1.5 maand fitness voor de eerste keer !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1.5 maand fitness voor de eerste keer !

Kwil hier even kwijt, dat ik probeerde af te vallen "vet verbranden" en dat ik me heb laten overtuigen door een paar mensen van bodynet om te gaan powertraining, kwas al van plan dat te doen maar alleen nadat ik op een normaal gewicht was.

Tot dat ik 1.5 maand geleden zei tegen mijn maat kom schrijven ons in, zonder enige overdreven doel van al iets te merken na een maand begonnen we te fitnesse 2 a 3 keer per week, nu zie ik resultaat na 1.5 maand merk ik dat men borstkas strakker is geworden, kwil daarom de mensen bedankt die me hebben overtuigd om te gaan pt !
    kvoel ook mijn lchaam positief veranderen, minder stress, zelfzekerder "was het al maar nu!!!!" en meer zin in sex !!
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Dat laatste. haha

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      Dat laatste. haha
      ja mor da's waar znne ;-))
      mijn testosteron laten meten met vergelijking vroeger slechte eetgewwonte en geen sport is gwn verdubbeld !!

Comment

Tuurlijk, als je beter in je vel zit heb je er ook meer zin in Nu het vrouwtje ook naar de gym?

Maar goed dat je resultaat merkt. Voor het optimale resultaat kun je beter ook een goed voedingsschema aanhouden. Heb je al een schema?
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

geen dank hoor
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Ellie View Post
            Tuurlijk, als je beter in je vel zit heb je er ook meer zin in Nu het vrouwtje ook naar de gym?

Maar goed dat je resultaat merkt. Voor het optimale resultaat kun je beter ook een goed voedingsschema aanhouden. Heb je al een schema?
            mijn vriendin is echt een lui madammeke, maar bon ^^

kheb een schema maar wel in men kopke zitten !

Comment

Originally posted by kojak View Post
              geen dank hoor
              hehe ;-)))

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post

Lekker aan het squatten zetten

Comment

Lekker aan het squatten zetten
                  Ben jij dat op die foto ?

Comment

Hahaha, absoluut niet

Maar ik vond het wel een leuk voorbeeld van hoe fraai sommige squattende vrouwen er uit zien

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post

ale he ! ge moet ze gewon an der kopke nar die gym sleuren he !
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik denk we hier nu met een aanstormend beest te maken hebben.. Nee grapje, leuk dat je het bevalt. Het begin weet je ook vaak niet wat je moet doen. Imo wordt het alleen maar leuker als je het meer onder de knie krijgt. Dan snap je ineens waarom welke schema's en voeding wel werken en leer je je lichaam beter kennen.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hahaha, absoluut niet

Maar ik vond het wel een leuk voorbeeld van hoe fraai sommige squattende vrouwen er uit zien
                          ahzo, want men test begon al te stijgen

Comment

Originally posted by Limit View Post
                            ale he ! ge moet ze gewon an der kopke nar die gym sleuren he !
                            zelf joggen wilt ze al niet doen !
                            da's een "mission impassible" kzeg tegen haar van sport, voel je je beter maja koppig eh !!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Ik denk we hier nu met een aanstormend beest te maken hebben.. Nee grapje, leuk dat je het bevalt. Het begin weet je ook vaak niet wat je moet doen. Imo wordt het alleen maar leuker als je het meer onder de knie krijgt. Dan snap je ineens waarom welke schema's en voeding wel werken en leer je je lichaam beter kennen.
                              helemaal waar, eerste dag dacht ik van dit hou ik niet vol, kende bijna niks, maar kheb iemand aangesproken die er toch wel iets van kent en ja lukt aardig ;-))

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X