Onduidelijkheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pershing View Post
    Ik ben niet degene die de vraag stelt
    Mijn fout inderdaad. Excuus.

en verder over je opmerking ''niveauverlagend'' moet ik een beetje om lachen......nee sorry, erg om lachen.....
    Ik sta achter mijn woorden. Waarom denk je dat er stickies zijn gepost? Inderdaad, zodat wij niet meer dag-in dag-uit onze handen niet vol hebben aan vragen wat betreft de basis. Vraag dit maar eens aan andere leden die al wat jaren meegaan op BN, ik kan me niet voorstellen dat zij er anders over denken. De stickies zijn er niet voor niets.

Overigens wil niet overkomen als een semi-intellectueel persoon. De topicstarter heeft het recht om een vraag te stellen en vervolgens verwijzen we hem door naar de stickies, aangezien het daarin te vinden is. Maar ik stel het niet op prijs als er vervolgens een of andere uilenbal langskomt, die ons hier even komt vertellen hoe wij te werk moeten gaan.

Ook jij kunt gewoon antwoord geven op zijn vraag hoor. Of heb je daar te weinig parate kennis voor?
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      You love it ey!?

Maar joh! In vergelijking met jou ben ik nog hardstikke mild!
      Nee, want ik ben in elk geval altijd lief tegen jou.
      Het zijn de nietsnutten die ik aanpak.

Originally posted by Sammy75 View Post
      Heb je al medelijden met mij?
      Nee, ik benijd je. Mijn man is vaak veel te lief!!
      (and that's why I love him so much)
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dan kunnen we beter stoppen met dit forum want volgens mij staan de antwoorden van elke vraag wel ergens in een sticky.....maar goed.....
        Wat een slecht argument zeg.
        Basis informatie staat in de sticky's, deze zou je moeten lezen als je hier op het forum begint. Als je dan nog vragen hebt kan je die gewoon stellen.

Jou reacties zijn ook niet echt nuttig, waarom leg jij het de TS niet uit in plaats van andere te zeggen wat ze moeten doen?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          Wat een slecht argument zeg.
          Basis informatie staat in de sticky's, deze zou je moeten lezen als je hier op het forum begint. Als je dan nog vragen hebt kan je die gewoon stellen.

Jou reacties zijn ook niet echt nuttig, waarom leg jij het de TS niet uit in plaats van andere te zeggen wat ze moeten doen?
          Ik vind het juist een heel sterk argument, lees hem nog eens door misschien verander je van gedachte.......
          Als ik het antwoord wist zou ik zeker TS normaal antwoorden en niet met een opmerking van ''lees de sticky''.......maar ja niet iedereen is het zelfde........

Comment

Ik vind het juist een heel sterk argument, lees hem nog eens door misschien verander je van gedachte.......
            Als ik het antwoord wist zou ik zeker TS normaal antwoorden en niet met een opmerking van ''lees de sticky''.......maar ja niet iedereen is het zelfde........
            Je zegt wat anderen zouden moeten doen terwijl je eigen reacties geen zak waard zijn voor de TS of voor anderen.
            Goed bezig, jij gaat het ver schoppen als je zo door gaat ...

Comment

Je zegt wat anderen zouden moeten doen terwijl je eigen reacties geen zak waard zijn voor de TS of voor anderen.
              Goed bezig, jij gaat het ver schoppen als je zo door gaat ...

Als ik zie wat jij post en je taalgebruik, hier:

''gast what the fuck?
              de topicstarter is gebanned en dit topic is een jaar oud? waarom reageer je hierop? ''

Heb jij het als moderator al heel ver geschopt zeg.........verder kap ik met deze zinloze discussie.......zonde van m'n tijd.......

Comment

Als ik zie wat jij post en je taalgebruik, hier:

''gast what the fuck?
                de topicstarter is gebanned en dit topic is een jaar oud? waarom reageer je hierop? ''

Heb jij het als moderator al heel ver geschopt zeg.........verder kap ik met deze zinloze discussie.......zonde van m'n tijd.......
                Maniak heeft in die situatie gelijk. Het is erg irritant om topics van lang geleden terug te bumpen...(mijn fout)..dit omdat gesloten onderwerpen nou eenmaal gesloten zijn. Misschien aan een mod om deze topics daadwerkelijk te sluiten, zodat er niet meer op gereageerd kan worden..

En nu back to deze topic!
                You can't be everything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be.

Comment

Een zinloze discussie die je kapt omdat je vastgeluld zit.
                  Je wilt dat wij goeie tips geven terwijl je zelf niks fatsoenlijk te melden hebt, dan wijs ik en anderen je daarop en dan stop je met discussiëren.
                  En by the way, ik ben geen moderator.

Comment

Je kan ook even antwoord geven, is net zoveel moeite toch?.......zucht....
                    Dan kunnen we beter stoppen met dit forum want volgens mij staan de antwoorden van elke vraag wel ergens in een sticky.....maar goed.....
                    Jammer TheHaren, je had alleen moeten zeggen, ''lees de stickys!!'', zonde van je tijd.......
                    Ik ben niet degene die de vraag stelt, ik wil dus ook niets van jullie weten tenzij ik zelf een vraag post, ik neem het gewoon op voor TS......punt....en verder over je opmerking ''niveauverlagend'' moet ik een beetje om lachen......nee sorry, erg om lachen.....
                    Ben van de ene lachstuip nog niet bekomen of ik lig alweer in de volgende...
                    Dit is nuttig in jou ogen?
                    Veeg eerst voor je eigen deur voordat je anderen de les gaat voorlezen

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Nee, want ik ben in elk geval altijd lief tegen jou.
                      Het zijn de nietsnutten die ik aanpak.
                      Heeej!! Ik ben ook lief tegen jou! Was niet tegen jou gericht hè Beautje. (zou niet durven....)
                      En wat aanpakken betreft lijkt het me terecht om een beetje streng te zijn tegen iemand die net komt kijken en dan gelijk even iedereen gaat vertellen hoe ze moeten reageren, moet niet gekker worden!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Heeej!! Ik ben ook lief tegen jou! Was niet tegen jou gericht hè Beautje. (zou niet durven....)
                        En wat aanpakken betreft lijkt het me terecht om een beetje streng te zijn tegen iemand die net komt kijken en dan gelijk even iedereen gaat vertellen hoe ze moeten reageren, moet niet gekker worden!
                        Erg is dat inderdaad, brutale mond van die lui.

Comment

Eh, je loopt hier de wijsneus uit te hangen maar je zegt het antwoord ook niet te weten?? LEES JIJ DE STICKIES DAN OOK MAAR, dan weet je het antwoord wel en kan jij TS zelf uitgebreid informeren.

Hoe denken jij en TS dat de meeste meer ervaren mensen hier aan hun basiskennis kwamen toen ze net begonnen? Juist, door de stickies te lezen...
                          No pain, no gain!!

Comment

Nu is-ie stil, wat een faalhaas...

Comment

Nu is-ie stil, wat een faalhaas...
                              Luister ECHTE moderator, niet iedereen heeft de zin en tijd om heel de dag op dit forum te hangen en de hele dag te posten dat mensen stickies moeten lezen, wat is dit trouwens voor een puberforum dat zelfs moderators mensen uitschelden voor ''faalhaas'', wordt het vooroordeel weer bevestigd over Bodybuilders......gelukkig staat er onder je naam dat je een echte Moderator bent, dat heb je er kennelijk niet voor niets onder gezet....kan me voorstellen dat mensen daar vaak aan twijfelen.........

Comment

Luister ECHTE moderator, niet iedereen heeft de zin en tijd om heel de dag op dit forum te hangen en de hele dag te posten dat mensen stickies moeten lezen, wat is dit trouwens voor een puberforum dat zelfs moderators mensen uitschelden voor ''faalhaas'', wordt het vooroordeel weer bevestigd over Bodybuilders......gelukkig staat er onder je naam dat je een echte Moderator bent, dat heb je er kennelijk niet voor niets onder gezet....kan me voorstellen dat mensen daar vaak aan twijfelen.........
                                Kerel heb je onze posts niet gelezen? Het leek me vrij duidelijk zo..
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X