Goeieavond met zen allen!
Ik train al een 2tal jaar en heb toch aardig wat spiermassa, maar naar mijn mening ook aardig wat vet die ik momenteel probeer te verlagen. Momenteel op 14 %
Ik train 3 tot 4 maal in de week en speel ook nog voetbal (competitie).
Ik ben recent langs gegaan bij een dieetiste, heb samen met haar enkele dingen besproken en zo hebben we samen een voedingsschema gemaakt om te cutten, ben nu namelijk drie keer op controle geweest, en ben sinds ik begonnen ben bij de dieetiste al 4 kg kwijt, waarvan 1.2 spier en 2.8 vet. Is dit niet wat veel spierverlies vraag ik mij dan af. Ik geef jullie mijn voedingsschema had graag enkele tips gekregen hoe ik het spierverlies misschien kan tegengaan?
Mvg Jasper
Pre ontbijt: whey shake met water
Ontbijt: 80 gram all brans fruit n fibre (alternatief voor havermout moet er van walgen) met melk, appelsien of kiwi (rijk aan vit C)
10u : 60 gram kipfilet of 250 gram magere yoghurt
Stuk fruit
12u : 120 gr bruin, volkoren brood met 80 gram mager beleg (ham, kipfilet)
portie groenten meestal 2tal tomaten met sjalot
15u: 3 rijstwafels
60 gram kipfilet of 250 gram magere yoghurt
Stuk fruit
18u30: Trainingstijd!! Banaan in confituur gedopt ( maar ook niet overdreven
veel confituur) dan knallen
20u30; Post workout supplement (APW van XXL)
21u: 200 gram aardappelen gekookt of 80 gram rijst ongekookt
200 gram mager vlees: kip, kalkoen, biefstuk ....
Grote hoeveelheid groenten
23u30: 250 gram magere yoghurt
Alvsast bedankt iedereen! Grtzz
Ik train al een 2tal jaar en heb toch aardig wat spiermassa, maar naar mijn mening ook aardig wat vet die ik momenteel probeer te verlagen. Momenteel op 14 %
Ik train 3 tot 4 maal in de week en speel ook nog voetbal (competitie).
Ik ben recent langs gegaan bij een dieetiste, heb samen met haar enkele dingen besproken en zo hebben we samen een voedingsschema gemaakt om te cutten, ben nu namelijk drie keer op controle geweest, en ben sinds ik begonnen ben bij de dieetiste al 4 kg kwijt, waarvan 1.2 spier en 2.8 vet. Is dit niet wat veel spierverlies vraag ik mij dan af. Ik geef jullie mijn voedingsschema had graag enkele tips gekregen hoe ik het spierverlies misschien kan tegengaan?
Mvg Jasper
Pre ontbijt: whey shake met water
Ontbijt: 80 gram all brans fruit n fibre (alternatief voor havermout moet er van walgen) met melk, appelsien of kiwi (rijk aan vit C)
10u : 60 gram kipfilet of 250 gram magere yoghurt
Stuk fruit
12u : 120 gr bruin, volkoren brood met 80 gram mager beleg (ham, kipfilet)
portie groenten meestal 2tal tomaten met sjalot
15u: 3 rijstwafels
60 gram kipfilet of 250 gram magere yoghurt
Stuk fruit
18u30: Trainingstijd!! Banaan in confituur gedopt ( maar ook niet overdreven
veel confituur) dan knallen
20u30; Post workout supplement (APW van XXL)
21u: 200 gram aardappelen gekookt of 80 gram rijst ongekookt
200 gram mager vlees: kip, kalkoen, biefstuk ....
Grote hoeveelheid groenten
23u30: 250 gram magere yoghurt
Alvsast bedankt iedereen! Grtzz
Comment