voeding <=> elasticiteit huid ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kom Meer Te Weten Over De Zeldzame Maar Krachtige Arganolie!

Is vrij prijzig maar schijnt te kunnen helpen..

Comment

bio oil is veels te duur joh.ik koop het gwn voor mijn gezicht.ik zou zeker voor cacoa butter gaan.kan je het best in een afrikaanse shop kopen voor veel meer en een lagere pprijs.het is ook goed voor striemen etc.het ruikt lekker en voedt je lichaam zalig (geen gezicht) offcourse.
      masserend aanbrengen.andere middeltjes niet in trappen.argan olie is wel goed maar prijzig en ik weet dat je het niet vaak zal doen.omdat het echt een vies geur heeft.en je moet daar mee rondlopen.

veel succes

Comment

Hoe zit je met je goede vetten?
        Toen ik van biggetje naar gezond gewicht ging, had ik ook een slappe huid. En hoewel leeftijd vast ook een grote rol speelt, denk ik dat goede vetten destijd ook wel goed hebben geholpen

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Hoe zit je met je goede vetten?
          Toen ik van biggetje naar gezond gewicht ging, had ik ook een slappe huid. En hoewel leeftijd vast ook een grote rol speelt, denk ik dat goede vetten destijd ook wel goed hebben geholpen
          Goede vetten krijg ik volgens mij zat binnen: vette vis, (vooral wal)noten etc. Zal verder ook wel een kwestie van geduld zijn; alleen al tussen feb en jun meer dan 10 cm rond m'n middel 'kwijtgeraakt' (geen behoefte om terug te vinden verder...). Dat gaat nu een heel stuk trager, maar 't blijft een grote verandering in relatief korte tijd. M'n huid zal wel z'n tijd nodig hebben en dat heb ik dan maar te accepteren. Anders moet ik maar enorme obliques gaan kweken om de boel op te vullen .

Comment

Imho de belangrijkste tip: Heb geduld en cut niet de hele weg naar een gezond gewicht.

Als je merkt dat je huid los zit, focus dan weer eens op het constant houden van je gewicht, en op een heel rustig tempo recompen. Spiermassa zul je toch wel aan willen zetten, en of je dat nu doet, of straks, maakt imho toch niet zoveel uit. Of je moet haast hebben natuurlijk.

Op deze manier krijgt je huid ruim de tijd om zich langzaam aan te passen. Hetzelfde principe werkt ook voor mensen die last hebben van striea: blijf niet doorbulken, maar hou je gewicht even constant.

Daarbovenop kun je nog altijd middeltjes gebruiken zoals ieder omatje doet. Of het vel natuurlijk wegstomen.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              Of het vel natuurlijk wegstomen.
              AU! Lekkere suggesties heb jij
              Buikomtrek wordt nu ook nog maar traag minder omdat ik sinds juni vooral weer focus op KT, minder op cardio. Serieus cutten staat pas weer voor (zo ongeveer) feb/mrt gepland. M'n huid krijgt wat dat betreft nog wel wat tijd.

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
                AU! Lekkere suggesties heb jij
                Was een hint naar Nibor's sauna.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Was een hint naar Nibor's sauna.
                  Hehe, ja had ik al begrepen, alleen het was wat pijnlijk verwoord; het leek zo meer een of ander sadistisch experiment om de boel weg te branden

Comment

ik heb ook elastische huis, heel slap, kwas heel dik in half jaar de tijd 25kilo afgevallen.

ik had een keertje naar de huisarts gevraagd, hij zij ook gewoon afwachten tegen mij, mijn lichaam moet wennen aan mijn vorm.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X