KG's eraf maar er niet droger uitzien ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

Weeg jij 102kg
      Hoe lang ben jij dan wel niet kerel.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Weeg jij 102kg
        Hoe lang ben jij dan wel niet kerel.

199 cm ;-)

Comment

Originally posted by nobody11 View Post
          199 cm ;-)
          Aha verklaart ook weer een hoop :d
          dacht dat ik een foto van bigass guy zou zien

Comment

He daar

Voor en na foto's zouden meer zeggen ivm verschil.

Het is geen vast gegeven wanneer je afvalt dat het als eerste gebeurd bij de hammen of buik enz, de ene zal zijn buikvet eerder zien slinken en de ander bv het rug vet, indien je voeding en training op orde is, is het een kwestie van lange adem.

Overigens indien je je vp wilt meten doormiddel van huidplooimeting zou je ook kunnen denken aan een andere punts meting.

Er zijn meerdere 4 punts metingen, en metingen op meerder punten ( linkje: Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage) bv als jij je hebt laten meten met bv Durnin/WomersleyCaliper Method, heb je gezien de foto's je droogste gebieden laten meten waardoor je op een lager vp uitkomt dan bij een andere willekuerige meting, jouw rug staat zeer droog, biceps en triceps zullen weinig vet bevatten de Suprailiac (naast de buik) is doorgaans het minst vette gedeelte van de buik, zo kun je dus een vertekend beeld krijgen van jouw vp en meet je mischien niet de plaatsen waar je graag resultaten ziet.

Het is dan beter zelf een meting uit te zoeken met hierin jouw probleem gebieden en deze laten meten zodat jij je vorderingen op papier kunt zien.

Oja 6 kg in 1 maand is best veel, maar in aanvang van de cut niet ongewoon, vocht,vet of spier kun je echter alleen meten met door vp meting, als je deze niet bijhoud vanaf het begin cut kun je ook niet zeggen waar en wat je bent afgevallen.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
              He daar

Voor en na foto's zouden meer zeggen ivm verschil.

Het is geen vast gegeven wanneer je afvalt dat het als eerste gebeurd bij de hammen of buik enz, de ene zal zijn buikvet eerder zien slinken en de ander bv het rug vet, indien je voeding en training op orde is, is het een kwestie van lange adem.

Overigens indien je je vp wilt meten doormiddel van huidplooimeting zou je ook kunnen denken aan een andere punts meting.

Er zijn meerdere 4 punts metingen, en metingen op meerder punten ( linkje: Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage) bv als jij je hebt laten meten met bv Durnin/WomersleyCaliper Method, heb je gezien de foto's je droogste gebieden laten meten waardoor je op een lager vp uitkomt dan bij een andere willekuerige meting, jouw rug staat zeer droog, biceps en triceps zullen weinig vet bevatten de Suprailiac (naast de buik) is doorgaans het minst vette gedeelte van de buik, zo kun je dus een vertekend beeld krijgen van jouw vp en meet je mischien niet de plaatsen waar je graag resultaten ziet.

Het is dan beter zelf een meting uit te zoeken met hierin jouw probleem gebieden en deze laten meten zodat jij je vorderingen op papier kunt zien.

Oja 6 kg in 1 maand is best veel, maar in aanvang van de cut niet ongewoon, vocht,vet of spier kun je echter alleen meten met door vp meting, als je deze niet bijhoud vanaf het begin cut kun je ook niet zeggen waar en wat je bent afgevallen.

Bedankt voor het commentaar ! Hier heb ik iets aan :-) Wat zou je schatting ongeveer zijn qua vetpercentage naar aanleiding van de foto's ?

Comment

Bedankt voor het commentaar ! Hier heb ik iets aan :-) Wat zou je schatting ongeveer zijn qua vetpercentage naar aanleiding van de foto's ?
                Schatting is lastig, als je alleen zou uitgaan van jouw bovenrug zou je denken aan ongeveer 10% (echt droog), buik en wat je ziet aan onderrug zou je denken aan ongeveer 14 % (zie al een beginnende 4 pack).

Heb nog steeds niet de lotto gewonnen dus kun je er vanuit gaan dat gokken niet mijn sterkste kant is .....

linkje BODY FAT PICTURES AND PERCENTAGES | TEAM4ORCE

Comment

Haha, ja lukt niet helemaal. Heb ze geüpload naar imageshack, link ingevoerd van forum/sites/mail en kreeg iedere keer een kruisje. Ik eet 400/500 onder onderhoud en eet rond de 300 gram eiwitten.

foto's zijn gelukt. ziet er niet zo verkeerd uit hoor, valt best mee.

maar je zit zoveel onder je onderhoud? hmm Op hoeveel heb je je onderhoud ingeschat dan?
                  300gr eiwitten....tja kan....hoe zit je hierbij in je vetten dan?
                  Hoe ziet je voeding er uit?
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    foto's zijn gelukt. ziet er niet zo verkeerd uit hoor, valt best mee.

maar je zit zoveel onder je onderhoud? hmm Op hoeveel heb je je onderhoud ingeschat dan?
                    300gr eiwitten....tja kan....hoe zit je hierbij in je vetten dan?
                    Hoe ziet je voeding er uit?
                    Ik zit 400/500 onder mn onderoud. op 4000/4100 96 kg vvm . Ik zit laag in de vetten rond de 20 gram volgens voedingscentrum.

's ochtends:
                    1 whey shake
                    6 lepels brinta met 250 ml melk / 250 ml melk met weetabix
                    3 bruine boterhammen met boter en pindakaas stukjes noot

tussendoor
                    1 whey shake
                    6 lepels brinta met 250 ml melk / 250 ml melk met 6 lepels havermout

middag eten
                    100 gr zilvervliesrijst
                    200/250 gram groente : witte bonen in tomatensaus, spinazie, sperziebonen
                    200/250 gram gekookte kipfilet met zout

avond eten
                    200 gram macarroni
                    200 ml saus met gehakt uit zelfde potje

1 casseine shake

slapen

Comment

Ik zit 400/500 onder mn onderoud. op 4000/4100 96 kg vvm . Ik zit laag in de vetten rond de 20 gram volgens voedingscentrum.
                      in je schema zitten grofweg een 50g vetten, alleen al die 40-50g pindakaas die je eet bevat 25-30g vetten. en dan heb ik nog geen melk of gehaktsaus meegerekend.

maar wat bedoel je met "volgens voedingscentrum". ik quote van de voedingscentrum site:
                      Bij een gezond eetpatroon komt tussen de 20 en 40% van de energie uit vet
                      Vetten | Voedingscentrum
                      -------------------------------

20% van 4000 = 800 kcal = 88g vetten (minimum)
                      30% van 4000 = 1200 kcal = 132g vetten (medium)
                      40% van 4000 = 1600 kcal =176g vetten (hoog)

Je zit dus echt te laag in vetten. eiwitten zijn ook aan de lage kant en zouden best een 50g hoger mogen. Koolhydraten zijn hoog.

je schema is ook bij lange na geen 4000 kcal.
                      -------------------------

ga eerst maar eens een fatsoenlijk schema maken, waarbij bij elke maaltijd en elk product de EKV waarden en kcal staan.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        in je schema zitten grofweg een 50g vetten, alleen al die 40-50g pindakaas die je eet bevat 25-30g vetten. en dan heb ik nog geen melk of gehaktsaus meegerekend.

maar wat bedoel je met "volgens voedingscentrum". ik quote van de voedingscentrum site:

een gezond voedingspatroon bevat tussen de 20-40% vetten.

Vetten | Voedingscentrum
                        -------------------------------

20% van 4000 = 800 kcal = 88g vetten (minimum)
                        30% van 4000 = 1200 kcal = 132g vetten (medium)
                        40% van 4000 = 1600 kcal =176g vetten (hoog)

Je zit dus echt te laag in vetten. eiwitten zijn ook aan de lage kant en zouden best een 50g hoger mogen. Koolhydraten zijn hoog.

je schema is ook bij lange na geen 4000 kcal.
                        -------------------------

ga eerst maar eens een fatsoenlijk schema maken, waarbij bij elke maaltijd en elk product de EKV waarden en kcal staan.
                        Zou je volgende keer wel even mijn voorgaande bericht goed door willen lezen voordat je zegt dat ik een fatsoenlijk schema moet maken ?

Ik ga namenlijk niet voor de 4000 kcal. Ik cut dus wil graag voor minder gaan. Via de voedingscentrum site heb ik het een en ander ingevoerd en bijgehouden en kwam eruit dat ik qua vetten goed zit. Eiwitten waren volgens de site aan de hoge kant ( 2 x whey shake ON , 1 x casseine shake ON + 250/500 gram kip ). Vind dat apart om te horen. Desalnietemin wil ik je bedanken dat je er even je mening op los hebt gelaten :-)
                        Last edited by dynobet; 25-06-2012, 09:38.

Comment

Hij bedoelt dat je een mooi excelbestand maakt waar per product cq maaltijd de kh/e/v instaan dat maakt het makkelijker om te lezen en/of corrigeren.

Ps je vetten kloppen idd niet, zijn er echt te weinig

Comment

Zou je volgende keer wel even mijn voorgaande bericht goed door willen lezen voordat je zegt dat ik een fatsoenlijk schema moet maken ?

Ik ga namenlijk niet voor de 4000 kcal. Ik cut dus wil graag voor minder gaan. Via de voedingscentrum site heb ik het een en ander ingevoerd en bijgehouden en kwam eruit dat ik qua vetten goed zit. Eiwitten waren volgens de site aan de hoge kant ( 2 x whey shake ON , 1 x casseine shake ON + 250/500 gram kip ). Vind dat apart om te horen. Desalnietemin wil ik je bedanken dat je er even je mening op los hebt gelaten :-)
                            je moet niet te veel van het onzincentrum afgaan! uhh... sorry voedingscentrum.
                            ik zou naar dyno luisteren! als iemand er kijk op heeft is dyno het!
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

jouw verhoudingen in je koolhydraten, eiwitten en vetten zijn slecht. Je schema is ruk. heel simpel. Maak nou maar een schema waarin je:

- Per product de hoeveelheid kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.
                              - Per maaltijd de hoeveelheid kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.
                              - de totale hoeveelheid per dag aan kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.

dan kunnen wij goed zien, wat je precies doet, en ook gericht advies geven. Nu kunnen wij dat niet, aangezien we geen goed inzicht hebben.

verder schreef jij:
                              Ik zit 400/500 onder mn onderoud. op 4000/4100 96 kg vvm.
                              daaruit maakte ik op dat deze 4000-4100 waar je nu op zit, een 400-500 onder onderhoud is, en dat jouw onderhoud dus 4400-4600 kcal is. dat is namelijk wat jij hebt geschreven.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                jouw verhoudingen in je koolhydraten, eiwitten en vetten zijn slecht. Je schema is ruk. heel simpel. Maak nou maar een schema waarin je:

- Per product de hoeveelheid kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.
                                - Per maaltijd de hoeveelheid kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.
                                - de totale hoeveelheid per dag aan kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten ziet.

dan kunnen wij goed zien, wat je precies doet, en ook gericht advies geven. Nu kunnen wij dat niet, aangezien we geen goed inzicht hebben.

verder schreef jij:

daaruit maakte ik op dat deze 4000-4100 waar je nu op zit, een 400-500 onder onderhoud is, en dat jouw onderhoud dus 4400-4600 kcal is. dat is namelijk wat jij hebt geschreven.
                                Ik zal mijn schema wat ik heb uitgewerkt in excel gaan zetten ;-) true about die quote, verkeerd getyped, eigen schuld. Voedingscentrum dus een faal site haha ? Zal ik het voedingsschema hier neerzetten of naar jou toe sturen?

Easy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X