Sinds 5 weken geleden heb ik besloten dat ik mijn buik platter wil hebben.
Ik ben op onderzoek gegaan en wat rond gaan vragen.
Op mijn sportschool had ik het er even kort over met een van de instructeurs en hij vroeg me dus ook wat ik at. Toen ik de opmerking maakte dat ik 4 boterhammen op een dag at, zei hij meteen dat dit haast niet voldoen kon zijn en ik waarschijnlijk wel wat meer kon gaan eten.
Vanaf dat moment ben ik eens een voedingschema op gaan stellen voor me zelf, aan de hand van informatie die ik op internet al gevonden had.
Ook ben ik i.p.v. 2x per week, nu 3x per week gaan fitnessen en minstens 1x in de week ruim een uur aan het lopen.
Nu was ik in de eerste 4 weken 4 kg afgevallen, alleen ben ik er achter dat mijn weegschaal niet bepaald nauwkeurig te noemen is, dus probeer ik nu meer op mijn gevoel af te gaan :P
Ik was nu eigenlijk alleen nog nieuwsgierig wat jullie van mijn voedigschema vinden en of jullie misschien op- en/of aanmerkingen hebben, zodat ik nog wat meer kan winnen.
Ben 30 jaar oud, 1,70 m lang en weeg nu ong. 80,6 kg (tja, denk ik dus :P)
In principe houd ik dit schema aan of ik nu ga sporten of niet, maar probeer wel af en toe wat afwisseling te krijgen.
07:00 uur: 1 glas melk met 30gr Whey
1 roggebrood met 30+ kaas
09:00 uur: 2 volkorenboterhammen
1 met pindakaas, 1 met kalkoenfilet
11:00 uur: 2 volkorenboterhammen
1 met 30+ kaas, 1 met filet american
13:00 uur: 2 volkorenboterhammen
15:00 uur: 2 volkorenboterhammen
18:00 uur: 100gr rijst
200gr spinazie (diepvries)
100gr kipburger of bijv. lekkerbek
21:30 uur: 250gr kwark met 2 schijven ananas (ong. 70gr)
23:00 uur: 1 glas melk met 30gr Whey
Dit houd ik elke dag bij op Voedingscentrum en kom gemiddeld een beetje rond de volgende waardes:
2400 kcal
85gr vet
27gr verzadigd vet
230gr koolhydraten
190gr eiwit
Laat maar weten wat jullie er van vinden !
Ik ben op onderzoek gegaan en wat rond gaan vragen.
Op mijn sportschool had ik het er even kort over met een van de instructeurs en hij vroeg me dus ook wat ik at. Toen ik de opmerking maakte dat ik 4 boterhammen op een dag at, zei hij meteen dat dit haast niet voldoen kon zijn en ik waarschijnlijk wel wat meer kon gaan eten.
Vanaf dat moment ben ik eens een voedingschema op gaan stellen voor me zelf, aan de hand van informatie die ik op internet al gevonden had.
Ook ben ik i.p.v. 2x per week, nu 3x per week gaan fitnessen en minstens 1x in de week ruim een uur aan het lopen.
Nu was ik in de eerste 4 weken 4 kg afgevallen, alleen ben ik er achter dat mijn weegschaal niet bepaald nauwkeurig te noemen is, dus probeer ik nu meer op mijn gevoel af te gaan :P
Ik was nu eigenlijk alleen nog nieuwsgierig wat jullie van mijn voedigschema vinden en of jullie misschien op- en/of aanmerkingen hebben, zodat ik nog wat meer kan winnen.
Ben 30 jaar oud, 1,70 m lang en weeg nu ong. 80,6 kg (tja, denk ik dus :P)
In principe houd ik dit schema aan of ik nu ga sporten of niet, maar probeer wel af en toe wat afwisseling te krijgen.
07:00 uur: 1 glas melk met 30gr Whey
1 roggebrood met 30+ kaas
09:00 uur: 2 volkorenboterhammen
11:00 uur: 2 volkorenboterhammen
13:00 uur: 2 volkorenboterhammen
15:00 uur: 2 volkorenboterhammen
18:00 uur: 100gr rijst
200gr spinazie (diepvries)
100gr kipburger of bijv. lekkerbek
21:30 uur: 250gr kwark met 2 schijven ananas (ong. 70gr)
23:00 uur: 1 glas melk met 30gr Whey
Dit houd ik elke dag bij op Voedingscentrum en kom gemiddeld een beetje rond de volgende waardes:
2400 kcal
85gr vet
27gr verzadigd vet
230gr koolhydraten
190gr eiwit
Laat maar weten wat jullie er van vinden !
Comment