vet% verlagen. Feedback gevraagd!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet% verlagen. Feedback gevraagd!!!!

Ik wil graag mijn vet% verlagen. Doel: ongeveer 22%

Mijn gegevens:
    vrouw van 28 jaar,
    lengte: 1.70, gewicht: 60, vet%: 26%
    trage schildklier
    momenteel veel stress

Ik geef veel verschillende groepslessen (ongeveer 13 uur per week), voornamelijk cardio-lessen. Ik probeer daarnaast 2x p.w. korte intensieve kettlebell trainingen te doen, maar ben vaak te moe na het vele lesgeven, dus het lukt lang niet altijd.

Ik merk dat ik het beste reageer op veel eiwit en gezonde vetten en zeer weinig koolhydraten, dus vandaar wil ik onderstaand eetschema gaan proberen. Ik reageer helaas slecht op melkproducten, dus kwark enz. laat ik liever weg (hoewel ik het heerlijk vind, maar ja...)

Eetschema:
    O: 1 ei, 2 eiwitten, kokosolie, 20 gr. paranoten
    T: 25 gr. whey
    L: 125 gr. zalm, sla of witlof, komkommer
    T: 1 ei, 2 eiwitten, kokosolie, 25 gr. amandelen
    D: 150 gr. witte vis (koolvis), 150 gr. broccolli, kokosolie, 125 gr. champignons
    T (voor slapen): 25 gr. caseine

Wat denken jullie hiervan??? Alle feedback is welkom!!!

Je eet vrijwel geen carbs ? Ik zou gewoon carbs bij je ontbijt + rond je training eten want dat heb je echt nodig. Ik zit zelf ook laag in carbs, trainingsdagen +/- 150 en rustdagen max 40 gram, maar merk dat ik op trainingsdagen echt carbs nodig heb anders heb ik geen energie..

Maar als jij gewoon keihard kan knallen op vrijwel geen carbs, waarom niet he

Comment

Ik merk dat wanneer ik voor een training carbs neem dat ik dan tijdens de training gek genoeg minder energie heb en me slomer voel (en dan neem ik langzame carbs en in tijd van te voren heb ik ook al geexperimenteerd: 1,5 uur van te voren tot 20 minuten van te voren).

Meestal geef ik zowel 's ochtends als 's avonds les.

Soms vraag ik me wel af of direct na de training een goed moment is voor bijv. een stuk fruit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X