Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Hallo,

Ik heb me vandaag hier aangemeld, en ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen sturen bij het afslanken.

Ik ben 17 jaar en ben 1.78 groot, en weeg op dit moment 81 (Nuchter, 's morgens). En ik zou graag naar de 75 kilo willen. Op dit moment ga ik 4/5x per weer naar de sportschool, en werk daar alle apparaten af voor mijn rug-, buik-, arm-, borst spieren af. Daar ben ik ongeveer een uurtje aan kwijt, daarna ga train ik mijn arm en boven lichaam nog bij de 'losse' gewichten.

Ik lees overal dat je beter elke dag een andere spiergroep moet trainen, maar dan ben ik binnen een half uurtje weer klaar?

Maar, even over het afslanken. Mijn voedingsschema van een doordeweekse schooldag ziet er als volgt uit:

6.45: 2 sneetjes volkorenbrood met pindakaas en een zakje brinta Wake Up gemengd met eiwit shake.
    10.00: een sneetje volkorenbrood met kipfilet( of ander mager vlees).
    12.00: 2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet( of ander mager vlees) + bekertje yoghurt met stukjes banaan.
    14.30: 1 sneetje volkorenbrood met kipfilet ( of ander mager vlees)
    17.15 avondeten: meestal maakt mijn moeder aardappels met vlees en groenten... Van ik neem dan denk ik ong. 2 aardappels stukje vlees en wat meer groenten.

Rond 19.00 ga ik dan naar de sportschool en train daar dan tot 22.00 daarna neem ik meteen een eiwitshake. Als ik dan een half uurtje later thuis komen neem ik nog een kommetje yoghurt.

Maar, ik doe nog niet zoveel aan cardio. Maar, ik heb binnen 2 weken paasvakantie. en dan ga ik elke morgen een stukje rennen. En zou op deze manier graag wat afvallen.

Ik hoop dat jullie misschien wat tips voor me hebben, ik fitness van eind november 2011. Misschien iets dat nog van belang is, ik ga naar de sportschool om 'breed' te worden, maar zou ik dan die paar kilo over gewicht beter behouden of toch afvallen? Want, vaak zie je ook van die smalle kerels waar je alle spieren dan wel van ziet enzo, maar om nu te zeggen wow! Die vent... Als jullie snappen wat ik bedoel.

Gr. Luc

Ik zou die aardappelen toch maar skippen bij het avondeten hoor, zijn onnodige koolhydraten, je hebt genoeg koolhydraten met dat hoeveelheid volkoren brood/dag
    Verder zie ik ook dat je niet genoeg onverzadigde vetten binnenkrijgt (alleen pindakaas zie ik daar), tenzij je kookt/bakt met olijfolie? Maak je niet druk om onverzadigde vetten, die worden zelden verwerkt tot vetten, koolhydraten en verzadigde vetten daarentegen wel.
    Voor de rest zie ik geen problemen, je eet genoeg en je krijgt genoeg eiwitten binnen.

Comment

bereken je behoefte en maak een mooie tabel waar je totale waardes van een dag in staan.

verder eerst goed inlezen!

Comment

lekker veel kip.met al die peniciline tegenwoordig.jij liever dan ik.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
          lekker veel kip.met al die peniciline tegenwoordig.jij liever dan ik.
          Jij eet zeker ook geen aardappels ? Schijnt kankerverwekkend te zijn.

Gebakken aardappels - Leven in Balans

Comment

Welkom

Betreft je voeding, je zit (ruwe schatting) rond 2000kcal, dat is veel te weinig, zeker als je als doel meer spiermassa hebt, tevens is dit zelfs te weinig wanneer je als doel afvallen hebt............., met deze lage kal. intake zul je weinig vetmassa maar meer spiermassa 'opvreten', lees de voedings topics hier op bn, en pas je voeding aan.

Voer jouw 'voedingschema' in het excell voedingschema wat je hier op bn kunt vinden.

succes

Comment

ik zie ook nergens dat je benen traint....?

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
                Jij eet zeker ook geen aardappels ? Schijnt kankerverwekkend te zijn.

Gebakken aardappels - Leven in Balans
                haha ja en en wat denk je van japan kwa straling pffff

Kip zit gewoon vol rotzooi net al de rest van al het vlees.

Doe mij maar mijn eigen kipjes, die hebben een goed leven gehad en ik weet wat ze gehad hebben of van de boer ook goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X