Aan/opmerkingen op mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aan/opmerkingen op mijn voedingsschema

Hallo,

Ik ben SDGooner en wil graag afslanken. Ik weeg op dit moment 102.6 kg en heb een vetpercentage van 33.2%, bij een lengte van 1.80m.

Ik heb met behulp van de stickies en de calculator/site van voedingsbehoefte.nl zo goed mogelijk een voedingsschema in elkaar proberen te zetten. Ik zou graag willen weten, wat ik hieraan zou moeten veranderen om het beter te maken.

Bij voorbaat dank.
    Attached Files

voedingsschema ziet er wel leuk uit maar klopt je trainingsschema ook ?

Comment

Uhmm, ik train twee dagen full body..

Comment

Ik doe de volgende oefeningen voor de duidelijkheid: Squats, Chin-ups, Military Press, Dumbbell Press aangevuld met Dumbbell Upright Row/Front Raise, Cable Curl/Standing Dumbbell Curl, Tricep Extension, Lat Pull Down, buikspieroefeningen en daarna een halfuurtje cardio.

Comment

goed kracht schema maar als je echt wilt afvallen moet je vooral je cardio gaan doen en daaromheen kracht oefeningen na ong. 30 min cardio begin je aan de vet verbranding dus ik zou zeggen min 60 minuten cardio doen 3 keer per week en de andere dagen de grote spier groepen rug bort en benen dan krijg je bijvoorbeeld dag 1 : cardio 2: rug(dead lift , barbell row, lat. pulldown breed 3: cardio dag 4: borst( bench press, incline dumbel press, decline barbel press en pek dek) 5: benen( sqaut, leg extension, calf raises en lunges 6 en 7 zijn je rustdagen en zou je herhalingen op 3x12 of 3x15 houden ben je genoeg afgevallen voor je gevoel dan pas 12-10-8-6 oid.

Comment

Dank je voor je tips. Ik ben alleen bang, dat vijf keer per week trainen alleen niet gaat lukken ivm de studie/werk.
            Wat bedoel je precies met 12-10-8-6?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X