dramatische onder onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt haar misschien eens uitleggen waarom je traint en hoe dat werkt met de voeding. En dat je genoeg moet eten om een lekker lijf te houden. Wedden dat ze dat kan waarderen?
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

In het weekend slaap ik ook bij mijn vriendin, zeg dat je doordeweeks erg op je voeding let en niet graag achteruit wilt gaan door slechte voeding in het weekend. Leg zoals Ellie al zei uit waarom je dat doet en leer haar misschien het een en ander over voeding zodat ze zelf misschien ook geinteresseerd raakt.
      Je kan haar ook een keer bij jou uitnodigen en haar laten zien wat je allemaal eet op een dag, dan snapt ze het wel beter denk ik.

Comment

Mijn liefje is lleszins enorm blij met men motivatie om gezond te leven en sterker en strakker te worden, voor zover ik weet zijn mensen redelijk gelijkaardig, kan me moeilijk inbeelden dat je meisje je belachelijk zal vinden als je met je lijf bezig bent.

Comment

ik snap het niet helemaal:
          je wil vermageren (waarvoor je onder onderhoud moet eten).

maar je wil graag meer kcal tot je nemen? (waarom, je wil toch vermageren)
          en blijkbaar eet je al veel te veel als je daar bent, want je vet% stijgt super hard als je daar bent. (waarom wil je dan nog meer eten).

ps als je onder onderhoud eet, is het onmogelijk dat je vet% stijgt. PUNT
          -------------------------

los daarvan. als jij vaker en/of meer wilt eten:
          Zeg tegen je vriendin dat jij thuis gewend bent om vaker en meer te eten. Dat je niet van haar of haar ouders verwacht dat zij hun zich aan jou aanpassen, maar dat je zelf wat van eten zult meenemen voor als jij daar bent en tussendoor honger krijgt. Kip met rijst en groenten kun je dan lekker van thuis meenemen, en daar opeten.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post

en blijkbaar eet je al veel te veel als je daar bent, want je vet% stijgt super hard als je daar bent. (waarom wil je dan nog meer eten).

l
            Het is inderdaad erg vaag allemaal.

Wil je overigens dat dit een goede relatie wordt of zie je het als een scharrel van een paar weken?
            In geval van het eerste, zou ik maar gelijk eerlijk zijn en jezelf laten zien.
            kom op man, je bent een watje, je kunt het toch gewoon zeggen?
            Snap echt het probleem niet, hoor.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Praten we trouwens over je vriendin of over je baas? Ik snap dat een vriendin hebben je in sommige dingetjes wel wat kunnen beperken maar dat je haar niet durft te zeggen dat je gezond wilt eten gaat wel heeel ver.

Comment

Vriend...het is je vriendin! Jullie houden toch veel van me kaar. dus moet je ook eerlijk wezen voor elkaar.
                En mij kan het niet schelen wnr ik bij m'n vriendin ben. ik eet gewoon. de volgende dag ben ik gewoon weer strikt.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Als ik bij mn schoonma ben probeert ze me ook allerlei rotzooi te laten eten, ze is gewoon jaloers dat ik kan afvallen en zij nog steeds moddervet is. Dikke pech voor haar, ze eet die rommel zelf maar, ik zorg wel voor mijn eigen eten! Vind ze ook niet echt tof, maar ja, dat is an weer niet mijn probleem

Comment

Originally posted by Ostra View Post
                    Als ik bij mn schoonma ben probeert ze me ook allerlei rotzooi te laten eten, ze is gewoon jaloers dat ik kan afvallen en zij nog steeds moddervet is. Dikke pech voor haar, ze eet die rommel zelf maar, ik zorg wel voor mijn eigen eten! Vind ze ook niet echt tof, maar ja, dat is an weer niet mijn probleem
                    zozo jij bent aardig voor je schoonmoeder
                    keep the focus going!

Comment

amaai schoonmoeder

http://www.youtube.com/watch?v=QXUn04PKg-A

Comment

Originally posted by dynobet View Post

idd, maar pakweg 2000 kcal onder onderhoud ?
                        dat is toch niet zo gezond eh

Toch wel, ik eet daar super weinig en soms duwt ze een snoepje in men mond = suiker = vet ook al is het super weinig, kan'k niet weigeren als je hongerleidt

los daarvan. als jij vaker en/of meer wilt eten:
                        Zeg tegen je vriendin dat jij thuis gewend bent om vaker en meer te eten. Dat je niet van haar of haar ouders verwacht dat zij hun zich aan jou aanpassen, maar dat je zelf wat van eten zult meenemen voor als jij daar bent en tussendoor honger krijgt. Kip met rijst en groenten kun je dan lekker van thuis meenemen, en daar opeten.
                        Originally posted by Milestone View Post
                        En dat doe je over een paar maanden niet meer?
                        kheb het ze uitgelegd en ze heeft er begrip voor ;-))

Originally posted by Bolder View Post
                        waariover schaam je je precies?

Je wilt het woord vermageren vermijden? Zorg dan voor woorden als gezond en traingsvoedsel en zo? of ja eerst en vooral, wat precies is de schaamte?
                        heb ik zo uitgelegd en ze snoop het direct, bedankt

Originally posted by Ellie View Post
                        Je kunt haar misschien eens uitleggen waarom je traint en hoe dat werkt met de voeding. En dat je genoeg moet eten om een lekker lijf te houden. Wedden dat ze dat kan waarderen?
                        vandaag het bewijs gehad ;-)
                        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

kheb het ze vdg uitgelegd met begrip vindt het fantastisch... merci b-net !!

Comment

ik had me eigen koelkastje bij me schoonouders. Misschien een idee
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                              kheb het ze vdg uitgelegd met begrip vindt het fantastisch... merci b-net !!
                              Mooi! Volgende keer als je met iets zit meteen aan d'r vertellen.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                                Mooi! Volgende keer als je met iets zit meteen aan d'r vertellen.
                                yep, in een relatie moet je eerlijk zijn en de waarheid durven zeggen, moet ik eens leren ;-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X