Al een tijdje zat ik te denken om voor een sixpack te gaan. Maar mijn vetpercentage is ruim 23%
Dus ik zat te denken om af te vallen.
Dus ik heb het even aan de mensen van de sportschool gevraagd en ik kreeg als antwoord dat je cardio niet werkt bij het afvallen. Dat het een fabeltje is en omdat dat er veel vraag is door de vrouwen.
En dat is de reden waarom ze Cardio apparaten hebben aangeschaft.
Hij heeft me verteld dat ik krachttraining alleen moet doen om die 23% vetpercentage naar 13% te halen voor een sixpack. En ik vond dat persoonlijk raar om te horen dus ik dacht dat ik het even na vraag aan de mensen hier.. Als jullie misschien nog enige tips hebben hoor ik het graag!
Zoals mijn vorige vraag die ik hier heb gesteld, zou ik het waarderen dat er volwassen antwoorden worden gepost. Dank jullie wel voor de tijd en voor de reacties
Overige informatie:
Man
182cm
77Kilo
23% Vet percentage
17,5 jaar oud.
2 maanden begonnen met sporten.
Sport 5x in de week 60/90min per dag.
Eet goed, veel Kip, Rijst, Creatine, Veel fruit.
Dus ik zat te denken om af te vallen.
Dus ik heb het even aan de mensen van de sportschool gevraagd en ik kreeg als antwoord dat je cardio niet werkt bij het afvallen. Dat het een fabeltje is en omdat dat er veel vraag is door de vrouwen.
En dat is de reden waarom ze Cardio apparaten hebben aangeschaft.
Hij heeft me verteld dat ik krachttraining alleen moet doen om die 23% vetpercentage naar 13% te halen voor een sixpack. En ik vond dat persoonlijk raar om te horen dus ik dacht dat ik het even na vraag aan de mensen hier.. Als jullie misschien nog enige tips hebben hoor ik het graag!
Zoals mijn vorige vraag die ik hier heb gesteld, zou ik het waarderen dat er volwassen antwoorden worden gepost. Dank jullie wel voor de tijd en voor de reacties
Overige informatie:
Man
182cm
77Kilo
23% Vet percentage
17,5 jaar oud.
2 maanden begonnen met sporten.
Sport 5x in de week 60/90min per dag.
Eet goed, veel Kip, Rijst, Creatine, Veel fruit.
Comment