Afvallen zonder brinta etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen zonder brinta etc.

Goedemiddag Bodynetters,

Ik heb een vraagje, ik wil graag wat buikvet wegwerken en heb zo hier en daar het ene en andere gelezen en paar voedingschema's bekeken. Echter kom ik op bijna elke voedingsschema: Brinta, havermout, kwark, yoghurt, melk en whey of andere shakes tegen.

Bestaat er ook een goede voedingsschema om vet te verliezen, zonder gebruik te maken van deze producten ?

Die zijn er zeker wel, en anders wel samen te stellen. De producten die je noemt zijn goed, goedkoop en gemakkelijk te krijgen. Er zijn genoeg mensen die geen zuivel willen gebruiken en kiezen voor andere eiwitbronnen. Whey is een toevoeging om het schema compleet te maken, niet perse nodig. Brinta en havermout zijn goede koolhydraatbronnen, maar je kunt ook voor andere bronnen kiezen.

Door andere producten te willen kiezen maak je het jezelf niet gemakkelijk, maar het is zeker mogelijk!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Door andere producten te willen kiezen maak je het jezelf niet gemakkelijk, maar het is zeker mogelijk!
      Inderdaad, zal moeilijk zijn andere producten te kiezen die goed zijn, maar het is mogelijk
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by ryanrwr View Post
        Goedemiddag Bodynetters,

Ik heb een vraagje, ik wil graag wat buikvet wegwerken en heb zo hier en daar het ene en andere gelezen en paar voedingschema's bekeken. Echter kom ik op bijna elke voedingsschema: Brinta, havermout, kwark, yoghurt, melk en whey of andere shakes tegen.

Bestaat er ook een goede voedingsschema om vet te verliezen, zonder gebruik te maken van deze producten ?

dat kan zeker...ik neem zelf van die producten die jij noemt enkel de havermout en whey. Deze producten kan ik vervangen voor bijvoorbeeld rijst respectievelijk meer kip/tonijn/eieren/ te eten.
        Voor mij is het praktischer aangezien ik in de ochtend havermout meng met whey en water. Dit is voor mij binnen 5 minuten weg te kanen + na lange tijd ben ik het ook nog eens lekker gaan vinden ook.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dank je wel voor jullie reacties. Want ik merk dat zonder die zuivelproducten, ik snel heel wat eiwitten te kort kom!

Comment

Vraagt niemand zich a waarom hij deze producten wil vermijden? of lees ik er overheen?
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Vraagt niemand zich a waarom hij deze producten wil vermijden? of lees ik er overheen?
              inderdaad, begrijp hem ook niet!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                inderdaad, begrijp hem ook niet!
                Ik moet er meestal veel van puffen en meestal stinken die ook nog eens . Nee, ik vind het niet lekker. Als ik eet, wil ik toch liever smakelijk eten.

Zijn Optimel Drink en Optimel Kwark trouwens aan te raden om af te vallen en toch wat eiwitten binnen te krijgen? Of gewoon totaal niet?

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  Dat is niet echt het punt van mijn topic

Comment

Ik moet er meestal veel van puffen en meestal stinken die ook nog eens . Nee, ik vind het niet lekker. Als ik eet, wil ik toch liever smakelijk eten.

Zijn Optimel Drink en Optimel Kwark trouwens aan te raden om af te vallen en toch wat eiwitten binnen te krijgen? Of gewoon totaal niet?
                    optimel is gewoon troep! niet doen dus.
                    hoe meer een product verwerkt is in de fabriek hoe slechter.

optimel, liga, evergreen, ontbijtkoek al dat soort dingen lijken misschien gezond maar zijn dat totaal niet. overbodige suikers en allerlei andere troep.

gewoon onbewerkte melk, yoghurt en kwark nemen als zuivelproducten
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

optimel, liga, evergreen, ontbijtkoek al dat soort dingen lijken misschien gezond maar zijn dat totaal niet. overbodige suikers en allerlei andere troep.

ik eet dit nu ook niet meer, maar de je moet toegeven dat de marketing rond die produkten wel goed zijn werk doet. Ik was er ook, tot voor kort, van overtuigd dat die zaken gezond zijn.
                      Toen ik me heb aangemeld op bodynet was het om spiermassa te kweken, en heilig van overtuigd dat dit enkel in de sportschool zou gebeuren. Nooit geaacht dat mijn eetpatroon zo zou veranderen.
                      Kortom: kwark van bij de aldi: heerlijk
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Aha, want op de verpakking van het product staat namelijk 0% vet en geen suikers Dat is blijkbaar dus gewoon misleiden wat ze aan het doen zijn?

Comment

Aha, want op de verpakking van het product staat namelijk 0% vet en geen suikers Dat is blijkbaar dus gewoon misleiden wat ze aan het doen zijn?
                          tuurlijk het kan optimel geen fuck schelen hoe ongezond het is. als zei die troep maar verkopen

Comment

Goedemiddag Bodynetters,

Brood?
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

tuurlijk het kan optimel geen fuck schelen hoe ongezond het is. als zei die troep maar verkopen
                              Hufters

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X