Cutschema om droog te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutschema om droog te worden

Momenteel heb ik een 3day split schema
    Stats:
    1,81 m. lang, 82,5 kg, vet % 21 %
    Doel: 12% vet op 1 juni 2012

Kunnen jullie kijken naar mijn cutschema, ik wil in principe niet teveel kg. afvallen, maar droger worden

Ben op 1 januari 2012 begonnen met cutten, maar omdat het geen verandering gaf heb ik het cutschema aangepast vanaf 4 dagen geleden
    Ik moet wel zeggen dat ik vanaf half 5 een hongergevoel krijg
    Ik train s avond vanaf half 20.30
    Attached Files

De vraag is: moet ik iets veranderen aan mijn voedingschema om mijn doel te behalen ?

Comment

Voor de honger zou je wat groentes kunnen eten bij je tussendoor om 15.00 uur, denken aan een tomatensalade ofiets...

Shake om 22.00 kan je weglaten en verhoog je vetten iets..
      Voor de rest ziet het er aardig uit.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Dank je
        Dat wordt dan tomaten en komkommers inslaan

Comment

Je lunch zit in verhouding laag in kcal, misschien dat je daarom trek hebt tegen het avondeten? Je kunt wat extra gekookte groente eten (bijvoorbeeld de dag daarvoor 150 gram extra klaarmaken) bij je tonijn. Sperziebonen zijn lekker bijvoorbeeld en daarbij een tomaat. Ik zou zelf wat meer tonijn eten, dat vult ook goed.

In plaats van 50 gram noten zou ik dan liever 30 gram noten nemen en wat fruit. Fruit gaat je helpen afvallen door de stoffen die het bevat. Ik mis het fruit in jouw schema.

Comment

Van okidoki kreeg ik het advies om meer vetten in mijn schema stoppen
            Dat doe ik bijvoorbeeld met extra noten

Als ik jouw advies opvolg, dan gaan de koolhydraten iets omhoog (groente, fruit) en de vetten omlaag
            Hoe zou ik met jouw advies het aantal vetten omhoog krijgen ?

Comment

Ik bak mijn vlees of vis vaak in rijstolie. Je kunt ook een eetlepel olijfolie toevoegen aan je tonijn en/of wat hele olijven. Of visoliecapsules nemen. Van tomaten is bekend dat de goede stoffen erin beter worden opgenomen in combinatie met wat vet dus bij je avondeten is het ook op zijn plaats. Hele eieren, eigeel bevat ook vet. Vette vis om af te wisselen met je tonijn: zalm, makreel.

Ik gebruik een andere excel sheet, die rekent de veranderingen gelijk door zodat je kunt bijstellen.

Comment

Dank je Pallas
                De tip van de eetlepel olie is een bruikbare
                Ik ga in maart wel wat tomatenplantjes zaaien om aan mijn behoefte te voldoen...

Overigens neem ik al dagelijks 3 omega 3 capsules van de hema

Comment

stats 26 maart 2012

Buik 89 cm, nek 37, gewicht 82 kilo
                  Vet 20,2 %

3 weken geleden had ik ook een buikomvang van 89 cm, nek 38,5 cm en ongeveer hetzelfde gewicht maar vet% van 18,3%

Weer terug naar boven 20%; in bijna 3 weken tijd 1,9% vet erbij
                  Vreemd
                  Wie heeft een verklaring, aangezien ik de afgelopen 2 weken hetzelfde train- en voedingschema heb aangehouden
                  Last edited by princezoe; 26-03-2012, 20:50.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X