minder vet, meer spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• minder vet, meer spieren

beste forumleden,

Ik wil graag mijn laatste beetje buik wegwerken en spieren kweken zodat alles wat beter zichtbaar word (sixpack). als ik rechtop sta en ik duw mijn buik een beetje na beneden is hij wel al goed zichtbaar(A) dus ik hoop dat ik er bijna ben..
    wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan bereiken? ik heb een beetje rondgekeken op het forum maar ik ben nog een beginner en vind het een beetje ingewikkeld.

lengte: 1,80 - 187
    gewicht: 69

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

six-pack is het laatste wat komt en het moeilijkst vind ik zelf:P heb er zelf een half jaar ruim over gedaan:O maar nu wel ziek 8-pack:P

ik train mijn buik gewoon op de zelfde dag als benen en dan ook met zware gewichten etc ik zeg altijd zo ik beschouw me buik als me andere spier groepen en train ze zo wat niet veel mensen doen:P maar werkt prima

Comment

Simpelweg door je vetpercentage naar beneden te brengen.

Comment

Originally posted by CruX View Post
        Simpelweg door je vetpercentage naar beneden te brengen.
        maar ik heb een test gedaan op de sportschool op zo'n elektrische weegschaal en die zei dat mijn vetpercentage 3% is.

Comment

Originally posted by buildmybody View Post
          maar ik heb een test gedaan op de sportschool op zo'n elektrische weegschaal en die zei dat mijn vetpercentage 3% is.
          Als jij 3% BF had zou je niet in staat zijn om dit bericht te typen, probeer het eens met een huidplooimeting.
          Kun je laten doen bij de sportarts(vergoeden de meeste verzekeringen tot een bepaald bedrag per jaar)
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            Als jij 3% BF had zou je niet in staat zijn om dit bericht te typen, probeer het eens met een huidplooimeting.
            Kun je laten doen bij de sportarts(vergoeden de meeste verzekeringen tot een bepaald bedrag per jaar)
            Ja ik vond het ook al raar

Comment

als je 3 % vet hebt kun je je buik idd niet naar ''beneden'' duwen. Let op je voeding dat is belangrijker dan al die buikspier kwartiertjes. p.s. 1.80 - 1.87 is best een brede schatting niet ? of heb je gewoon echt geen idee :P
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
                als je 3 % vet hebt kun je je buik idd niet naar ''beneden'' duwen. Let op je voeding dat is belangrijker dan al die buikspier kwartiertjes. p.s. 1.80 - 1.87 is best een brede schatting niet ? of heb je gewoon echt geen idee :P

haha ja idd:P jawel ze hebben het 2x gemeten een x was het 1,81 en andere keer 1,87 dus dat kan niet. ben nog een stukje gegroeid daarna dus ik weet het egt niet.
                ik duw hem niet egt na beneden maar strak:P
                en ik heb al veel gelezen en ben al een stuk wijzer geworden

Comment

Ik zou persoonlijk met die stats niet eens een sixpack willen, je hebt dan wel een sixpack maar loopt er voor de rest bij als een ecto. Waarom niet bulken en voor de zomer van 2012 je abs zichtbaar maken ? Dan heb je wat meer massa en oogt het waarschijnlijk stukken beter dan nu met abs zichtbaar, en wat heb je nu aan een sixpack als je over een maandje of 3 weer in je winterjas loopt.

Maar dat zijn mijn gedachten erover, anders je dieet aanpassen en eventueel cardio toevoegen. Succes !

Comment

Als dat het geval is dan zie jij eruit als een gevilde haas. Laat even een foto zien.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                      Ik zou persoonlijk met die stats niet eens een sixpack willen, je hebt dan wel een sixpack maar loopt er voor de rest bij als een ecto. Waarom niet bulken en voor de zomer van 2012 je abs zichtbaar maken ? Dan heb je wat meer massa en oogt het waarschijnlijk stukken beter dan nu met abs zichtbaar, en wat heb je nu aan een sixpack als je over een maandje of 3 weer in je winterjas loopt.

Maar dat zijn mijn gedachten erover, anders je dieet aanpassen en eventueel cardio toevoegen. Succes !
                      hmm.. ja daar zit ook weer wat in maar ik ben geen ecto volgens mij. ik probeer wel een foto te plaatsen. moet ik dan gewoon een beetje op mijn eten letten en extra veel trainen?
                      zodat ik breed word en dat vet train ik langzamerhand wel weg dan .. ofniet?
                      ik doe al veel cardio omdat ik doe rennen.
                      die spieren wil ik wel ook in de winter (voor mijn vriendin)

Comment

moet ik dan gewoon een beetje op mijn eten letten en extra veel trainen?
                        zodat ik breed word en dat vet train ik langzamerhand wel weg dan.

Heel veel op je voeding letten. Daar moet veel meer in.
                        En welk vet? 3% kan echt niet zoals je zelf al geconstateerd heb. Zorg eerst maar eens dat er wat vet op komt. Voor je aan het eraf trainen denkt.

Ik zou wat cardio laten vallen en/of ruilen met KT. Maar met die uitspraak moet ik voorzichtig zijn. Ken je schema niet.

Comment

Originally posted by Stormo View Post
                          Heel veel op je voeding letten. Daar moet veel meer in.
                          En welk vet? 3% kan echt niet zoals je zelf al geconstateerd heb. Zorg eerst maar eens dat er wat vet op komt. Voor je aan het eraf trainen denkt.

Ik zou wat cardio laten vallen en/of ruilen met KT. Maar met die uitspraak moet ik voorzichtig zijn. Ken je schema niet.
                          dat klopt helemaal niet die 3 % .. dat kan toch niet. ik ben ook geen ecto. ik zal wel proberen een foto te posten.

Comment

zowiezo is het zo dat je buikspieren grotendeels kunt kweken door middel van cardio .. dit is een zeer belangrijke factor op dat gebied! en natuurlijk veel buikspieroefeningen.

Comment

wat stormo zegt , laat die cardio maar even voor wat het is. Je valt er alleen maar van af en ja oke het is goed voor je conditie maar een BB hoeft geen marathon te lopen dus minderen met je cardio en verhogen met je krachttraining
                              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X