Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ziet er goed genoeg uit om mee te beginnen. Let niet teveel op vet% metingen. deze vaak niet erg betrouwbaar.
zolang je trainingen lekker gaan en je daar vooruitgang kan boeken + je gewicht neemt af. dan ben je vrijwel zeker vet aan het verliezen. ook van die 3.5 kilo die je kwijt bent zal een groot deel vet zijn geweest.
succes
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Euhm ik weet niet of dit een vraag of een opmerking is, maar is degelijke cardio niet gewoon voor iedereen aan te raden, gewoon omdat het gezond is en motiverend werkt als hier vooruitgang in boekt? En heeft een hogere vo2max geen positieve invloed op je KT waardoor je dus efficiënter te werk gaat?
Euhm ik weet niet of dit een vraag of een opmerking is, maar is degelijke cardio niet gewoon voor iedereen aan te raden, gewoon omdat het gezond is en motiverend werkt als hier vooruitgang in boekt? En heeft een hogere vo2max geen positieve invloed op je KT waardoor je dus efficiënter te werk gaat?
Nu bezit ik niet zoveel kennis als de rest hier, vandaar dat ik deze mening heb:
Alle dingen die je doet, waar je je beter van voelt, die moet je gewoon doen.
Het ene onderzoek zal zus zeggen, het andere onderzoek misschien zo.. soms snap ik het allemaal niet meer, en dan ga ik terug naar mijn eigen basis:
Waarom trainen we/ik? juist, omdat we/ik ons beter en lekkerder willen voelen.
Heeft cardio dat effect? ja, bij mij wel (hiit, voor conditie), dus doe ik cardio.. en dan zal het mij me reet roesten of het positief effect heeft op KT, to be honest.
Een uur gaan rennen of 5 keer in de week ofzo vind ik gewoon klote, voel ik me ook niet beter door, dus doe ik dat niet..
Het zal misschien wel een beetje kortzichtig zijn, en qua resultaten behalen niet optimaal.. maargoed.. het zij dan maar zo .
ziet er goed genoeg uit om mee te beginnen. Let niet teveel op vet% metingen. deze vaak niet erg betrouwbaar.
zolang je trainingen lekker gaan en je daar vooruitgang kan boeken + je gewicht neemt af. dan ben je vrijwel zeker vet aan het verliezen. ook van die 3.5 kilo die je kwijt bent zal een groot deel vet zijn geweest.
succes
ziet er goed uit om mee tebeginnen hoe bedoel je dat? zijn er nog verbeter punten?
ik lees hier wel is verhalen van 15 kilo in 4 maanden er af hoe doen die mensen dat dan, ik train goed en eet nu goed maar echt droger worden lukt niet echt, of moet ik gewoon gedult hebben?
ziet er goed uit om mee tebeginnen hoe bedoel je dat? zijn er nog verbeter punten?
Of er nog verbeterpunten zijn kom je pas achter als je het schema een tijdje uitgeprobeerd hebt. En dus adviseert hij om er mee te starten en over een tijdje te evalueren. Geef jezelf een week of zes om uit te vinden of dit schema goed voor je werkt. Wel jezelf blijven meten en wegen gedurende die periode!
Nu ik het trainen aardig onder controle heb groei ik kwa spieren erg goed,
Maar me buik word totaal niet minder gevoel zelfs groter en me borst wil ook niet echt groeie
Meer cardioen of zo door blijven gaan en meer gedult hebbe?
Meet je je taille ook op?
Mijn taille werd na een maand pas minder. Mijn buikvet is nu na 2 maand cutten pas aan het bij trekken.
Dikker moet hij niet worden dan eet je ws te veel. Aangezien je zegt kwa spieren goed te groeien kan dit best het geval zijn.
watbetrefd cardio,waarom bv 20min cardio als je ook 200kcal minder kan eten?
focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Meet je je taille ook op?
Mijn taille werd na een maand pas minder. Mijn buikvet is nu na 2 maand cutten pas aan het bij trekken.
Dikker moet hij niet worden dan eet je ws te veel. Aangezien je zegt kwa spieren goed te groeien kan dit best het geval zijn.
watbetrefd cardio,waarom bv 20min cardio als je ook 200kcal minder kan eten?
Als ik minder eet ben ik bang dat ik veels te weinig eet ivm me onderhoud ongeveer 3000 kcal zit en ik nu 2400 eet dus minder eten niet denk?
Te zwaar trainen kan het ook niet zijn denk , denk dat gewoon gedult moet hebben(al is het afvalle stilgevalle kwa weegschaal)
Het zou natuurlijk best kunnen dat je spiermassa aan het winnen bent door de krachttraining. En dat dat het verlies aan vetmassa compenseert. Waardoor je gewicht stabiel blijft, maar je lichaamsopbouw (samenstelling) aan het wijzigen is.
Junkdag is bij mij ook een dag naja dat gaan we maar is verandere,
Merk wel dat het schema van dyno werkt , alleen he me onderrug het heel zwaar , stik nu van de spierpijn in me o derug straalt zelfs door naar me kont iemand tips hoe ik die spierpijn ken bestrijde?
Misschien komt het wel omdat ik al 8 dagen lang elke dag kracht training doe(soort verslaving)
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment