Shakes gebruiken bij alleen cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes gebruiken bij alleen cardio

Beste allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben een discussie. Zij doet alleen aan cardio training, oa bodypump e.d. Ik denk dat het verstandig is wanneer zij daarna een shake neemt, zij zegt van niet. Ik heb rondgekeken maar het antwoord niet gevonden, vaak gaat het Om cardio icm kt. Zij traint om af te vallen trouwens.

Daarnaast vraag ik me nog af wat het idee achter high protein low carb is. Je neemt dan relatief veel eiwitten in maar met welk doel? Wanneer spreek je dan je vetreserves aan? Weet iemand de logica hierachter?

Alvast bedankt

Afvallen gaat vaak gepaard met spierverlies (jammer genoeg) dit kun je drastisch verminderen door eiwit innamen te verhogen waardoor het lichaam minder spieren afbreekt. dus om jouw vraag te beantwoorden: ja het is beter om eiwitten te nemen tijdens afvallen om dit tegen te gaan.

Comment

Vooral na bodypump is het erg goed om een shake te nemen en je proteïne balans weer positief te maken, je spieren te laten herstellen en te beschermen tegen afbraak.

Maar sowieso geeft een goede whey shake bescherming tegen afbraak en cunsumeren van spier eiwitten en kan het vet afbraak behoorlijk ondersteunen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thanks voor de antwoorden.

Ze gaat het nu gewoon een tijdje proberen, kijken wat de resultaten zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X