Ach iedereen heeft wel zo'n collega, die dr. Frank, Sonja Bakker, het yoghurtdieet enz. heeft uitgeprobeerd. Die dan na een jaar mijn resultaat bekijkt en vraagt hoe dat toch kan terwijl ik "de hele dag door eet". Als ik het dan uitleg, zie ik ze al geestelijk emigreren... het is gewoon te simpel: iets meer verbruiken dan je inneemt en het resultaat in centimeters uitdrukken en niet in kilo's. Tegelijkertijd is simpel 'te moeilijk' voor de meesten. En daar worden dan weer mensen rijk van.
Camebridge/Anorexia dieet
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostZolang je zelf maar resultaten boekt, en mensen je niet eeuwig aan de kop zeuren over hun falende dieet, hoef je je er toch niet druk om te maken?
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostEllie, just wondering, maar heb je zelf al mensen gehad die daarnaar luisterden dan?
Laatst heb ik ook een tante van me bezocht die ik al een tijd niet meer gezien had. Zij vond het verrassend dat ik deze manier heb gekozen om af te vallen, en ze begon meteen met het commentaar dat de meeste mensen alleen maar op de weegschaal letten. Ze kent mensen die liepen te klagen dat ze van sporten aankomen. Zat ik daar met een grote glimlachLast edited by Ellie; 13-12-2011, 18:38.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
500kcal (later een hoger aantal kcal) zodat je lichaam in 'overlevings mode' gaat en uit noodzaak je vet aanspreekt, echt extreem, een zogenaamd dieet of eens een maaltijd vervanger kan geen kwaad maar zou in dit geval eerst overleggen met de huisarts......
Comment
-
dieet
Jammer, het kost geen moeite om hierover met de huisarts te beppen, tja.....
Resultaten zullen er wel zijn, kan ook niet anders, het dieet zal met de nodige maaltijd-vervangers wel goed gaan, ik heb begrepen dat de nodige essentiële voeding-stoffen hierin zitten, als ik mij goed heb ingelezen meen ik dat de eerste week moeilijk word ivm de lage kcal intake.
Je leest over resultaten maar ik heb niet gelezen over hoe het de mensen vergaat na bv een half/heel jaar ik denk dat dat de moeilijkste periode word (na het dieet) omdat het hele voedingspatroon moet worden veranderd om resultaten vast te houden.
Hiervoor is er op het forum een bestandje te vinden om een voeding schema in elkaar te zetten dat kun je/jullie gebruiken na het dieet.
http://forum.bodynet.nl/attachments/...hema-leeg-.xls
succes
Comment
-
Originally posted by ELMAGICO View PostNee ik boek gewoon prima resultaat op het moment op een gezonde manier Maar meer omdat mijn vriendin dit graag wil doen .. en niet eerst het gezonde alternatief wil proberen. Maak dat maar is duidelijk hahaÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
ik heb een vriendin die hiermee aan heeft gedaan.nog geen jaar later is ze bijgekomen.en hun lichaam is echt niet strak ook hoor.echt blubberig.dan zou men extreem gaan sporten om je lichaam strak te houden.
onzin
^ps : anorexia kies je niet voor.maar kan je wel op deze manier de weg leiden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment