook al achter ik probeer er nog wat bij te krijgen door iets aan te passen aan m'n middag eten.

Comment

Originally posted by Kiyu View Post
        Ik zal het volkorenbrood gedeelte even wijzigen en proberen wat meer vet erin te verwerken dan. Ik ben 1.89m en heb mezelf vanmiddag gewogen (wat niet echt het meest ideale deel van de dag is..) en kwam uit op 87.5.

Dat ik te weinig calorieën erin verwerkt heb kwam ik ook al achter ik probeer er nog wat bij te krijgen door iets aan te passen aan m'n middag eten.
        Met jouw lengte en gewicht is 2050 Kcal echt te weinig. Hiermee zal je veel spieren verliezen. Om echt vet te verliezen moet je je onderhoud berekenen en er 300 Kcal onder gaan zitten. Dan verlies je ongeveer 0.5 kilo vet per week. Het gaat niet heel snel, maar het is de enige manier om blijvend vet te verliezen.
        Failure is your friend

Comment

Dat was dus ook hetgene wat ik dacht dat die website verkeerd had, blij dat jij het even voor mij rechtzet. Hoe kan ik het beste mijn onderhoud berekenen of staat dat in de stickys verwerkt? Dat het sloom gaat maakt mij niet uit zolang ik maar weet dat het op lange termijn effect heeft.

Comment

Originally posted by Kiyu View Post
            Dat was dus ook hetgene wat ik dacht dat die website verkeerd had, blij dat jij het even voor mij rechtzet. Hoe kan ik het beste mijn onderhoud berekenen of staat dat in de stickys verwerkt? Dat het sloom gaat maakt mij niet uit zolang ik maar weet dat het op lange termijn effect heeft.
            Via deze site kan je je onderhoud berekenen:

Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding
            Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
              Ik zou je vetten iets omhoog halen, 30g is net te weinig. maak er 50g vetten van.
              Correctie....maak er 90 gram (minimaal) van waarvan 30 gram verzadigde vetten, goed voor het imuum/ testoteron/ gh...
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X