hey mensen , ik heb me voeding schema wat aangepast en denk dat ik aardig opweg ben , willen jullie eens kijken ?
Ik doe 4x perweek kracht training en 2x per week cardio
series van 4x 8 zwaarste gewicht wat ik kan maken
Zou graag willen afvallen ivm ik vrij dik ben , eigenlijk meer spieren en veel minder vet
Stats afgelopen zaterdag gemeten met de tang
gewicht 103
bf 26
lengte 190
leeftijd 23
sport schema
Dag 1 : rug, schouders biceps
dag 2 : borst benen triceps
dag 3 : cardio en buikspieren
dag 4 : rust
en na dag 4 beginne we weer vooraf aan
en hier is me eetschema:
p.s mijn andere acount is Ricardo88 maar daarmee ben ik op verkeerde manier begonnen en kan daar geen eetschema's meer toevoegen en ik nog wel advies kan gebruiken ,al heb ik al hoop geleert van bevoorbeeld toph en vele andere hier(mijn excuses als mensen zich hierdoor aangevallen voelen)
als iemand trouwens weet hoe ik de ouwe de bestanden kan verwijderen hoor ik het graag
Ik doe 4x perweek kracht training en 2x per week cardio
series van 4x 8 zwaarste gewicht wat ik kan maken
Zou graag willen afvallen ivm ik vrij dik ben , eigenlijk meer spieren en veel minder vet
Stats afgelopen zaterdag gemeten met de tang
gewicht 103
bf 26
lengte 190
leeftijd 23
sport schema
Dag 1 : rug, schouders biceps
dag 2 : borst benen triceps
dag 3 : cardio en buikspieren
dag 4 : rust
en na dag 4 beginne we weer vooraf aan
en hier is me eetschema:
p.s mijn andere acount is Ricardo88 maar daarmee ben ik op verkeerde manier begonnen en kan daar geen eetschema's meer toevoegen en ik nog wel advies kan gebruiken ,al heb ik al hoop geleert van bevoorbeeld toph en vele andere hier(mijn excuses als mensen zich hierdoor aangevallen voelen)
als iemand trouwens weet hoe ik de ouwe de bestanden kan verwijderen hoor ik het graag
Comment