Vet verbranden 15% bodyfat help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet verbranden 15% bodyfat help!

Hey beste mensen!

Ik wil graag voor de zomer een strak lichaam trainen. Ik heb momenteel 15% lichaam vet en mijn doel is ongeveer rond de 8% te zitten. Nou vroeg ik me af hoe ik dit het beste kan doen en hoelang ik hiermee bezig zal zijn.

Ik ben 18 jaar oud, 1,73cm, 73kg en 15% bodyfat

Hieronder mijn training schema en eetschema

Training schema
    Ma) rust

Di) 60min Kickboks - 15min hardlopen (10km/u) - 15min buikspieroefeningen

Wo) 60min Kickboks - 15min hardlopen (10km/u) - 15min buikspieroefeningen

Do) Rust

Vr) 90min Borstspieren,Biceps,Buikspieren,Benen + 15min hardlopen (10km/u)

Za) Rust

Zo) 90min Rug,Schouders,Tricep,Nek,Buikspieren + 15min hardlopen (10km/u)

Eet Schema
    Maaltijd 1 - 40gr Brinta, 300ml halfvolle melk, 1 banaan
    Maaltijd 2 - 2 eitjes met 2 sneetjes bruin brood + Whey shake(30gr)
    Maaltijd 3 - 1 italiaanse bolletje Americain Filet (100gr)
    Maaltijd 4 - 150gr witte rijst, 150gr kipfilet, 50gr groente
    Maaltijd 5 - 150ml Yoghurt, 50gr Krokante Muesli
    Maaltijd 6 - 4 Sneetjes bruin brood + 100gr kipkerrie + Whey shake (30gr)

Tussen elke maaltijd zit 2-3uur. Ik drink trouwens 2,5L water gedurende dag

Alvast bedankt voor de adviezen en tips!

In het begin kun je wel 500 gram vet per week verbranden. later zal dat meer stagneren. Je moet ca 5 kg vet verliezen wanneer de vvm constant blijft om tot 8% te komen. Ik denk dat als je het goed doet je ongeveer 12-15 weken bezig bent. Maar als ik naar jouw stats kijk, blijft er niet zoveel van je over.....

Comment

nee over dat laatste ben ik het zekers met je eens, zou ik meer moeten eten ??

Comment

Je zou kunnen recompen zodat je gewicht gelijk blijft maar de verhouding spier/vet veranderd, of 3-4 % eraf cutten en dan een lange cleanbulk.

Het is waar je persoonlijke voorkeur ligt, je kan ook een jaar bulken en voorjaar 2013 cutten. Lees de stickies door en je bent een hoop wijzer, bijvoorbeeld dat je buikspieren niet 4 keer hoeft aan te pakken.

Comment

Zomersticky.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Swekie View Post
            Je zou kunnen recompen zodat je gewicht gelijk blijft maar de verhouding spier/vet veranderd, of 3-4 % eraf cutten en dan een lange cleanbulk.

Het is waar je persoonlijke voorkeur ligt, je kan ook een jaar bulken en voorjaar 2013 cutten. Lees de stickies door en je bent een hoop wijzer, bijvoorbeeld dat je buikspieren niet 4 keer hoeft aan te pakken.
            sorry wat bedoel je met cutten lange cleanbulk etc ik begrijp dat taal nog niet ben nieuw

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X