Welke Whey in cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Whey in cut?

Ik heb nu deze proteinepoeder, iets dat mijn moeder me meegaf voor ik op dit forum terecht kwam:

Serving Size: 1 scoop (21gm.)
    Calories 70 Calories from fat 5
    %Daily Value*
    Total Fat 1g 1%
    Saturated Fat 0g 0%
    Trans Fat 0g
    Cholesterol 0g 0%
    Sodium 50mg 2%
    Total Carbohydrate 3g 1%
    Dietary Fiber 1g 6%
    Sugars 0g
    Protein 16g

Is deze goed voor de cut? Nu ik ga sowieso veranderen want dit is erg duur spul, dus wat moeten de waarden zijn van een goede whey tijdens de cut.

Originally posted by Gorecki View Post
    dus wat moeten de waarden zijn van een goede whey tijdens de cut
    Eh, zolang je voor de rest maar aan je eiwitten komt he?

Hoewel ik 16 gram wel aan de lage kant vind.

Comment

Originally posted by Gorecki View Post
      Ik heb nu deze proteinepoeder, iets dat mijn moeder me meegaf voor ik op dit forum terecht kwam:

Serving Size: 1 scoop (21gm.)
      Calories 70 Calories from fat 5
      %Daily Value*
      Total Fat 1g 1%
      Saturated Fat 0g 0%
      Trans Fat 0g
      Cholesterol 0g 0%
      Sodium 50mg 2%
      Total Carbohydrate 3g 1%
      Dietary Fiber 1g 6%
      Sugars 0g
      Protein 16g

Is deze goed voor de cut? Nu ik ga sowieso veranderen want dit is erg duur spul, dus wat moeten de waarden zijn van een goede whey tijdens de cut.

weet je het merk niet van dit spul....het is nogal vaag zo.
      een goede whey....isolate.
      IK heb deze: 100% Whey Isolate | Producten | BodyMass is ook niet goedkoop, maar wel de beste.

Voor jou maakt het op dit moment verder niet zoveel uit welke je neemt, als je maar een betere soort neemt, maar niet teveel naar de prijs kijken eigenlijk als je echt kwaliteit wil hebben.

Ik heb hier ook goede geluiden over gehoord trouwens: Fast Matrix Protein Blend eiwitten online voedingssupplementen. Berry de Mey Nutrition

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dit is het poeder: Sun Warrior Protein - Way Better Than Whey

Mijn moeder is raw-foodiste (ze eet alles rauw van groenten en fruit en niets maar dan ook niets bewerkt) en had het me meegegeven omdat het puur onbewerkt spul is. Ze betaalt er 48$ voor (1 kg) en dan moet het ook nog eens overkomen naar België want hier kan je't niet krijgen, dus ik geloof wel dat dit behoorlijk geld is voor een whey Maar in principe heb je gelijk, ik ga ook niet liggen neuten voor wat euro's

Comment

pure granen proteïne.....veganisme?
          tja....
          ik zou toch maar gewoon whey bestellen.......is toch echt beter, anders had graaneiwit wel beter in de markt gelegen als het echt goed zou zijn. Het wordt wel vaak toegevoegd aan eiwitmixen, omdat het goedkoop is en weer een extra verbreding aan het aminospectrum geeft, maar that's it.

Die graan-eiwitten zijn ook wel in NL te koop en vast ook wel elders in de EU.

succes.

ps, alle groentes rauw is niet altijd goed of beter.......veel wel, maar ook erg veel niet.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben niet bezig aan het rauwe hoor, dat is mijn moeder haren 'côté'
            Bon kga me eens wagen aan die 100% whey isolate die je me aanraadde. Tnx!

Comment

Nutri Dynamics | Dieet Pro

Dit vond ik op de website van die isolate, mss ook niet slecht nu ik in cut zit?

Ik vind wel de nutrition facts niet van die isolate :s edit: laat ook maar, als ik je foto bekijk moet het wel goed spul zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X