minder vet, meer spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• minder vet, meer spieren

beste forumleden,

Ik wil graag mijn laatste beetje buik wegwerken en spieren kweken zodat alles wat beter zichtbaar word (sixpack). als ik rechtop sta en ik duw mijn buik een beetje na beneden is hij wel al goed zichtbaar(A) dus ik hoop dat ik er bijna ben..
    wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan bereiken? ik heb een beetje rondgekeken op het forum maar ik ben nog een beginner en vind het een beetje ingewikkeld.

lengte: 1,80 - 187
    gewicht: 69

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

six-pack is het laatste wat komt en het moeilijkst vind ik zelf:P heb er zelf een half jaar ruim over gedaan:O maar nu wel ziek 8-pack:P

ik train mijn buik gewoon op de zelfde dag als benen en dan ook met zware gewichten etc ik zeg altijd zo ik beschouw me buik als me andere spier groepen en train ze zo wat niet veel mensen doen:P maar werkt prima

Comment

Simpelweg door je vetpercentage naar beneden te brengen.

Comment

Originally posted by CruX View Post
        Simpelweg door je vetpercentage naar beneden te brengen.
        maar ik heb een test gedaan op de sportschool op zo'n elektrische weegschaal en die zei dat mijn vetpercentage 3% is.

Comment

Originally posted by buildmybody View Post
          maar ik heb een test gedaan op de sportschool op zo'n elektrische weegschaal en die zei dat mijn vetpercentage 3% is.
          Als jij 3% BF had zou je niet in staat zijn om dit bericht te typen, probeer het eens met een huidplooimeting.
          Kun je laten doen bij de sportarts(vergoeden de meeste verzekeringen tot een bepaald bedrag per jaar)
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post