droger graken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je rug is gewoon bol? Dit kan je niet meerekenen sorry. Wel goed dat je uberhaupt omhoog krijgt :P

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
      Zijn toch een gelijk aantal plates op beide filmpjes?
      Wel mooi maar wel nog aan je techniek werken.
      ja ik weet het dat je het gelijk aantal platen ziet, kan zijn dat het miss niet goed gefilmt was maar de eerste is wel letterlijk 160 kg en de 2de 140kg, en ja die bolle rug was gekomen doordat ik niet vaak zoveel lieft, ik heb in men leve de 160kg nog maar 3 keer gelift waarvan 1 op het nippertje mislukt was doordat ik men grip verloor xD maar als ik gwn train is mijn rug wel goed, ik let daar bij mezelf wel goed op dat ik bij men deadlifts om echt te trainen men rug goed houd, die zwaardere deadlifts was gwn voor is te testen en om te filmen
      160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        je rug is gewoon bol? Dit kan je niet meerekenen sorry. Wel goed dat je uberhaupt omhoog krijgt :P
        Hoe kan je dit niet meerekenen? Dit is een 160kg deadlift, hoe bol zijn rug ook is.

Comment

Hij lift iig.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

droger graken??

Comment

Ik zie de nieuwe paul Jambers.

Zatte René Deel 1 - YouTube

Comment

Bollen van rug is bij PL niet verboden, hitchen wel. Dat laatste doet hij niet. Ik denk dat hij met goede techniek wel wat meer zou kunnen liften.
                Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                  Bollen van rug is bij PL niet verboden, hitchen wel. Dat laatste doet hij niet. Ik denk dat hij met goede techniek wel wat meer zou kunnen liften.
                  hoeveel zou ik dan kunnen liften denk je?
                  160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x

Comment

Originally posted by jelle the sorcerer View Post
                    hoeveel zou ik dan kunnen liften denk je?
                    Geen idee. Maar met betere techniek kom je uiteindelijk verder, dat weet ik wel.
                    Lid van de 200 club

Comment

Tal, ik dacht dat je niet in perfecte techniek geïnteresseerd was? Heb in ieder geval ooit een niet zo perfect uitgevoerde BOR van je gezien. Herinner je dit clipje nog?

Just How "Perfect" Should Your Form Be During Each Exercise? - #38 - YouTube

Als je hem op mogelijke blessures had gewezen dan is het een ander verhaal, maar niet 'tellen"?
                      Train hard or go hormone

Comment

Klopt toph als je doeol bb is ja, dan zal je ook niet snel 1rm zien. Maar goed d8 dat het niet zou tellen in een wedstrijd als je met gare techniek zou liften. Maar goed my bad in dat opzichte.

Comment

Dit is de juiste techniek...als je een dijk van een rugblessure wilt!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Dit is de juiste techniek...als je een dijk van een rugblessure wilt!
                            http://forum.bodynet.nl/even-voorste...-allemaal.html

Comment

Gare techniek, zie jaloezie van de kant van talalel, jammer..

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                                Gare techniek, zie jaloezie van de kant van talalel, jammer..
                                jaloezie, jezus wat een simpele opmerking van je? Waarom zou ik jaloers zijn daarop, dat zijn mijn doelen niet eens+ hij heeft een rug blessure eraan overgehouden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X