Bezig met afvallen, graag tips of punten waar ik op moet letten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bezig met afvallen, graag tips of punten waar ik op moet letten!

Hey, ik ben rond half December begonnen met sporten, met het doel of flink af te vallen, waarvan ik vanaf het begin ook intensief mee bezig ben geweest.
    Ik ga meestal rond de 4-5 dagen in de week, waarvan ik 3 kracht doe en 2 cardio.
    Ook let ik nu veel meer op mijn voeding en dat bevalt me graag, ik heb steeds minder honger en ik voel me ook fitter.
    Mijn doel was dan vanaf het begin ook geweest om rond de zomervakantie (Juli-Augustus) een redelijk normaal postuur te hebben met wat zichtbare spieren.
    Nou weet ik dat het niet een sixpack met alles erop en eraan zal worden maar dat hoeft van mij ook niet.
    Vanaf dit moment ben ik al rond de 17 kilo afgevallen, en ik streef natuurlijk naar meer.
    Hier zal ik in het kort mijn schema's plaatsen en ik had de vraag of daarbij iets toegevoegd kan worden en wat er verandert kan worden en misschien Whey Shakes?

SportSchema.

Maandag: 2-2,5 uur Full Body krachttraining, rug,borst,armen,schouder,buik, 20 min cardio
    Dinsdag: 1,5-2uur Buik en Rug, daarbij 1 uur cardio
    Woensdag: 2-2,5 uur Borst 20 min cardio
    Donderdag: 1,5-2uur Benen, daarbij 1 uur cardio
    Vrijdag: Armen, 20 min cardio

Soms ga ik ook zondag maar dan pak ik alles wat lichter aan en ook een halfuurtje cardio erbij.

Eetschema.

's ochtends 9 uur
    200 ml melk
    15 gr muesli
    15 gr havermout

Lunch12 uur
    Rucola Sla (handje vol)
    3 Tomaten
    Halve komkommer
    100 gr Kipfilet of een blikje tonijn
    1 ei
    2 volkoren boterhammen
    Klein beetje dressing voor de smaak

's middags
    1 Appel en een banaan, of 2 trossen druiven, of 3 kiwi's etc. etc.

Avondeten
    Meestal kook ik voor me zelf maar soms eet ik ook wat de pot schaft (niet vet meestal gezond)
    Rijst (handje vol ong.)
    100 gr kipfilet
    150 gr wokgroenten
    Chilisaus voor de smaak

's avonds
    Om eerlijk te zijn, niet veel soms pak ik wel eens een bakje kwark na het trainen, anders niet.

Alvast bedankt!

Gooi de muesli eruit en de havermout dan iets omhoog. Want muesli zit vol met suikers. En de rijst is dat zilvervliesrijst? Zo niet gebruikt dat dan. Maar je gooi alles in een exelschematje veel succes verder!
    Hard work Pays off!

Comment

Sportschema is een beetje vaag. We hebben niks aan tijden wel aan oefeningen.

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
        Gooi de muesli eruit en de havermout dan iets omhoog. Want muesli zit vol met suikers. En de rijst is dat zilvervliesrijst? Zo niet gebruikt dat dan. Maar je gooi alles in een exelschematje veel succes verder!
        Muesli vol met suikers? Dat is nieuw. Misschien jouw supermarkt Quaker cruesli met chocola. Mijn muesli heeft helemaal geen suiker....
        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Je kan beter aankomen in spiermassa dus heel veel trainen! Ik ben veel afgevallen en ik baal dat ik toen toch wel veel spiermassa ben afgevallen. En gezond eten is het belangerijkst
          Hard work Pays off!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X