Je kunt haar misschien eens uitleggen waarom je traint en hoe dat werkt met de voeding. En dat je genoeg moet eten om een lekker lijf te houden. Wedden dat ze dat kan waarderen?
dramatische onder onderhoud
Collapse
X
-
In het weekend slaap ik ook bij mijn vriendin, zeg dat je doordeweeks erg op je voeding let en niet graag achteruit wilt gaan door slechte voeding in het weekend. Leg zoals Ellie al zei uit waarom je dat doet en leer haar misschien het een en ander over voeding zodat ze zelf misschien ook geinteresseerd raakt.
Je kan haar ook een keer bij jou uitnodigen en haar laten zien wat je allemaal eet op een dag, dan snapt ze het wel beter denk ik.
Comment
-
Mijn liefje is lleszins enorm blij met men motivatie om gezond te leven en sterker en strakker te worden, voor zover ik weet zijn mensen redelijk gelijkaardig, kan me moeilijk inbeelden dat je meisje je belachelijk zal vinden als je met je lijf bezig bent.
Comment
-
ik snap het niet helemaal:
je wil vermageren (waarvoor je onder onderhoud moet eten).
maar je wil graag meer kcal tot je nemen? (waarom, je wil toch vermageren)
en blijkbaar eet je al veel te veel als je daar bent, want je vet% stijgt super hard als je daar bent. (waarom wil je dan nog meer eten).
ps als je onder onderhoud eet, is het onmogelijk dat je vet% stijgt. PUNT
-------------------------
los daarvan. als jij vaker en/of meer wilt eten:
Zeg tegen je vriendin dat jij thuis gewend bent om vaker en meer te eten. Dat je niet van haar of haar ouders verwacht dat zij hun zich aan jou aanpassen, maar dat je zelf wat van eten zult meenemen voor als jij daar bent en tussendoor honger krijgt. Kip met rijst en groenten kun je dan lekker van thuis meenemen, en daar opeten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik snap het niet helemaal:
en blijkbaar eet je al veel te veel als je daar bent, want je vet% stijgt super hard als je daar bent. (waarom wil je dan nog meer eten).
l
Wil je overigens dat dit een goede relatie wordt of zie je het als een scharrel van een paar weken?
In geval van het eerste, zou ik maar gelijk eerlijk zijn en jezelf laten zien.
kom op man, je bent een watje, je kunt het toch gewoon zeggen?
Snap echt het probleem niet, hoor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Als ik bij mn schoonma ben probeert ze me ook allerlei rotzooi te laten eten, ze is gewoon jaloers dat ik kan afvallen en zij nog steeds moddervet is. Dikke pech voor haar, ze eet die rommel zelf maar, ik zorg wel voor mijn eigen eten! Vind ze ook niet echt tof, maar ja, dat is an weer niet mijn probleem
Comment
-
Originally posted by Ostra View PostAls ik bij mn schoonma ben probeert ze me ook allerlei rotzooi te laten eten, ze is gewoon jaloers dat ik kan afvallen en zij nog steeds moddervet is. Dikke pech voor haar, ze eet die rommel zelf maar, ik zorg wel voor mijn eigen eten! Vind ze ook niet echt tof, maar ja, dat is an weer niet mijn probleemkeep the focus going!
Comment
-
-
Originally posted by dynobet View Postik snap het niet helemaal:
idd, maar pakweg 2000 kcal onder onderhoud ?
dat is toch niet zo gezond eh
Toch wel, ik eet daar super weinig en soms duwt ze een snoepje in men mond = suiker = vet ook al is het super weinig, kan'k niet weigeren als je hongerleidt
los daarvan. als jij vaker en/of meer wilt eten:
Zeg tegen je vriendin dat jij thuis gewend bent om vaker en meer te eten. Dat je niet van haar of haar ouders verwacht dat zij hun zich aan jou aanpassen, maar dat je zelf wat van eten zult meenemen voor als jij daar bent en tussendoor honger krijgt. Kip met rijst en groenten kun je dan lekker van thuis meenemen, en daar opeten.Originally posted by Milestone View PostEn dat doe je over een paar maanden niet meer?
Originally posted by Bolder View Postwaariover schaam je je precies?
Je wilt het woord vermageren vermijden? Zorg dan voor woorden als gezond en traingsvoedsel en zo? of ja eerst en vooral, wat precies is de schaamte?
Originally posted by Ellie View PostJe kunt haar misschien eens uitleggen waarom je traint en hoe dat werkt met de voeding. En dat je genoeg moet eten om een lekker lijf te houden. Wedden dat ze dat kan waarderen?Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment