Onduidelijkheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ZUCHT
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Pershing View Post
      Luister ECHTE moderator, niet iedereen heeft de zin en tijd om heel de dag op dit forum te hangen en de hele dag te posten dat mensen stickies moeten lezen, wat is dit trouwens voor een puberforum dat zelfs moderators mensen uitschelden voor ''faalhaas'', wordt het vooroordeel weer bevestigd over Bodybuilders......gelukkig staat er onder je naam dat je een echte Moderator bent, dat heb je er kennelijk niet voor niets onder gezet....kan me voorstellen dat mensen daar vaak aan twijfelen.........
      Je word op je plaats gezet en daar kan je niet mee omgaan, lekker volwassen ook.

Comment

niet iedereen heeft de zin en tijd om heel de dag op dit forum te hangen en de hele dag te posten dat mensen stickies moeten lezen
        Dingen uitleggen die in de stickies staan kost veeeel meer tijd. En daar hebben we dus geen zin in, tenzij het zin heeft.
        No pain, no gain!!

Comment

Speciaal voor Roman (En dat andere zieltje) het 'Lees eerst' stukje wat bovenaan het forum staat: LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Lees het een paar keer goed door, heb je daarna nog vragen, dan horen we het wel.

@Persing: je kunt het wel vinden dat wij niet 'zomaar' naar de stickies moeten verwijzen, maar maak jezelf gerust nuttig en leg het uit, daar is een forum voor.

Ow, and welcome to the internetz: fitness maniak heeft gewoon een onderschrift, op eender welke site heeft een moderator altijd duidelijk visuele onderscheidingen van het plebsch.
          Last edited by scoobydoo; 05-01-2012, 19:15.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Heerlijk, kennelijk krijgen de senior members nooit tegenspraak, nou wen er maar aan, beetje lange teentjes?.........ik kijk over een paar uur wel weer welke senior of Moderator(voor wat het waard is) zich nu weer op z'n teentjes getrapt voelt......begin er zelfs schik in te krijgen met die testosteron-boys.....

Comment

Heerlijk, kennelijk krijgen de senior members nooit tegenspraak, nou wen er maar aan, beetje lange teentjes?.........ik kijk over een paar uur wel weer welke senior of Moderator(voor wat het waard is) zich nu weer op z'n teentjes getrapt voelt......begin er zelfs schik in te krijgen met die testosteron-boys.....
              Och nee hoor, we staan open voor kritiek, maar dan moet je wel met goede argumenten komen. Die heb je klaarblijkelijk niet... Ben je vervolgens op je pik getrapt? Helaas, maar wij gaan ons niet verlagen tot jouw onvolwassen niveau. Iemand die 30 jaar in de puberteit is blijven hangen, en ons even komt vertellen hoe we ons werk moeten doen, neem ik absoluut niet serieus, en kunnen we hier niet gebruiken.

Niet tevreden? Wij hebben jou niet nodig. En waarom heb je ons nodig? Je weet toch alles beter? Rot dan gewoon op, ga iets zinvols doen met je tijd.
              Last edited by Roy P; 05-01-2012, 19:34.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Testosteron-boys? Nu voel ik me gediscrimineerd als testosteron-chick... Snik...
                No pain, no gain!!

Comment

En wat heeft deze reactie dan voor een toevoeging? niks dus.
                  Ons op dingen wijzen terwijl je zelf nog niks fatsoenlijks gepost hebt? En dan ook nog eens anderen onvolwassen noemen, triest.
                  Als je zo op meerdere topics gaat beginnen zal je niet lang meegaan hier

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    En wat heeft deze reactie dan voor een toevoeging? niks dus.
                    Ons op dingen wijzen terwijl je zelf nog niks fatsoenlijks gepost hebt? En dan ook nog eens anderen onvolwassen noemen, triest.
                    Als je zo op meerdere topics gaat beginnen zal je niet lang meegaan hier
                    Ik vermoed dat het vast niet lang zal duren voordat een van de Mods een berichtje naar deze flierefluiter stuurt...
                    No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                      Ik vermoed dat het vast niet lang zal duren voordat een van de Mods een berichtje naar deze flierefluiter stuurt...
                      Dat gaat wat ver, er is immers geen gegronde reden om deze gebruiker te waarschuwen.
                      Het is alleen jammer dat hij zich zo laat kennen en op een kinderachtige wijze reageert in dit topic.

Comment

Ik denk dat Sammy een verwachting naar de toekomst uitspreekt, gebaseerd op de inschatting van de persoon. Alleen op basis van dit topic zou ernstig overdreven zijn.
                        Denk niet dat het als getroll bedoeld is, Pershing is volgens mij gewoon stronteigenwijs.

Comment

Inderdaad, dit is nog wel amusant. Maar als hij dit in meer topics gaat doen, zal de lol er wel afgaan. Ach, eerst maar eens kijken waar dit topic heen gaat, met het bekende bakje nootjes erbij.
                          No pain, no gain!!

Comment

Inderdaad, dit is nog wel amusant. Maar als hij dit in meer topics gaat doen, zal de lol er wel afgaan. Ach, eerst maar eens kijken waar dit topic heen gaat, met het bekende bakje nootjes erbij.
                            Ik denk eerder dat hij uit zichzelf vertrekt.

Comment

+1
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

Naar een fitnessforum dan maar? Minder testosteron!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X