Verschillende type bouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschillende type bouw

Hallo allemaal,

Ik ben nog nieuw hier, ik had een aantal vragen en dacht wie anders dan de mensen van deze forum kunnen mij antwoorden geven.. dus hierbij een aantal vragen.

Nou hier komt het dan!

NUMMER 1

NUMMER 2

Volgens mij is het 1e plaatje een vrouw, maar dat terzijde..

Wat ik wil laten zien met deze foto's is dat het bij NUMMER1 de buik soort van zacht vloeibaar vet is met lovehandles.
    Bij NUMMER2 is dit meer vast, niet echt vloeibaar of zacht en bijna geen tot weinig lovehandles.

Ik hoorde dat het afvallen bij NUMMER1 toch moeilijk en langzaam gaat en dat mannen vorm van het lichaam moeilijk weer goed zal worden. en dat dit dus bij NUMMER2 toch makkelijker gaat. klopt dit?

Ik zelf ben eigenlijk meer van de NUMMER1. zou deze mensen het afvallen anders moeten aanpakken? zoals meer cardio dan krachttraining dan de mensen van NUMMER2?

Hebben jullie nog aanmerkingen over deze vraag? of tips? ik hoor het graag!

Ik zelf ben een jongen van 180cm en 85 kg, 25 jaar.
    (sticky heb ik een beetje doorgenomen nog niet helemaal)

Nummer 2 heeft gewoon minder vet. Afvallen moet lukken mits goed voedings en trainingsschema.
    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
      Nummer 2 heeft gewoon minder vet. Afvallen moet lukken mits goed voedings en trainingsschema.
      dit!!
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

lovehandles zijn hoer

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Ja en als je het zo bekijkt:
          Nummer 2 heeft als omvang toch groter buik, maar is niet als die van Nummer 1 dus geen zachte buik of lovehandles.

maar zou deze mensen van nummer 1 dus het afvallen anders moeten aanpakken dan mensen van Nummer 2?

Comment

Originally posted by Hellomotto View Post
            Ja en als je het zo bekijkt:
            Nummer 2 heeft als omvang toch groter buik, maar is niet als die van Nummer 1 dus geen zachte buik of lovehandles.

maar zou deze mensen van nummer 1 dus het afvallen anders moeten aanpakken dan mensen van Nummer 2?
            vet is vet.
            Dus aanpakken op dezelfde manier.
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
              lovehandles zijn hoer
              Billy Madison - Ultimate Insult (Academic Decathlon) - YouTube
              Mind is everything.

Comment

Vet is gewoon vet.

Het vervelende van vet is dat het altijd als laatste pas van de plek afgaat waar jij het als eerste vanaf wilt hebben. Troost je ondertussen met de gedachte dat ook het vet dieper binnenin je lichaam aan het verdwijnen is. Vet wil je toch niet op je hart? Dan zijn die lovehandles nog onschuldig, een cosmetische kwestie, denk ook aan je gezondheid!

Oja en volgens mij is nummer 1 gewoon iets jonger, iets dikker en heeft hij minder sterk bindweefsel waardoor de huid wat slapper is. Afvallen gaat altijd langzaam en moeizaam, anders was de hele wereld wel slank, type 1 of type 2, maakt daarbij niets uit. Gewoon je best doen!

Comment

Het leuke is dat eigenlijk de ts een verklaring wil hebben waarom het bij hem zo langzaam gaat. En dan zoekt hij het natuurlijk niet bij zijn discipline/eetgedrag maar bij oorzaken waar hij ''zogenaamd'' niks aan doen omdat hij zo geboren is.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Het leuke is dat eigenlijk de ts een verklaring wil hebben waarom het bij hem zo langzaam gaat. En dan zoekt hij het natuurlijk niet bij zijn discipline/eetgedrag maar bij oorzaken waar hij ''zogenaamd'' niks aan doen omdat hij zo geboren is.
                    Zo lees ik het niet... hij vraagt of hij het anders moet aanpakken. Het antwoord is dus nee, gewoon conform de sticky's, werkt voor iedereen, vrouw of man.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      En waaruit maak jij dat op?
                      Train hard or go hormone

Comment

Plaatje 1 kan net zo goed n vent zijn.
                        Ik ben ook een type 1 en cardio werkt minder goed dan KT bij mij merk ik.
                        Dus lijkt mij dat t geen verschil uitmaakt. Wat al eerder gezegd werd, vet is vet.
                        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

lol ..

Comment

Wat maakt het uit of het moeilijk of makkelijk gaat,... je wilt er toch vanaf?

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              En waaruit maak jij dat op?
                              zo komt dat over....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X