30% vet trainen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Roywitte View Post
    Dit is me eet schema

9:00 6 eieren gebakken waarvan 1tje de dooier meegaat de pan in
    9:30 sporten
    11:00 bak kwark (500 gram)
    13:00 een steak
    15:00 banaan
    17:00 300 gram kipfile
    Volgens mij is er eea. weggevallen met copy pasten je voeding (hoop ik voor je). Nog 1 keer met z'n allen in koor: sticky's lezen, voedingschema opstellen, trainingsschema opstellen, hard werken en geduld hebben.

Succes!
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
      Volgens mij is er eea. weggevallen met copy pasten je voeding (hoop ik voor je). Nog 1 keer met z'n allen in koor: sticky's lezen, voedingschema opstellen, trainingsschema opstellen, hard werken en geduld hebben.

Succes!
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hahaha. Wel wat vals hier en daar maar de tekst klopt
        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Zou eerst maar het vp met de helft verminderen.

Stickies lezen en voedingschema maken op 500 kcal onder onderhoud en niet bang zijn voor vetten deze heb je nodig (ook voor afvallen)

zet alles in de excelsheet post het en vraag naar tips en verbeteringen.
          Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

sticky's lezen , wat al 10x is gezegd. als je het dan nog niet snapt , tja

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
              70 kg vvm dus. 70X2.5gr= 175gr, en dat is meer dan genoeg. En geen koolhydraten wordt je dood, je zal er wat van moeten eten, maat.
              Als je dood zou gaan van geen koolhydraten eten, dan zouden er ook geen eskimo's bestaan

Comment

Iets met sticky's en lezen enzo...
                Ik zou het doen!

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                  Als je dood zou gaan van geen koolhydraten eten, dan zouden er ook geen eskimo's bestaan
                  Toch krijgen eskimo's koolhydraten binnen. Je hebt een kleine hoeveelheid koolhydraten nodig om de citroenzuurcyclus opgang te brengen/houden.

@TS, wanneer je kt doet met jouw VP gaat de VVM wel degelijk omhoog tijdens het verliezen van vet. Het lichaam maakt erg gemakkelijk energie vrij uit opgeslagen vetten waardoor het energie tekort Wordt opgeheven en de spiermassa kan groeien. Hoe lager het VP hoe minder dit effect optreedt.

Dus, zoals een aantal keer is genoemd, stickies lezen, een voedinsschema en een trainingsschema maken en gaan trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X