afvallen is letten op je voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen is letten op je voeding

graag jullie mening...
    Attached Files

heeft niemand een mening ?

54 % koolydraten 21% eiwitten 25% vetten, daarmee kan je thuiskomen

Comment

Vetten mogen 1/3e van je voeding zijn, eiwitten ongeveer 3x BW en de rest KH.

Verder is dit allemaal wel bekend toch? Verder heb ik ooit op een fiets gezeten met een ademanalyse apparaat en deed daarop hoogintenstieve cardio. Na een minuut of 7 kon je zien dat ik overging op vetverbranding (kan je zien door ratio van O2in/CO2 uit).
      Train hard or go hormone

Comment

voor jouw is dit bekent maar ik zie 1000de vragen voorbij komen om af te vallen en dat over 3 x bw is zo maar voor mij komt dat neer op 21 procent van de 100 procent die ik aan voeding in neem. verdeling koolydrathen vetten enz..

Comment

+ jij bent vast getraind maar een 10tonner gaat echt niet na 7 min. al aan ze vetten beginnen haha

Comment

Originally posted by toevallig View Post
            + jij bent vast getraind maar een 10tonner gaat echt niet na 7 min. al aan ze vetten beginnen haha
            De vetverbranding gaat de hele dag door. Ook tijdens cardio verbrand je vanaf minuut 1 vet, er zal na verloop wel een bepaald optimum zijn waarbij de hoeveelheid vet die je verbrand het grootst is.
            Verder denk ik niet dat je cardio moet gebruiken om veel vet te willen verliezen. Goede voeding + KT werkt vaak beter, met misschien wat cardio als aanvulling.

Comment

Originally posted by toevallig View Post
              Want een dik persoon heeft meer glycogeen voorraden in zn lever? Spierglycogeen heeft geen invloed op bloedsuiker meen ik, dus als bloedsuiker zakt door zakken van glycogeen voorraden zal ook een dikkert overgaan op vetverbranding.
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Spierglycogeen heeft geen invloed op bloedsuiker meen ik.
                Indirect wel. Er zullen bij de afbraak van het spierglycogeen systemen worden geactiveerd om die voorraden weer aan te vullen. Glucose uit het bloed word dan gebruikt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X