Graag wil ik meer spierdefinitie ontwikkelen. Hopelijk kunnen jullie mij daarvoor een aantal tips geven.
Voor een beter totaal beeld hier even wat specificaties;
- 25 jaar
- 1.85 m
- 70.5 kg
- 13.3 % Lichaamsvet (berekend mbv dietenlijst.nl)
Eind van de week ga ik starten bij een sportschool met een proefles. (Daar wil ik ook het lichaamsvet laten meten indien mogelijk)
Inmiddels kan ik prima 10km hardlopen binnen 60 min. Opdrukken gaat prima, maar dat lijkt me verwaarloosbaar in vergelijking met anderen hier.
Mijn doel is om vooral mijn borstspieren, armspieren en mijn buikspieren beter uit te laten komen. Mijn buikspieren en borstpieren zijn namelijk wel gedeeltelijk zichtbaar maar nog niet zoals ik zou willen.
Ik heb nog geen training- en voedingsschema.
Wat zijn de belangrijkste dingen waar ik op moet letten qua voeding?
Wat moet ik bijvoorbeeld vooral niet eten en wat bijvoorbeeld vooral wel?
Voor een beter totaal beeld hier even wat specificaties;
- 25 jaar
- 1.85 m
- 70.5 kg
- 13.3 % Lichaamsvet (berekend mbv dietenlijst.nl)
Eind van de week ga ik starten bij een sportschool met een proefles. (Daar wil ik ook het lichaamsvet laten meten indien mogelijk)
Inmiddels kan ik prima 10km hardlopen binnen 60 min. Opdrukken gaat prima, maar dat lijkt me verwaarloosbaar in vergelijking met anderen hier.
Mijn doel is om vooral mijn borstspieren, armspieren en mijn buikspieren beter uit te laten komen. Mijn buikspieren en borstpieren zijn namelijk wel gedeeltelijk zichtbaar maar nog niet zoals ik zou willen.
Ik heb nog geen training- en voedingsschema.
Wat zijn de belangrijkste dingen waar ik op moet letten qua voeding?
Wat moet ik bijvoorbeeld vooral niet eten en wat bijvoorbeeld vooral wel?
Comment