van 44kg naar 65 --> nu mooi droog worden, help???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er is volgens mij ook lactosevrije whey. Lactoseintolerantie is trouwens makkelijk te testen, en de diagnose is het ook wel waard: je kunt van de belasting geld terugvragen voor dieetkosten. Lactoseintolerantie doen ze met een urinetest, mooi makkelijk en niet ingrijpend.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Je zou natuurlijk ook wat minder vaak cardio kunnen doen per week. Misschien dat dan het hongergevoel ook vermindert.
      Knap van je dat je op eigen kracht anorexia hebt overwonnen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

netjes hoor

Comment

nog ff een vraagje:

Met mijn voedingsschema aangevuld met wat extra nootjes en evt wat kip/tonijn salade werkt prima.
          Geen honger meer!!!!

Maar ik heb het gevoel dat ik bij de training energie tekort kom.
          Ik hou van een drive tijdens de oefeningen met flink wat pit &tempo, maar regelmatig voel ik me slap en trillen mijn spieren helemaal. Tijdens de training ook regelmatig sterretjes, misselijk, rode adertjes in mn ogen. En aangezien het woord opgeven niet in mijn woordenboek voorkomt ga ik dan toch door, dat lukt ook wel, maar vaak de hele dag dan beroerd(ook als ik wat gegeten heb)
          Waar kan dit aan liggen? en kan het een energietekort (lees KH) zijn?
          en heeft iemand tips??

Comment

Het kan liggen aan een koolhydraattekort rondom je training. Ik kreeg destijds het advies om minimaal 2 uur voor de training een portie langzame koolhydraten te nemen en een half uur voor de training een portie snelle.

Ben je overigens wel gecontroleerd op vitaminetekorten? Ik heb zelf door een darmziekte een ernstig vitamine D-tekort gehad, een van de belangrijkste klachten daarvan is vermoeidheid en spierslapte. Kan me zo voorstellen dat je in je ziekteperiode ook tekorten hebt opgelopen. Laat het nog eens controleren bij de HA.

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
              nog ff een vraagje:

Met mijn voedingsschema aangevuld met wat extra nootjes en evt wat kip/tonijn salade werkt prima.
              Geen honger meer!!!!

Ik hou van een drive tijdens de oefeningen met flink wat pit &tempo, maar regelmatig voel ik me slap en trillen mijn spieren helemaal. Tijdens de training ook regelmatig sterretjes, misselijk, rode adertjes in mn ogen. En aangezien het woord opgeven niet in mijn woordenboek voorkomt ga ik dan toch door, dat lukt ook wel, maar vaak de hele dag dan beroerd(ook als ik wat gegeten heb)
              en heeft iemand tips??
              dan denk ik toch dat je wat te weinig koolydraten binnenkrijgt op voor de training.
              probeer zoveel mogelijk koolydraten te plannen bij het ontbijt en rond de training, en op de rest van de dag veel groente, noten, vis, kip enz.
              zo hoef je niet meer koolydraten te eten op een dag maar heb je wel genoeg energie tijdens het trainen.

ook zou ik wat meer KT gaan doen en minder cardio, en 3x per week buikspieren is onzin.

succes en respect voor je overwinning op anorexia.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik denk ook dat je voor je training meer kh moet eten.
                Ik heb dit ook gehad, en met het gegeven advies ging het al snel een stuk beter en nu trek ik een training makkelijk (en daarna rammel ik gewoon alweer ).
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

2 Dagen spinning achter elkaar.. nie goed nie!
                  Probeer de 1e dag kracht 2e dag cardio etc.. Je moet ook herstellen!

Comment

Tegen de honger...meer eiwitten en vetten eten

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                      nog ff een vraagje:

Geen honger meer!!!!

en heeft iemand tips??
                      Het is niet zozeer een energietekort alswel een koolhydratentekort. Zorg dat je een tijdje voor je gaat trainen een maaltijd met voldoende koolhydraten eet. Bijvoorbeeld iets met rijst of pasta. Doe dit ongeveer een uur voor je training begint zodat je maag wat tijd heeft om het te verwerken. Hoeveel je moet eten hangt een beetje af van hoeveel energie je verbruikt tijdens je training. Je zou kunnen beginnen met een maaltijd met 100 gram koolhydraten. Mocht blijken dat je dan alsnog duizelig wordt en een hongergevoel krijgt dan moet je het de daaropvolgende keer wat verhogen.
                      Het is een wat kromme vergelijking: je zou het kunnen vergelijken met een auto. Je moet eerst voldoende benzine in de tank stoppen voordat je ver genoeg kunt rijden om je doel te bereiken. De auto haalt z'n doel niet als halverwege de benzine op is.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

even een update rondom mijn vorderingen

ik ben meer krachttraining gaan doen( 3 ochtenden, na mn onbijt)..voor mijn cardio training(in de avond) meer KH en als ik tussendoor trek heb, een beetje salade met kip/tonijn of noten.
                        de kwark doe ik pas voor het slapen, dan zet mn buik wel op, maar dat ziet geen mens meer..en ja....ik vind het ook echt lekker!

Maar de buik wordt strakker (ondanks dat ik op de weegschaal ondertussen een kilootje ben aangekomen, maar t ziet er strakker uit
                        als ik mijn spieren aanspan, dan kun je duidelijk buikspiercontouren zien
                        (lijkt een 4-pack)
                        maar mijn heupen...die blijven achter.

Heeft iemand misschien nog tips voor de lovehandles??
                        oefeningen die ook thuis zou kunnen doen?

Comment

Veel ,,, en daaraan vast laten houden natuurlijk. Nee geintje. Misschien zijwaarts dumbel heffen of stok draaien
                          Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

wat gekookte eiwitjes of whey shake vind ik ook altijd goed als ik tussendoor nog een hongertje krijg..
                            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Die lovehandles verdwijnen geleidelijk als je vetpercentage lager wordt. Je kunt helaas niet plaatselijk iets kwijtraken. Gewoon doorgaan zoals je nu al doet dus Fijn he, als je alvast wat resultaat merkt? ^_^

Comment

lovehandles kun je niet veel aan doen. naarmate he vet% zakt, zal uiteindelijk ook daar het vet verdwijnen. dat is dus een kwestie van doorzetten.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X