Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoi Anilka,bij mijn weten is cardio vooral die bewegingen die licht zijn voor de spieren en zwaar zijn voor hart en bloedvaten.Dus uitstekend voor een rustdag voor de spiertjes en goed voor de algemene inwendige conditie.Die je later weer gebruikt voor de spieren te trainen omdat de bloed toevoer en afvoer lekker verloopt.
En vet verbranden natuurlijk,plus het feit dat je stofwisseling een op pepper krijgt ook uren na de trainig
Maar wat een preek maak ik er van hahahaha.Boksbal zou ik niet doen dan rusten je schouders,borst en armen niet uit op een rustdag althans....
Hardlopen is niets voor je,maar wandelen in lekker tempo is ook cardio,fietsen,of hometrainer.....of dammen
wat kan je allemaal doen om vet te branden
hardlopen is niks voor mij
kan je op een bokszak trainen, is dit cardio
zie mijn topic over inline skaten, ik ben net begonnen dus ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, maar ik vind het wel heerlijk om over asfalt heen te scheuren zwemmen is ook goed volgens mij...
Wat je zou kunnen doen is eerst een stevige krachttrainingssessie en daarna nog zo'n 10 tot 20 minuten intervaltraining. Dat laatste is een echte calorievreter.
Sowieso kun je om blijven af te vallen beter spiermassa gaan opbouwen, zodat je dagelijkse behoefte ook stijgt.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment