advies cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies cutschema

hey mensen , ik heb me voeding schema wat aangepast en denk dat ik aardig opweg ben , willen jullie eens kijken ?

Ik doe 4x perweek kracht training en 2x per week cardio
    series van 4x 8 zwaarste gewicht wat ik kan maken

Zou graag willen afvallen ivm ik vrij dik ben , eigenlijk meer spieren en veel minder vet

Stats afgelopen zaterdag gemeten met de tang

gewicht 103
    bf 26
    lengte 190
    leeftijd 23

sport schema
    Dag 1 : rug, schouders biceps
    dag 2 : borst benen triceps
    dag 3 : cardio en buikspieren
    dag 4 : rust
    en na dag 4 beginne we weer vooraf aan

en hier is me eetschema:

p.s mijn andere acount is Ricardo88 maar daarmee ben ik op verkeerde manier begonnen en kan daar geen eetschema's meer toevoegen en ik nog wel advies kan gebruiken ,al heb ik al hoop geleert van bevoorbeeld toph en vele andere hier(mijn excuses als mensen zich hierdoor aangevallen voelen)

als iemand trouwens weet hoe ik de ouwe de bestanden kan verwijderen hoor ik het graag
    Attached Files

jammer genoeg werkt me vorige account ook niet meer
    Last edited by Motormuis; 11-06-2012, 20:25.

Comment

111x bekeken en niemand die dan me nieuwe schema wil bekijke en advies geve hoe ik hem kan verbeteren?

Comment

het is iig te weinig, te laag in eiwitten en ietsje te laag in vetten. zorg er eerst voor dat je elke maaltijd voldoende volwaardige eiwitten binnenkrijgt.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En om af te vallen zou ikzelf niet aanraden met zo een split te werken. Krachttraining moet dan voor spierprikkel zorgen zodat je lichaam weet dat je die spieren nog gebruikt en niet te snel af moet breken. Om dus dmv krachttraining je spiermassa te behouden is een fullbody of tweedaagse split beter imo. Aangezien jij vier keer per week traint kan ik je het UB/LB uit de stickys in de sectie trainingsschema's aanraden. Hiermee train je alles twee keer per week met de zware compound oefeningen.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

welke split je gebruikt maakt niks uit als je aan je spiermassa werkt.
            Als je zou gaan trainen voor meer fatburn dan ga je liever een FB doen of cardio toevoegen.

Als TS de voeding goed in orde heeft zal hij gewoon in een goede split kunnen trainen, droge massa opbouwen en bf% verlagen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
              welke split je gebruikt maakt niks uit als je aan je spiermassa werkt.
              Als je zou gaan trainen voor meer fatburn dan ga je liever een FB doen of cardio toevoegen.

Als TS de voeding goed in orde heeft zal hij gewoon in een goede split kunnen trainen, droge massa opbouwen en bf% verlagen.

welke waardes kwa eiwitten en vetten en koolydhraten zou ik dan het beste kunnen aanhouden
              dacht juist dat ik kwa percentages goed zat

ga morguh even het ub/lb schema bekijken kwa oefeninfen

Comment

Is dit een beter schema of nog steeds niet? zo niet wat kan ik dan beste veranderen?

kwa spieropbouw groei ik best aardig alleen val maar niet af , iemand enig idee hoe dit kan?
                Attached Files

Comment

30 gram eiwitten te weinig, 75 gram KH te weinig ...
                  Meer eten zou ik zeggen !!
                  I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Meer eiwitten in de dag opnemen, en ook koolhydraten genoeg nemen ... Je moet beneden in voedingsschema kijken naar het verschil tussen je behoefte en wat je eet in KH en Eiwitten en Vetten, het verschil moet de 0 zo dicht mogelijk benaderen ...
                    I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
                      Is dit een beter schema of nog steeds niet? zo niet wat kan ik dan beste veranderen?

kwa spieropbouw groei ik best aardig alleen val maar niet af , iemand enig idee hoe dit kan?
                      meer spiermassa is meer gewicht dus dat je niet afval is haast wel logisch.
                      Als de spiermassa groter wordt en je gewicht hoger dan stijgt ook je behoefte in voeding in principe, dus als je je voeding gelijk houdt dan zal je op een punt komen waarop je geen vet meer zal opslaan en zal je droger worden......mits de voeding ook verder in orde is/was.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        meer spiermassa is meer gewicht dus dat je niet afval is haast wel logisch.
                        Als de spiermassa groter wordt en je gewicht hoger dan stijgt ook je behoefte in voeding in principe, dus als je je voeding gelijk houdt dan zal je op een punt komen waarop je geen vet meer zal opslaan en zal je droger worden......mits de voeding ook verder in orde is/was.
                        Dat is inderdaad wel logisch , zo had ik het nog niet bekeken.( alleen wil ik niet nog meer gaan wegen meer van de 103 naar 90/92

De getallen onderaan is toch voor het bulken( daar loopt de pijl van naar de waardes toe of moet ik daar niet opletten)
                        Tevens lees ik overal dat kholydraten je juist dik maken?

Comment

Zou graag willen afvallen ivm ik vrij dik ben , eigenlijk meer spieren en veel minder vet

gewicht 103
                          bf 26
                          lengte 190
                          leeftijd 23

sport schema
                          ------------------------------------------------------

Zoals jij aangeeft de zwaarste gewichten te gebruiken die je aankan.
                          Zou ik mn schema omgooien, ivm spierherstel.
                          en wel zo.

Dag 1.
                          Dag 3.
                          Dag 2.
                          Dag 4.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post

gewicht 103
                            bf 26
                            lengte 190
                            leeftijd 23

sport schema
                            ------------------------------------------------------

Zoals jij aangeeft de zwaarste gewichten te gebruiken die je aankan.
                            Zou ik mn schema omgooien, ivm spierherstel.
                            en wel zo.

Dag 1.
                            Dag 3.
                            Dag 2.
                            Dag 4.
                            Nu herstellen ze te weing denk je? Ik dag juist van 2 dsgen verschillende spiergroepen juist voor de rust? Moet zowieso ff kijken naar lb/ub schema van dyno misschien is dat beter?

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
                              Nu herstellen ze te weing denk je? Ik dag juist van 2 dsgen verschillende spiergroepen juist voor de rust? Moet zowieso ff kijken naar lb/ub schema van dyno misschien is dat beter?
                              je kan ook gewoon een normale split pakken he........ http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post978473
                              je kan eventueel hier en daar wat cardio toevoegen na de KT of op rustdagen ochtend cardio, maar zou met de juiste voeding verder niet echt nodig moeten zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X