ik begrijp mijn lichaam niet meer heb er geen vat meer op

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik begrijp mijn lichaam niet meer heb er geen vat meer op

hallo forum gebruikers

ik ben 27 jaar weeg nu 78 kilo ben 1,73 en train momenteel 5 dagen in de week en ben vrouw.

wat ik niet begrijp is dat ik niet meer kan afvallen ... ik heb alle slecht koolhydraten geschrapt ... ben begonnen met clean eten ! maar 0 resultaat ...
    Verder train ik zwaar aan gewichten met redelijke herhalingen en wel zwaar gewicht ... ik word hier toch wel door ontmoedigd ..dat het resultaat uit blijft ...
    Voor mijn gevoel kom ik zo niet verder..

iemand enig idee wat dit kan zijn ..

Originally posted by nana View Post
    hallo forum gebruikers

ik ben 27 jaar weeg nu 78 kilo ben 1,73 en train momenteel 5 dagen in de week en ben vrouw.

wat ik niet begrijp is dat ik niet meer kan afvallen ... ik heb alle slecht koolhydraten geschrapt ... ben begonnen met clean eten ! maar 0 resultaat ...
    Verder train ik zwaar aan gewichten met redelijke herhalingen en wel zwaar gewicht ... ik word hier toch wel door ontmoedigd ..dat het resultaat uit blijft ...
    Voor mijn gevoel kom ik zo niet verder..

iemand enig idee wat dit kan zijn ..
    Post je voedingsschema en trainingsschema...
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Voor we jou verder kunnen helpen

1. wat heb je al gedaan en wat werkt niet
      2. heb je een compleet voedingsschema?
      3. heb je een compleet trainingsschema
      4. hoe regelmatig/strict ben je met het hanteren van hierboven

Comment

Kan aan je voeding liggen of aan je training. Om dat te kunnen beoordelen hebben we wat meer info nodig, dus idd schemaatjes posten!

Comment

Voedingsschema en trainingsschema aub
          Als het even kan je dagelijkse beweging in minuten wat betreft: fietsen, wandelen, hardlopen en trainen
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

oke hier het verhaal

ik ben altijd al een sporter geweest ! mede omdat het me geestelijk erg onder steunt en omdat ik altijd een angst heb gehad om dik te worden..

het is ooit begonnen met sonja bakker veel mee afgevallen hoor maar het voelde niet goed ! veel trek

toen destijds ben ik bij de marechaussee gestart wederom veel sporten .. en normaal eten .. Ik ben toen ziek de dienst uitgeraakt door problemen die ik in me jeugd heb gehad en heb toen een heel traject gevolgd en ben toen begonnen met antidepressiva.

toen heb ik een hele tijd niks gedaan

toen weer opgepakt en dokter frank geprobeerd ... haalde niet zo veel uit bij mij

nu ... leef ik een tijd via de caveman methode had daar ook een begeleider in maar de kilo s gaan er niet af ! wat mij super erg fustreerd !

mijn trainings schema op het moment is 5 dagen trainen weekend rust
            maandag rug oefeningen sets van 3 of 4 keer 20 herhalingen met zwaar gewicht
            dinsdag borst en buikspier ook weer zelfde sets
            woendag benen squat brede en smalle veel herhalingen maar ook lunges en de kuiten
            donderdag armen en schouders
            en vrijdag weer benen

2 keer in de week benen !!
            voor de rest soms 2 keer in de week halfuur cardio

voedings schema

ochtend
            kan verschillen tussen deze dingen
            griekse yogurt met noten
            augurk met boterhamworst
            2 eieren op een rookkaas creaker en beetje light majo en kruiden

middag
            vaak salade
            of een een dieet reep
            soms 2 eieren
            of gekruide kip

avond
            groente met vlees
            bijna altijd .

tussen doortjes noten of stukje kaas of vlees ..
            me slechte eigenschap is
            dat is soms redbul ligt drink...

voedings subl vitamine c 1000 mg
            visolie 2 caps
            soms tarwegras
            en een weerstand pil

soms heb ik wel eens een eetbui dat ik wat neem maar echt niet vaak en ja in het weekend mag ik wel eens een loempia of zo maar toch vaak door de week streng ...
            ik snap het gewoon niet het is net dat ik me lichaam niet meer kan sturen dat ik er geen grip meer over heb dat de controle er in weg is !!
            Wide grip overhand pull-ups: 3 sets of 10 reps Superset: XXXXXXBent-over Barbell row: 3 sets of 8 reps Seated cable row: 3 sets of 8 reps Wide grip Lat Pull-down: 3 sets of 10 reps One-armed row: 3 sets of 8 Hammer Strength Pull-downs: 3 sets of 10 reps Hyperextensions: 3 sets of 8 reps
            Wide grip overhand pull-ups: 3 sets of 10 reps Superset: XXXXXXBent-over Barbell row: 3 sets of 8 reps Seated cable row: 3 sets of 8 reps Wide grip Lat Pull-down: 3 sets of 10 reps One-armed row: 3 sets of 8 Hammer Strength Pull-downs: 3 sets of 10 reps Hyperextensions: 3 sets of 8 reps

Comment

Lees is ff de stickies in het voedingssectie, kijk is of je het dan allemaal wat beter begrijpt.

Comment

Je voeding is redelijk rampzalig. Zo te zien eet je veel te weinig. Je stofwisseling zal wel helemaal op z'n gat liggen. Je doel is dus om die weer op gang te brengen.
                Lees je eers in over voeding in de stickies, staat ook in waarom dieeten niet werkt. Heb je je een beetje verdiept vul dan de excell die ertussen staat in. Dan zie je vanzelf wat je zou moeten eten.

Pas als dat een beetje op orde is, is het zinvol om naar je training te kijken.

Succes!

Comment

Zwaar trainen bouw he toch massa op?

Comment

Let je alleen op de weegschaal of meet je jezelf ook?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

meestal alleen weegschaal maar toen ik nog onder begeleiding stond van het caveman dieet toen ook met zo n tang ...

ik merk wel dat mijn lichaam veranderd maar niet in gewicht ... en ik weet dat spieren meer wegen dan vet ....
                      maar ooit zal je toch dat gewicht ook naar beneden moeten kunnen halen ...
                      mijn voeding rampzaling ?? ik dat dat ik goed bezig was met mijn voeding ??

Comment

Je eet echt weinig. Veelgemaakte vrouwenfout
                        Vul dat excelschema bij de sticky's in dan zie je het zelf.
                        En dynobet had geloof ik ergens n interessante post hoe je je stofwisseling weer kon boosten.

Succes!
                        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

oke dat schema heb ik ingevuld
                          er komt dan ook bij koolhydraten te staan
                          koolhydraten 53%
                          eiwit 22 %
                          vet 23%

ik heb zo goed als alle koolhydraten geschrapt maar als hier 53 % staat dan zou ik toch weer omhoog moeten met de koolhydraten ??

Comment

ik merk wel dat mijn lichaam veranderd maar niet in gewicht ... en ik weet dat spieren meer wegen dan vet ....
                            maar ooit zal je toch dat gewicht ook naar beneden moeten kunnen halen ...
                            mijn voeding rampzaling ?? ik dat dat ik goed bezig was met mijn voeding ??
                            Ik ben juist aangekomen het laatste jaar, hoor. Maar dan op een goede manier natuurlijk. Gewicht zegt echt niet veel als je stevig traint. Je kunt echt beter elke maand de centimeter om je taille en heupen leggen en daar de verschillen aan opmeten.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

oke dat schema heb ik ingevuld
                              er komt dan ook bij koolhydraten te staan
                              koolhydraten 53%
                              eiwit 22 %
                              vet 23%

ik heb zo goed als alle koolhydraten geschrapt maar als hier 53 % staat dan zou ik toch weer omhoog moeten met de koolhydraten ??
                              Beetje raar wat je nu zegt. Je hebt alle kooolhydraten geschrapt maar als je het invuld kom je toch op meer dan de helft uit koolhydraten. Nogmaals weet niet of je altijd zo lui bent geweest? Maar ga de stickies lezen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X