Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Moet zeggen dat ik het er eerst ook niet mee eens was
    ik heb het ook op andere forums gevraagd en daar kwam de volgende opmerking:

't Gaat puur om het totaaltekort aan calorieën door je cutdieet, training (KT en cardio) en andere bezigheden. Als je koolhydraten verbrandt tijdens je cardio, komen die later, indirect, toch wel uit je vetlaagje. Dus gewoon eerst eten, dan cardio! Dan loop je ook minder risico op spierverlies.

Moet zeggen dat ik dit ook wel logisch vind klinken..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het is heel simpel gewoon zoals Shannasse het in die link verwoord.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 24 2004,14:10)]Het is heel simpel gewoon zoals Shannasse het in die link verwoord.

Greets...
        Nee he Mr C, Ms S zegt in de link dat je ontbijt belangrijk is maar niet in een cut dieet, dat is dus niet waar , je kan best eerst iets eten zodat je metabolisme en hormoonhuishouding op gang komt ,dat moet niet veel zijn, en dan gaan cardio doen, waarom, heb ik in een van de vorige post al gezegd

@Harold, dus ik heb je kunnen overtuigen,maar dat je daarom eerst naar een ander board moet gaan

Grtz
        stil growing

Comment

Shannasse jouw mening graag?

Greets...

Comment

nee hoor snipke, ik was al overtuigt zeker omdat je zegt dat je er in verdiept hebt en duidelijke ook hebt gedaan.
            Maar niemand mengde zich in deze discussie dus ben ik ook eens op andere forums gaan kijken

Grtz..

Comment

Mijn mening stond al in het vorige topic, vandaar dat ik hem niet herhaald heb.
              Cardio op je nuchtere maag kan best zolang je de intensiteit maar heel erg goed in de gaten houdt, zodra je te hoog in je hartslag gaat verbrandt je absoluut spier.
              Blijf je binnen de gestelde zone dan kan het best iets verlies opleveren maar dat staat in mijn optiek niet in verhouding tot de winst die je pakt qua extra verbranding.

Dat ik gezegd zou hebben dat ontbijt niet belangrijk is in een cut dieet is grote onzin, je ontbijt een half uurtje uitstellen om in die tijd cardio te doen maakt het natuurlijk niet ineens onbelangrijk...

Comment

Precies.

Greets...

Comment

ik had het slecht verwoord Ms S, mijn fout,sorry daarvoor, en toch blijf ik bij mijn mening dat je beter iets eet voor dat je ochtendcardio gaat doen ,omzo je metabolisme en hormoonhuishouding in gang te brengen, je zal je dan ook niet zo flauw voelen als je aan de cardio begint met iets gegeten te hebben dan niks gegeten te hebben

Grtz
                  stil growing

Comment

het maakt niet uit of je iets een voor je licht gaat cardio'n smorgens want voor dat je voedsel verwerkt is en als energy kan dienen ben je allang en breedt gedoucht en op je werk.
                    dus kan je het makkelijk voor je cardio eten on je vertering opgang te brengen het is alleen als je te stevig ontbijt je er misschien last van krijgt tijdens het hardlopen.

en spierweefsel verliezen gebeurd alleen als je eiwitten gaat verbranden en dat kan alleen als je enegrie geleverd krijgt door je zuurstof systeem.
                    je zuurstofsysteem zal bij een matige inspanning(rond 60% van je max hard rate) eerst proberen vet te verbranden omdat daar VEEL meer energy uit te halen valt mog het lichaan nu toch meer energie vragen met een gringen zuurstof voorraad zal het zuurstofsys. overstappen naar het verbranden van kolhydratenen als dat er niet meer is ben je bijna niet meer vooruit te branden en ga je eiwitten verbranden en zal je zweet erg gaan stinken.

hoop dat het te begrijpen is

mazzl
                    Who's the Chef

Comment

Geen tijd voor de sportschool ivm huishouden en kids....????

Zie geregeld vrouwen die moeder zijn in de sportschool.....

kwestie van organiseren denk ik.....

Comment

sportschool van ons heeft een kinder opvang waar je tegen een kleine vergoeding je kind kan laten..

gRtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X