cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio

wat kan je allemaal doen om vet te branden
    hardlopen is niks voor mij
    kan je op een bokszak trainen, is dit cardio

Hoi Anilka,bij mijn weten is cardio vooral die bewegingen die licht zijn voor de spieren en zwaar zijn voor hart en bloedvaten.Dus uitstekend voor een rustdag voor de spiertjes en goed voor de algemene inwendige conditie.Die je later weer gebruikt voor de spieren te trainen omdat de bloed toevoer en afvoer lekker verloopt.
    En vet verbranden natuurlijk,plus het feit dat je stofwisseling een op pepper krijgt ook uren na de trainig
    Maar wat een preek maak ik er van hahahaha.Boksbal zou ik niet doen dan rusten je schouders,borst en armen niet uit op een rustdag althans....

Hardlopen is niets voor je,maar wandelen in lekker tempo is ook cardio,fietsen,of hometrainer.....of dammen

Comment

Originally posted by anilka10 View Post
      wat kan je allemaal doen om vet te branden
      hardlopen is niks voor mij
      kan je op een bokszak trainen, is dit cardio
      zie mijn topic over inline skaten, ik ben net begonnen dus ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, maar ik vind het wel heerlijk om over asfalt heen te scheuren zwemmen is ook goed volgens mij...

Comment

Wat je zou kunnen doen is eerst een stevige krachttrainingssessie en daarna nog zo'n 10 tot 20 minuten intervaltraining. Dat laatste is een echte calorievreter.

Sowieso kun je om blijven af te vallen beter spiermassa gaan opbouwen, zodat je dagelijkse behoefte ook stijgt.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

gewoon 10 tot 15 minuten intensieve cardio na je KT,
          die 15 minuten gaan je toch wel lukken!!!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Heel hard typen,val je ook iets van af.....

Comment

Ik doe nu zelf.

een peer week week hardlopen 8 a 11 km.

1x per week hit 13 a 20 min

En een keer perweek slow cardio 20 a 25 rustig na het traine.

Vroeger dee ik veel meer cardio bijna dagelijks alleen merkte op ten duur dat ik niet meer aan kwam of droger werdt.

Nu merk dat weer wat aan kwam aan massa.
              Last edited by lucky_luc; 02-06-2011, 07:13.

Comment

Fietsen ? Gewoon 20 min knallen
                Of roeien, maar dan gebruik je je bovenlichaam weer te veel op rustdagen.

Groeten Swekie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X