Bedankt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt

Hierbij wou ik bodynet.nl net bedanken,

Heb veel gehad aan deze site, veel gelezen over afvallen& fitness en cardio.

Mijn naam is Rewiez, woog vorig jaar 99, kilo en dat voormijn 1.72 lengte te dik dus. Het raakte me toen ik met mijn kids buiten aan hetspelen was, na 20 minuten was ik bekaf erg dus. Veel nagedacht en uiteindelijk heel veelgelezen, voornamelijk op bodynet.

Ben begonnen vorige jaar met fitness/cardio en het aanpassen van mijn eet en drankgewoontes. Ben niet gaan diëten eet gezonder en regelmatig drink meer en neemmeer extra slaap. Soms zag ik het nietzitten want ik zie mensen om me heen die heel snel afvallen door b.v. tell sell training, ze verliezen zoveelgewicht in een paar maanden tijd dat ik soms wou opgeven.

Voor ik wou opgeven en wende ik weer dan aan bodynet.nl voor advies, door veelte lezen hoefde ik zelf geen nieuwe discussie te starten. Ik heb geleerd van demede bodynetters dat je niet zomaarafvalt en dat het soms erg lang duurt en dat geduld en discipline heel belangrijkis . Ik ben nu bijna 10 maanden verder. Ben nu 88 kilo , buikomvang is ook met108 cm nu naar de 100 gegaan. Ik heb spieren gekregen op plekken dat ik nieteens wist dat ze bestonden. Voel me fit voel me lekker in mijn vel. Ik heb nogeen lange weg te gaan maar ik gun mezelf en mijn lichaam de tijd . Maar voel meniet meer verplicht om af te vallen wat ik vooral in het begin had (met moeitede sportschool in) , omdat ik het nu leuk vind om fit te blijven. Dat toch de basiswat velen van hier uitleggen geniet van het sporten heb geduld.

Ik dank jullie alleen voor mezelf over de streep te halen als het nodig was en in de toekomst nodig hebt . Bedankt voor de tips en advies.
    Mvg Rewiez

Goed werk! Succes en blijven volhouden!
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Mooi om te horen, ga zo door!
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Lekker bezig hoor blijf zo door gaan
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Goed bezig, je hebt het uiteindelijk helemaal zelf gedaan!
          Calisthenics / Street workout

Comment

Mooi gesproken!
            http://www.body-supplies.nl

Comment

Mooi dat je wat aan dit forum hebt. Echter je hebt hetzelf allemaal tenslotte gedaan, dus petje af voor jezelf. Het gaat er tenslotte om dat je je prettig voelt bij hetgeen wat je doet.
              "Straight outta gym"

Comment

Goed gedaan, baas. Met je eigen wilskracht!
                Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

thx mede body netter ;-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X