Ripped met creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ripped met creatine?

Hey beste mede fitness kampioenen .

Misschien een stomme vraag maar ik heb mijn dieet al aangepast en wat ik mij nu nog afvraag is.

creatine en cutten icm. winstrol?

Strak plan of niet doen?

Waarom zou je naast winstrol ook nog eens creatine gebruiken.

Ik heb het idee dat je denkt: the easy way poping a pil and grow!

Niveau licht weer lekker hoog, zomertijd???
    Last edited by gain is pain; 17-05-2011, 21:25.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Waarom zou je naast winstrol ook nog eens creatine gebruiken.

Ik heb het idee dat je denkt: the easy way poping a pil and grow!

Niveau licht weer lekker hoog, zomertijd???
      Muah, Zomertijd wordt gewoon werken voor mij :P. Wil gewoon een keer gebruiken en een beetje log bijhouden?

Ennuh, ik heb het 3 jaar lang al gedaan cutten, maar nu wil ik het daarmee proberen? Maar wat is jouw advies dan?

Comment

Als je de vraag gaat stellen of je crea kunt nemen icm winny heb je je niet goed ingelezen.

Crea is een supp, stelt geen reet voor, sommige zeggen dat ze een lichtelijke krachtgain krijgen maar veel steld het niet voor.

Winny is een AAS en krijg je zoiezo kracht gains, daarnaast zou ik zelf winny niet als 1e kuur doen zowel depot als tabs is 17aa en is dht gerelateerd.

Als je al 3 jaar cut doe je iets fout, en zit er nu zoiezo weinig massa onder, lekker voedingschematje met een goed trainingschema met voldoende rust en je staat binnen no-time droog, 3 jaar is way to lang voor een cut, de meeste doen 2-3 maanden en dan staan Ze al redelijk droog.

Gewoon afblijven dus

Voor als je echt wat meer specifieke info nodig heb mbt winny, moet je niet bij mij wezen maar bij diegene die er ervaring mee hebben, ik heb me alleen goed ingelezen in anavar meer niet.
        Last edited by gain is pain; 17-05-2011, 21:43.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Creatine is anabool. Je kan er iets softer door ogen icm (teveel) kh. Oftewel: Je wordt harder wanneer je de creatine schrapt. Ik hou de creatine er altijd in, of ik nou cut of niet. M'n buikspieren zijn zichtbaar, dat laatste beetje maakt me vrij weinig uit.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Als je de vraag gaat stellen of je crea kunt nemen icm winny heb je je niet goed ingelezen.

Crea is een supp, stelt geen reet voor, sommige zeggen dat ze een lichtelijke krachtgain krijgen maar veel steld het niet voor.

Winny is een AAS en krijg je zoiezo kracht gains, daarnaast zou ik zelf winny niet als 1e kuur doen zowel depot als tabs is 17aa en is dht gerelateerd.

Als je al 3 jaar cut doe je iets fout, en zit er nu zoiezo weinig massa onder, lekker voedingschematje met een goed trainingschema met voldoende rust en je staat binnen no-time droog, 3 jaar is way to lang voor een cut, de meeste doen 2-3 maanden en dan staan Ze al redelijk droog.

Gewoon afblijven dus

Voor als je echt wat meer specifieke info nodig heb mbt winny, moet je niet bij mij wezen maar bij diegene die er ervaring mee hebben, ik heb me alleen goed ingelezen in anavar meer niet.
            Nou om eerlijk te zijn. Ik heb mij wel goed ingelezen over crea en als je het vegelijkt met anabolen stelt het inderdaad geen reet voor. Met mijn jaar 3 jaar cutten bedoelde ik eigenlijk: dat ik 3 jaar lang 2-3 maanden aan cutten doe (voor zomer dus) en dan doe ik weer bulken. Het werkt wel aardig maar ik wil de het dus een keer met winny proberen.

Welke raad jij mij dan aan?

Comment

creatine kan idd gewoon doorgaan in de cut, geen probleem.

creatine en winstrol werken elkaar tegen.
              1 van de eigenschappen van winstrol is water/vocht uitdrijven, waar creatine juist de vocht er in wil drijven.(in/uit de spieren)
              Dus of het 1 of het ander nemen niet beiden.

Gewoon op een knappe manier je bf gaan verlagen door op onderhoud te eten en gewoon je massa triningen aan te houden en eventueel wat cardio toevoegen, dat werkt prima en goed genoeg voor recreanten/fitness. Je kan dan ook gewoon de creatine blijven gebruiken.

Pas ook de voeding gewoon aan. De juiste carbs eten, rijst dus en vis of droge kalkoen. Danz al je snel veel vet kwijtraken.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X