Hiit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hiit

Hallo,

Ik ga me nu beetje langzamerhand beetje verdiepen in het HIIT omdat ik er eerst niks van bakte (conditie van niks ) maar nu toch wat beter conditie ben, ik zou graag willen weten of je dat HIIT ook op een hometrainer kan doen dus gewoon fietsen, ik heb er namelijk niks over terug kunnen lezen in de sticky, en op google intyppen heb ik ook gedaan maar dan krijg je overal verschillende dingen, en als ik gewoon HIIT kan gaan doen op een hometrainer hoe zou ik em dan moeten instellen (weerstanden) eerst licht en dan hoog en dat eigenlijk telkens veranderen ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Er zitten hier mensen die er een pak meer van kennen dus over de HIIT zelf spreek ik me niet uit.
    Maar waarom wil je het op een hometrainer doen?
    Sportschoenen heeft iedereen, dus kan je toch gewoon HIIT-lopen?
    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

home-trainer kan prima, als je je maar even in de Hight Intesity Intervals volledig kan geven (wat bijvoorbeeld niet kan op een loopband)

Comment

Op een home trainer kan prima.

Als je bij jou in de sportschool gewoon 1x mee doet in een spinningles dan weet je gelijk een beetje hoe het gedaan kan worden. Spinning is ook een vorm van HIIT. Maar meer variërend van low naar medium tot high intensity. Dus er zit dan nog wat tussen het low en high gedeelte. Het is anders ook niet een uur lang te doen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ja ik zie sommige die de knop van weerstand gewoon draaien, maar andere die gaan gewoon vol zitten trappen, maar zelf denk ik dat je beste vol kan trappen omdat je na een tijdje geen zin en geen puf meer heb om die weerstand knop om te draaien (lijkt mij dan)
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

ik heb beetje zitten googlen maar wat is nu een goed hiit schema voor op een hometrainer ik heb nu dit gevonden maar het lijkt mij dat je nooit tussen die hartslag kan blijven aangezien je, je vooluit moet geven en dan kom je aanzienlijk hoger dan die hartslag, dus heeft iemand een link of een HIIT schema B.V.D.

Comment

Niet op die HF ratio kijken, dat zijn gemiddelden voor personen die al een beetje conditie hebben opgebouwd met HIIT.
              Je heb die HF gegevens sowieso niet echt nodig. Als je de minuten maar een beetje in de gaten houdt.
              Als je het voor het eerst doet dan pak je de recoverytijd eventueel een (half)minuutje langer en na een paar keer pak je de exacte tijden.
              As je het hoog intensieve deel maar goed voluit gaat en de recovery ook gebruikt om je HF weer wat te laten zakken.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X