goeie tips voor afvallen en uithoudingsvermogen by te houden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goeie tips voor afvallen en uithoudingsvermogen by te houden?

hallo,
    mijn nicht van 17 zou graag een schema willen volgen waar je je overtollig vet mee verliest en je uithoudingsvermogen ook mee kan trainen?? iemand tips voor dames? vooral cardio geen krachtraining ze wil enkel vet verliezen!
    alvast bedankt

Je verliest het meeste vet als je een combinatie van krachttraining en cardio doet, dus ik zou toch nog maar even over die krachttraining nadenken.
    Daarnaast gaat ze gewoon moeten kijken naar haar voeding, want daar wordt een platte buik en een strak lichaam gemaakt.

Comment

Voor vetverlies: eten onder behoefte en krachttrainen als een vent.
      Voor conditiewinst: lekker hardlopen met zo'n start to run downloadje.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
        Je verliest het meeste vet als je een combinatie van krachttraining en cardio doet
        als ze dan krachtraining zou doen maar dan niet voor egt zichtbare spieren kanik ze dan best aanraden voor gewoon lichte gewichtjes ?

Comment

Ik zou zeker toch wel een combi willen voorstellen van kracht en cardio. Daarmee verbrand je het best al die vetrolletjes.
          Begin met hardlopen ( bv.start-to-run 5 km) en daarnaast 2 tot 3 keer per week krachttraining (basic schema).

Door opbouw van spieren krijg je een betere vetverbranding, zelfs na je training als je op de bank zit ben je nog aan het verbranden.

Let wel afvallen gaat echt niet vanzelf!

Comment

Originally posted by vince94 View Post
            hallo,
            mijn nicht van 17 zou graag een schema willen volgen waar je je overtollig vet mee verliest en je uithoudingsvermogen ook mee kan trainen?? iemand tips voor dames? vooral cardio geen krachtraining ze wil enkel vet verliezen!
            alvast bedankt
            een mager lichaam is nog geen strak lichaam, ze zal binnen een maandje zeker en vast geen hulk worden, ik ken er wel die pilates en spinning doen, power yoga, en voedingsschema, btw als ze een beetje defenitie in haar spieren heeft gebruiken die spieren ook energie dus meer verbranding,
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by vince94 View Post
              als ze dan krachtraining zou doen maar dan niet voor egt zichtbare spieren kanik ze dan best aanraden voor gewoon lichte gewichtjes ?
              Geloof me, ze zal NOOIT "gespierd" worden. Daar geeft ze gewoon niet genoeg testosteron,... voor. Laat haar dus maar knallen in de sportschool...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X