Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

Hey ik heb een vraagje ik heb met een amerikaan zitten praten en hij stelde mij voor om te cutten door met 480 gram eiwitten, 400 gram carbs en 10 grma vet te cutten...iedere 2 weken 50 gram carbs eraf,eiwitten en vetten stabiel houden. Ook gewoon hetzelfde eten op niet trainingsdagen en na het trainen zelf gewoon 30 minuten cardio...nou is mijn vraag kan dit werken? want dit druist tegen alles van bodynet...

Wat zijn je behoeften?
    Building to a better me

Comment

10gr vet? Wtf? Dat is wel achterlijk weinig...

Maarja, veel Amerikanen hebben nog steeds een vet-fobie, en totaal geen koolhydraten angst. In mijn ogen nogal achterhaald..

Comment

Mijn behoefte ligt op 3600 kcal/dag lol. HOeveel gram vet zouden jullie dan doen ? hoe zou het er volgens jullie de verhoudingen moeten uitzien? Weeg 105 kilo atm

Comment

Moet wel zeggen dat hij erg buff is en shredded en hij lijkt te weten wat hij doet maar toch hoor ik graag jullie eerlijke mening vooraleer ik iets doe

Comment

mss wat ervaren cutters die hierop kunnen reageren mss?

Comment

Ik denk dat mensen gestopt zijn met reageren toen je niks meer van je liet horen bij de bodynet beachboy

Comment

Huh lol? xD

Comment

Als ik op lange termijn zo weinig vetten neem dan kan ik bij wijze van spreken mijn testosteronproductie gedag zeggen.

Comment

ja idd, je testo man!
                    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X