Er is volgens mij ook lactosevrije whey. Lactoseintolerantie is trouwens makkelijk te testen, en de diagnose is het ook wel waard: je kunt van de belasting geld terugvragen voor dieetkosten. Lactoseintolerantie doen ze met een urinetest, mooi makkelijk en niet ingrijpend.
van 44kg naar 65 --> nu mooi droog worden, help???
Collapse
X
-
nog ff een vraagje:
Met mijn voedingsschema aangevuld met wat extra nootjes en evt wat kip/tonijn salade werkt prima.
Geen honger meer!!!!
Maar ik heb het gevoel dat ik bij de training energie tekort kom.
Ik hou van een drive tijdens de oefeningen met flink wat pit &tempo, maar regelmatig voel ik me slap en trillen mijn spieren helemaal. Tijdens de training ook regelmatig sterretjes, misselijk, rode adertjes in mn ogen. En aangezien het woord opgeven niet in mijn woordenboek voorkomt ga ik dan toch door, dat lukt ook wel, maar vaak de hele dag dan beroerd(ook als ik wat gegeten heb)
Waar kan dit aan liggen? en kan het een energietekort (lees KH) zijn?
en heeft iemand tips??
Comment
-
Het kan liggen aan een koolhydraattekort rondom je training. Ik kreeg destijds het advies om minimaal 2 uur voor de training een portie langzame koolhydraten te nemen en een half uur voor de training een portie snelle.
Ben je overigens wel gecontroleerd op vitaminetekorten? Ik heb zelf door een darmziekte een ernstig vitamine D-tekort gehad, een van de belangrijkste klachten daarvan is vermoeidheid en spierslapte. Kan me zo voorstellen dat je in je ziekteperiode ook tekorten hebt opgelopen. Laat het nog eens controleren bij de HA.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by regenboog1986 View Postnog ff een vraagje:
Met mijn voedingsschema aangevuld met wat extra nootjes en evt wat kip/tonijn salade werkt prima.
Geen honger meer!!!!
Ik hou van een drive tijdens de oefeningen met flink wat pit &tempo, maar regelmatig voel ik me slap en trillen mijn spieren helemaal. Tijdens de training ook regelmatig sterretjes, misselijk, rode adertjes in mn ogen. En aangezien het woord opgeven niet in mijn woordenboek voorkomt ga ik dan toch door, dat lukt ook wel, maar vaak de hele dag dan beroerd(ook als ik wat gegeten heb)
en heeft iemand tips??
probeer zoveel mogelijk koolydraten te plannen bij het ontbijt en rond de training, en op de rest van de dag veel groente, noten, vis, kip enz.
zo hoef je niet meer koolydraten te eten op een dag maar heb je wel genoeg energie tijdens het trainen.
ook zou ik wat meer KT gaan doen en minder cardio, en 3x per week buikspieren is onzin.
succes en respect voor je overwinning op anorexia.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik denk ook dat je voor je training meer kh moet eten.
Ik heb dit ook gehad, en met het gegeven advies ging het al snel een stuk beter en nu trek ik een training makkelijk (en daarna rammel ik gewoon alweer )."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by regenboog1986 View Postnog ff een vraagje:
Geen honger meer!!!!
en heeft iemand tips??
Het is een wat kromme vergelijking: je zou het kunnen vergelijken met een auto. Je moet eerst voldoende benzine in de tank stoppen voordat je ver genoeg kunt rijden om je doel te bereiken. De auto haalt z'n doel niet als halverwege de benzine op is.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
even een update rondom mijn vorderingen
ik ben meer krachttraining gaan doen( 3 ochtenden, na mn onbijt)..voor mijn cardio training(in de avond) meer KH en als ik tussendoor trek heb, een beetje salade met kip/tonijn of noten.
de kwark doe ik pas voor het slapen, dan zet mn buik wel op, maar dat ziet geen mens meer..en ja....ik vind het ook echt lekker!
Maar de buik wordt strakker (ondanks dat ik op de weegschaal ondertussen een kilootje ben aangekomen, maar t ziet er strakker uit
als ik mijn spieren aanspan, dan kun je duidelijk buikspiercontouren zien
(lijkt een 4-pack)
maar mijn heupen...die blijven achter.
Heeft iemand misschien nog tips voor de lovehandles??
oefeningen die ook thuis zou kunnen doen?
Comment
-
lovehandles kun je niet veel aan doen. naarmate he vet% zakt, zal uiteindelijk ook daar het vet verdwijnen. dat is dus een kwestie van doorzetten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment