Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Junkdag is bij mij ook een dag naja dat gaan we maar is verandere,
Merk wel dat het schema van dyno werkt , alleen he me onderrug het heel zwaar , stik nu van de spierpijn in me o derug straalt zelfs door naar me kont iemand tips hoe ik die spierpijn ken bestrijde?
Misschien komt het wel omdat ik al 8 dagen lang elke dag kracht training doe(soort verslaving)
Het schema wat jij volgt is bedoeld voor 3-4x per week trainen.
Overdrijf niet.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik WAS in de verondestrelling hoe vaker je train des te harder val je af/groeien je spieren
Maar das gewoon onzin dus gewoon maximaal 4 dagen kracht
Cardio geld niet als rust dag zeker?
Moet nog 11 kilo afvallen voor eind december is dat haalbaar?
Ik WAS in de verondestrelling hoe vaker je train des te harder val je af/groeien je spieren
Maar das gewoon onzin dus gewoon maximaal 4 dagen kracht
Cardio geld niet als rust dag zeker?
Moet nog 11 kilo afvallen voor eind december is dat haalbaar?
Door te trainen beschadig je het spierweefsel in eerste instantie. Je lichaam gaat dit dan terwijl je rust herstellen. Met het schema wat ik heb opgesteld kun je het beste 3-4x per week trainen. train je veel meer dan kan je lichaam niet herstellen dus niet groeien qua spiermassa.
Hou het op maximaal 4x krachttraining en 2x een half uur cardio per week. zorg voor zeker 1-2 complete rust dagen.
2 kilo per maand is een realistisch en haalbaar doel, waarbij je voornamelijk vetmassa verliest en niet spiermassa. Mits voeding en training optimaal zijn.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Door te trainen beschadig je het spierweefsel in eerste instantie. Je lichaam gaat dit dan terwijl je rust herstellen. Met het schema wat ik heb opgesteld kun je het beste 3-4x per week trainen. train je veel meer dan kan je lichaam niet herstellen dus niet groeien qua spiermassa.
Hou het op maximaal 4x krachttraining en 2x een half uur cardio per week. zorg voor zeker 1-2 complete rust dagen.
2 kilo per maand is een realistisch en haalbaar doel, waarbij je voornamelijk vetmassa verliest en niet spiermassa. Mits voeding en training optimaal zijn.
Als ik het goed begrijp val ik ni zo goed als niet meer af ivm me spieren meer kapot gaan dan groeien? Aangezien ik nu al weer 1 a 2 weken aan de 101 kilo zit?
ziet er goed uit om mee tebeginnen hoe bedoel je dat? zijn er nog verbeter punten?
ik lees hier wel is verhalen van 15 kilo in 4 maanden er af hoe doen die mensen dat dan, ik train goed en eet nu goed maar echt droger worden lukt niet echt, of moet ik gewoon gedult hebben?
ECA/clen/ crash-dieet/morbide obees/ schildklier problemen
Of no-carb waarbij je liters water kwijt raakt die er bij de eerst volgende carb inname weer aanzitten (elke gram koolhydraten kan 5 gr water vasthouden )
Thermogeen gezien zijn er geen andere mogelijkheden, als jij 2kg vet/maand kwijt raakt is dat heel netjes
Er zijn eindeloos veel boeken over dit onderwerp geschreven. En ook op vele websites kan je informatie vinden. Echter, je moet opletten dat je niet een of ander boek over een of ander raar dieet gaat zitten lezen.
Bekende auteurs in het bodybuilder wereldje die onder meer over voeding hebben geschreven zijn onder andere Lyle McDonald, Christian Thibaudeau en Tom Venuto. Als je op het internet zoekt kan je hen vast wel terug vinden.
Er zijn eindeloos veel boeken over dit onderwerp geschreven. En ook op vele websites kan je informatie vinden. Echter, je moet opletten dat je niet een of ander boek over een of ander raar dieet gaat zitten lezen.
Bekende auteurs in het bodybuilder wereldje die onder meer over voeding hebben geschreven zijn onder andere Lyle McDonald, Christian Thibaudeau en Tom Venuto. Als je op het internet zoekt kan je hen vast wel terug vinden.
Super man bedankt !
Me goal is van de 101 naar de 88 a 90 kilo te gaan eind december (mentale kwestie)
Ben benieuwt hoe ver ik kom ook kwa vet percentage
Bij mij op de sportschool is iemand van een VP van 37.5 naar 17.3 gegaan in 5 maanden tijd das toch bizar(zonder gebruik van suplementen etc)
ziet er goed uit om mee tebeginnen hoe bedoel je dat? zijn er nog verbeter punten?
ik lees hier wel is verhalen van 15 kilo in 4 maanden er af hoe doen die mensen dat dan, ik train goed en eet nu goed maar echt droger worden lukt niet echt, of moet ik gewoon gedult hebben?
1 van die verhalen is van mij ( http://forum.bodynet.nl/algemeen/545...dynetters.html )
Ik ben in een korte tijd veel afgevallen zeker sinds ik hier het een en ander heb geleerd. Hoe ik dat heb gedaan?? Ik train 3x per week en let op mijn eten and thats it eigenlijk. Ik ben nog lang niet zo strict als sommige mensen hier maar ik ben van couchpatato naar soort van sportman gegaan.
Mijn bf was ook een stuk hoger waardoor de eerste kilo's eraf zijn gevlogen!!
Ik zit nu ook een punt waar ik er ook harder voor moet werken(strakker eet schema en harder trainen)
Probeer eerst eens regelmaat in het eten te krijgen en jezelf vooral niet voor de gek te houden door stiekem toch te snoepen, misschien ziet niemand het behalve jijzelf als je in de spiegel kijkt!!!
Ga ook sporten als je eigenlijk niet zoveel zin hebt!!!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Super man bedankt !
Me goal is van de 101 naar de 88 a 90 kilo te gaan eind december (mentale kwestie)
Ben benieuwt hoe ver ik kom ook kwa vet percentage
Bij mij op de sportschool is iemand van een VP van 37.5 naar 17.3 gegaan in 5 maanden tijd das toch bizar(zonder gebruik van suplementen etc)
Als je net begint met afvallen zal het inderdaad erg snel gaan: 4 a 5 kg per maand is dan mogelijk. Echter, dat is dan voor een deel lichaamsvet, en voor een groot deel vocht. Daarna zal het wat langzamer gaan: zo'n 2 kg per maand is dan een goed resultaat. Dat is dan voor een veel groter deel lichaamsvet.
De sleutel om dit te bereiken is een goed voedingsschema waar je je netjes aan houdt, eventueel aangevuld met wat cardio.
Met crashdiëten kan je in korte tijd een groter gewichtsverlies bereiken, maar de "bijwerkingen" (het om zeep brengen van je metabolisme) kosten veel tijd om weer weg te werken. En tegen die tijd ben je zwaarder dan toen je aan het crashdieet begon. En heb je bovendien een hoger vetpercentage want je verliest spiermassa tijdens een crashdieet.
Als je net begint met afvallen zal het inderdaad erg snel gaan: 4 a 5 kg per maand is dan mogelijk. Echter, dat is dan voor een deel lichaamsvet, en voor een groot deel vocht. Daarna zal het wat langzamer gaan: zo'n 2 kg per maand is dan een goed resultaat. Dat is dan voor een veel groter deel lichaamsvet.
De sleutel om dit te bereiken is een goed voedingsschema waar je je netjes aan houdt, eventueel aangevuld met wat cardio.
Met crashdiëten kan je in korte tijd een groter gewichtsverlies bereiken, maar de "bijwerkingen" (het om zeep brengen van je metabolisme) kosten veel tijd om weer weg te werken. En tegen die tijd ben je zwaarder dan toen je aan het crashdieet begon. En heb je bovendien een hoger vetpercentage want je verliest spiermassa tijdens een crashdieet.
Nou heb eigenlijk altijd heel me leven eerst veel te veel vet gegeten (daardoor ben ik zo dik geworden), en ook wel periode veels te weinig(1400 a 1500 kcal)
Zou het kunnen zijn dat me metabolism om zeep geholpen is?
Vrienden zeggen wel dat me gezicht wat strakker is geworden maar zelf zie ik het niet
Nou heb eigenlijk altijd heel me leven eerst veel te veel vet gegeten (daardoor ben ik zo dik geworden), en ook wel periode veels te weinig(1400 a 1500 kcal)
Zou het kunnen zijn dat me metabolism om zeep geholpen is?
Vrienden zeggen wel dat me gezicht wat strakker is geworden maar zelf zie ik het niet
Van veel te veel vet zou je dik kunnen worden, maar wat is veel te veel? Gebeurt geregeld niet heel erg snel dat je van (goede)vetten te dik wordt.
Ik leefde op vetpan en worstebroodjes maar heb ook aan crash dieeten gedaan dus ben bang dat me verbranding misschien niet goed is maar weet niet hoe je dat merk , ga wel vrij vaak naar de wc
Maak je niet zo druk. je stofwisseling werkt gewoon in orde (je viel op een 2400 kcal gewoon af de laatste weken).
Houd je strikt aan je schema + train 3-4x per week hard, en je wordt vanzelf beloond. Niet in een week of twee weken, want dat is vaak een proces van een half jaar of langer.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment