droger graken
Collapse
X
-
Oh ja, droger graken.
Dan heeft bijna alles met je voeding te maken,dus daar moet je aan werken.
Stickies lezen op dit forum (in het rood aangegeven in iedere sectie)
Schema maken,vooruitgang bijhouden en daar vandaan aanpassen.
Succes,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Talal je bent zelf simpel. Je oordeelt al over hem zonder hem te kennen. Het was misschien een vraag waarvan je zou denken deze persoon heeft niet veel verstand van krachttraining. Maar ik ken genoeg gasten die zo dom zijn als moterolie en de ballen verstand van krachttraining hebben maar wel beresterk zijn. Je moet gewoon opletten met wat je zegt, blijkt nu ook maar weer.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postjaloezie, jezus wat een simpele opmerking van je? Waarom zou ik jaloers zijn daarop, dat zijn mijn doelen niet eens+ hij heeft een rug blessure eraan overgehouden.160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostTalal je bent zelf simpel. Je oordeelt al over hem zonder hem te kennen. Het was misschien een vraag waarvan je zou denken deze persoon heeft niet veel verstand van krachttraining. Maar ik ken genoeg gasten die zo dom zijn als moterolie en de ballen verstand van krachttraining hebben maar wel beresterk zijn. Je moet gewoon opletten met wat je zegt, blijkt nu ook maar weer.
En oordelen doet iedereen hier op het forum bijna want je kent bijna niemand persoonlijk.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostOh ja, droger graken.
Dan heeft bijna alles met je voeding te maken,dus daar moet je aan werken.
Stickies lezen op dit forum (in het rood aangegeven in iedere sectie)
Schema maken,vooruitgang bijhouden en daar vandaan aanpassen.
Succes,
Hoe ziet jou huidige schema eruit? Het feit dat je die 160kg van de grond krijgt laat in ieder geval zien dat je sterk bent en dat het mogelijk is interessante resultaten eruit te halen.
Het is wel aan te raden om even te stoppen met zoveel mogelijk gewicht te tillen totdat jij je techniek hebt verbeterd. Want als jij geblesseerd bent dan boek je helemaal geen progressie meer.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
ja maar ik doe dat bijna nooit om zoveelmogelijk te pakken hoor, opzig zijn men technieken redelijk goed als ik gewoon train, in de fitness waar ik ga komt er direct iemand helpen als die nogmaar ziet dat je iets verkeerd doet dus ik krijg vaak hulp
maar ik ken een beetje van voeding af, maar ik heb het probleem dat ik op internaat zit en ik zal daar niet anders kunnen dan eten wat ze allemaal voorschotelen, als ik weet dat het frietjes zijn n eem ik een doosje nootjes mee of als het eten nogal vet gaat zijn doe ik dat ook, maar als er rijst is of spagettie fzo dan eet ik wel op internaat, in de ochtend kan ik boterhammen met beleg nemen en dan pak ik altijd het donkerste brood, en kornflakes kan ik ook nemen maar dat doe ik niet zovaak, en in de avond zijn er zoizo ook brood om te eten, ik neem ook groenten in de avond, ik neem ook shakes met koolhydraten en proteine mee naar school, en als er in de ochtend kippefile is voor op mijn brood neem ik dat mee naar school als shakevervanger, in totaal eet ik 8x per dag, op 7u30, om 10u15, om 12u5, om 14u35, om 16u25, om 17u40, om 21u30 en om 23u, hiervan zijn 3 iets grotere maaltijden, ontbijd, middagmaal en avondmaal, der rest zijn klijne tussedoortjes zoals een shake, boterhammen me kippefile, nootjes of 2 grany koekjes160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment