dramatische onder onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gister voor het eerst ook mijn eigen eten meegenomen. Een lekkere bak franse kwark en een pot tonijn. En zij aan de broodjes. Kijken ze wel ff raar, maar als je zegt waarvoor is het geen probleem.

Comment

@ rensko
      Heb ooit twee weken lang 100 gram dextrose na elke training genomen, en werd droger ivm totaal calorisch tekort. Zoek eens dextrose experiment.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
        stel het eens anders, ben jarenlang moddevet geweest nu begin ik een goed mannelijk lichaam te krijgen en wil snel van al dat vet af, alhoewel dat heeft tijd nodig... ik heb aanvaard dat puur vet verliezen een kwestie vna tijd is en geduld met zich meebrengt dus als ik op een week 0.5 % vet kwijt ben en int weeken 2 a 3 % bijkom, is dat een laagtepunt :s
        Mijn reactie sloeg op wat je je vriendin probeerde aan te praten.

Overigens ken ik het probleem van je. Nu ben ik zelf niet meer echt bezig met trainen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet meer van veel vlees enz hou. Bij mijn vriendin is dat een probleem, aangezien je daar net 100g vlees bij het avondeten krijgt, en de kaas met de kaasschaaf afgesneden moet worden. (Ja, wat dat betreft ben ik een verwend nest.) Het zijn in ieder geval van die zuinige ouders wbt eten. De oplossing die ik daarvoor heb gevonden is relatief simpel: zorg dat je vriendin zowat de hele tijd bij jou thuis is. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de thuissituatie bij jou is, maar als je thuis nog een of twee vrienden hebt rondlopen die je je ouders noemt, is dat natuurlijk een stuk fijner dan zo'n degelijk oerhollands gezin.

Sowieso is dat ook een veel handigere/subtielere manier om je vriendin je eigen eetgewoontes op te leggen.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Mijn reactie sloeg op wat je je vriendin probeerde aan te praten.

Overigens ken ik het probleem van je. Nu ben ik zelf niet meer echt bezig met trainen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet meer van veel vlees enz hou. Bij mijn vriendin is dat een probleem, aangezien je daar net 100g vlees bij het avondeten krijgt, en de kaas met de kaasschaaf afgesneden moet worden. (Ja, wat dat betreft ben ik een verwend nest.) Het zijn in ieder geval van die zuinige ouders wbt eten. De oplossing die ik daarvoor heb gevonden is relatief simpel: zorg dat je vriendin zowat de hele tijd bij jou thuis is. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de thuissituatie bij jou is, maar als je thuis nog een of twee vrienden hebt rondlopen die je je ouders noemt, is dat natuurlijk een stuk fijner dan zo'n degelijk oerhollands gezin.

Sowieso is dat ook een veel handigere/subtielere manier om je vriendin je eigen eetgewoontes op te leggen.
          ik denk dat zei veel kg gaat afvallen als ze bij mij komt inwonen of logeren, ik heb een nieuwe voedingstijl aangeleerd, frit en pitta smaken niet meer zoals vroeger...
          geef mij maar een lekkere bruine boterham met kippewit/kalkoen, kwark en groentjes hmm
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

NIEUWE PRESTATIE: 86.7 kg --- 21.9% VET !!!!!!!!! 39.0 spiermassa !!!!

sorry dat ik zo enthousiast ben over dit ZÉÉR kleine resultaat maar ben hier zeer fier op !

Comment

NIEUWE PRESTATIE: 86.7 kg --- 21.9% VET !!!!!!!!! 39.0 spiermassa !!!!

sorry dat ik zo enthousiast ben over dit ZÉÉR kleine resultaat maar ben hier zeer fier op !
              Gefeliciteerd, ga zo door!

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                Gefeliciteerd, ga zo door!
                dank je !

Comment

Op je profielpic had ik je op 17 geschat hoor maar goed bezig!
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Wat je ook kan doen, is vertellen dat je homo bent en je anaal hebt laten verkrachten door een gigantische neger...

eenmaal ze dat gelooft zal ze het flink relativeren dat je op je voeding wilt letten schaamte hupakee weg

Comment

mjah. had dat ook. had op gegeven moment gewoon pak brinta en shakebeker daar in de kast staan om te kunnen ontbijten.. waar een wil is, is een weg. zullen het niet gewend zijn maar accepteren zullen ze het zeker

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                        Op je profielpic had ik je op 17 geschat hoor maar goed bezig!
                        de meeste schatten me ouder, ben net 18 gwrd 6juni ;-)
                        Bedankt, ben fier op mijn prestaties, doel is 16 - 17 % vet dan puur spieren kweken tot ongeveer 43-44 % en dan uiteindelijke doel is 8-10 % vet
                        natuurlijk niet op Ă©Ă©n jaar maar ik neem mijn tijd hiervoor, voor mij part binnen 10jaar ^^

Originally posted by Posseltje View Post
                        mjah. had dat ook. had op gegeven moment gewoon pak brinta en shakebeker daar in de kast staan om te kunnen ontbijten.. waar een wil is, is een weg. zullen het niet gewend zijn maar accepteren zullen ze het zeker
                        ga ik nu ook doen hoor ;-)

[QUOTE=Bolder;870451]Wat je ook kan doen, is vertellen dat je homo bent en je anaal hebt laten verkrachten door een gigantische neger...

???

Comment

Ik denk dat hij bedoelde je te schatten op 17% bf Niet 17 jaar oud.

Leuke geboorte datum trouwens he :P 06-06-93, die deel ik met je haha
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                            Ik denk dat hij bedoelde je te schatten op 17% bf Niet 17 jaar oud.

Leuke geboorte datum trouwens he :P 06-06-93, die deel ik met je haha
                            ah owkeej lol
                            nee nee helemaal niet hoor, camouflage met kledij, ik zal later een wat pic van mijn buik posten... niet voor gevoelgie kijker ^^

Comment

nee nee helemaal niet hoor, camouflage met kledij, ik zal later een wat pic van mijn buik posten... niet voor gevoelgie kijker ^^
                              *houdt vast haar handen voor haar gezicht*
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X