Opzoek nr een voedigsschema en trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opzoek nr een voedigsschema en trainingsschema

Ik ben juist ingeschreven op dit forum..
    Maar ben een beetje opzoek.
    ik heb al verschillen dieeten gedaan (weight watchers, herbal life,..), geen van deze heeft me doen afvallen.

Ik zou graag een goed voedingsschema en trainingsschema hebben waardat ik me aan kan houden.

ik ben 1m64 en weeg 70kg.. Vooral wil ik wat afvallen en alles wat strakker maken.

Kunnen jullie me helpen aub?

Originally posted by Miss Cartouche View Post
    Ik ben juist ingeschreven op dit forum..
    Maar ben een beetje opzoek.
    ik heb al verschillen dieeten gedaan (weight watchers, herbal life,..), geen van deze heeft me doen afvallen.

Ik zou graag een goed voedingsschema en trainingsschema hebben waardat ik me aan kan houden.

ik ben 1m64 en weeg 70kg.. Vooral wil ik wat afvallen en alles wat strakker maken.

Kunnen jullie me helpen aub?

allereerst, welkom

voor een voedingschema moet je niet bij mij zijn ik ben daar echt een rookie in. maar als je alle stickes leest zul je al wel een stuk wijzer zijn, betreft training, het ligt er totaal aan wat je wilt hoevaak je wilt etc etc.

Comment

Dankje

Euhm.. Maar zijn hier geen mensen die je gwn al kunnen helpen met een voedingsschema?

Comment

Originally posted by Miss Cartouche View Post
        Dankje

Euhm.. Maar zijn hier geen mensen die je gwn al kunnen helpen met een voedingsschema?
        ik neem aan dat je de stickes doorgekeken hebt en ook het excel sheet gevonden hebt, zo niet hier: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

vul hier in wat je eet per dag, en post hem dan op het forum. aan de hand hiervan zullen de mensen die er meer verstand van je kunnen helpen.

wat betreft training zul je eventjes duidelijk moeten maken hoevaak je per week wil gaan trainen en dat soort ongein.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X